Kyllä tää meilläkin sattuu ja tapahtuu: kaks ihmistä on käyny Sotsissa ja yks puuhapete askartelee puusta kelloja. Nämä oli Kauhajoki-lehden pääuutiset tänään eli saivat eniten tilaa.
K:joen tärkeimmät uutiset
Hieno lehti
5
685
Vastaukset
- Et lukenut tarkasti,
sillä tärkein juttu oli jo vanhaksi päässyt turina Nummijärven lentotapahtumasta.
- Zjukka
Olihan siellä Moskovan uutisiakin. Eikö kukaan huomannut?
- Hoh hoi
Kauhajoen tärkeimpiin teemoihin kuuluu myös seinäjokelaisen perheenäidin turinointi kotioloistaan lehden pääkirjoituspaikalla - ties kuinka monetta kertaa. Kauhajoki-lehden linjattomuus on uskomatonta.
- Aina hauskaa olla
pitää!
Kyse on camp-huumorista. Camp-huumori syntyy siis siitä, kun jokin on vain niin huonoa, että se on jo hauskaa.
Katsokaapa vaikka eilisen lehden kantta!
Kauhajoki-lehden osakkeet pitäisi siirtää minun haltuuni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586