Oon tuntenu yhen tytön melkein koko elämäni ajan, mutta rakastuin häneen palavasti vasta viime viikolla. Ollaan viestitelty ja luulen että hänkin tykkää musta jonkun verran. Oon kuvitellu jo nussivani häntä vessassa, saunassa ja tietysti sängyssä, ja haluisin mennä naimisiin tytön kanssa. Miten voisin mahollisimman nopeesti iskeä tytön ja päästä kunnolla apajille? Aaauttakkaaaa!
itse täydellisyys
10
511
Vastaukset
- öööööööööööltä
ihan ekaksi ei kannata mainita tosta nussimisinnosta. Rauhoitu. Palavasti rakastuminen ja hullaantuminen, on kaksi eri asiaa. Nussiminen ja rakastaminen kuuluvat yhteen, mutta ole hienotunteinen ja ystävällinen ja aito itsesi. Kokeile noilla kolmella ensin. Ja muista malttaa, kaikki ei tule "heti mulle tänne nyt"-periaatteella. Se pikemminkin voi karkoittaa toisen t o d e l l a kauas.
- palavasti rakastunut
Mut jos panettaa niin haatanahti että haluis vaan pistää elämän rakkauden paksuks?! Ei vitsi ku vaan kaikki loksahtais kohalleen ja pääsis panemaaann!
- ....................
palavasti rakastunut kirjoitti:
Mut jos panettaa niin haatanahti että haluis vaan pistää elämän rakkauden paksuks?! Ei vitsi ku vaan kaikki loksahtais kohalleen ja pääsis panemaaann!
No, eikö kaikki huolehdi raskaaksi tulosta? Käytä kortsua!
- ed.
.................... kirjoitti:
No, eikö kaikki huolehdi raskaaksi tulosta? Käytä kortsua!
Meillä on kyllä puhuttu ihan avoimesti tuosta raskautumisesta -sekä pojan että tytön näkökulmasta katsottuna.... Meillä on kortsut tuos oven lähellä kupissa, että sieltä voi ja PITÄÄ otttaa.
Paljaalla ei vedellä koskaan. Muista se hyvä poika! - ed!!!
ed. kirjoitti:
Meillä on kyllä puhuttu ihan avoimesti tuosta raskautumisesta -sekä pojan että tytön näkökulmasta katsottuna.... Meillä on kortsut tuos oven lähellä kupissa, että sieltä voi ja PITÄÄ otttaa.
Paljaalla ei vedellä koskaan. Muista se hyvä poika!Ja itseasiassa, mun lapsi hakee niin pitkälle kuin mahdollista ehkäisyn syntyvyyttä vastaan jollakin muilla tavoin kuin kortsulla, mutta NE TAUDIT herraisä!
Olkaa nyt jumalauta viisaita nuoret!
- eräs henkilö
http://www.youtube.com/watch?v=0DMvopLP9MQ
Mut mä oonkin puuma ja musta tää on varsin hyvä :D Mullekin käy vaik vessa !!!- eräs henkilö
Otetaan tästä kaikki irti, jookosta?
Ei vielä puhuta toista naimisiin menemisestä - nyt ei oo vielä sen aika, mut eka nussitaan aivot pellolle :D
Oletko varmasti hyvä pano? - Terv. M. Wc:ssäkö
eräs henkilö kirjoitti:
Otetaan tästä kaikki irti, jookosta?
Ei vielä puhuta toista naimisiin menemisestä - nyt ei oo vielä sen aika, mut eka nussitaan aivot pellolle :D
Oletko varmasti hyvä pano?En mä mikään puuma, hän saattaisi ajatella niin. Minusta se on jotenkin ruma sana. Mut kyllä mä nussisin sen miehen aivot pellolle, taju menisi meiltä molemmilta, ja kun siitä tokenemme nussitaan uudelleen, viikko putkeen, koska niin oon häntä kauan kaivannut.
Haaveet ovat saaneet huutamaan huomiseen..
- Atte Harjula
Rakkaus on ihan ok ei ole vielä lisännyt globaalia eriarvoisuutta Julkaistu sivustolla Luotu paikka AEL ei voi olla että se on ihan ok.
- Upup
Up up up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614679Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954385- 733845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963767Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192805- 352578
- 372482
- 242459
- 382459
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232324