Tule nainen harjoittelemaan kahvakuulien nostelua.
kahvakuulat
16
201
Vastaukset
- painoa
Paljonko painaa?Olen tottunut nostelemaan semmoisia 16kg.
- sport autoilija
Alle kilon, naisen käteen sopivat.
- kevennystä
on sulla melekoset pallit. ovatko täynnä?
- sport autoilija
kevennystä kirjoitti:
on sulla melekoset pallit. ovatko täynnä?
Pallit? Kahvakuuliapas.
- liian pienet
sport autoilija kirjoitti:
Pallit? Kahvakuuliapas.
Ei kukaan kehtaa niin kevyitä kuulia nostella.
- sport autoilija
liian pienet kirjoitti:
Ei kukaan kehtaa niin kevyitä kuulia nostella.
Varttitunnin, jos putkeen nostelee.
- enemmän
sport autoilija kirjoitti:
Varttitunnin, jos putkeen nostelee.
Kyllä niitä pitää ainakin tunti.
- sport autoilija
enemmän kirjoitti:
Kyllä niitä pitää ainakin tunti.
Luin naisesta, joka seksin jälkeen puristelee kuulia tunnin.
- kerro samat asiat
Soitappa huomenna TK:hon
- hyvä hyvä.
No minähän sanoin että kyllä ne ymmärtää.
- ei ole kallis.
hoono soome mutta osas ne lääkkeet antaa.
- Uroin.
Olen mees täällä paikalla kunnalla olekko sopivamees? Olen yskinäinen.
- börge
Uroin. kirjoitti:
Olen mees täällä paikalla kunnalla olekko sopivamees? Olen yskinäinen.
vi måste traffa,,aaahh,aah
dinge, dinge dong din pals, tycker du min pals? - kayko
börge kirjoitti:
dinge, dinge dong din pals, tycker du min pals?ring,ring din pals börge
hus,hus oot väärällä palstalla - outo - otus
börge kirjoitti:
dinge, dinge dong din pals, tycker du min pals?Mistä ihmeestä tämä börge tänne sopivasti ilmaantuu? Menis puolukkaan.
- rontti kaapista
outo - otus kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä börge tänne sopivasti ilmaantuu? Menis puolukkaan.
kohta pääsee puolukkaan, vänta mig, börge!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463070Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082799Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132218Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935