Olen matkustamassa kesäkuussa Goalle; en ole Intiassa ennen käynyt mutta toki nyt perehtynyt hieman vallitsevaan pukeutumiskoodiin. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Goa on erilainen? Miten siis pukeutua Goalla kesäkuussa? Mikä on sallittua ja mitä ei suositella.. ?
Ja jos on mitä tahansa vinkkejä annettavaksi... otan mielelläni vastaan!
Kiitos :)
Goa kesäkuussa; sää ja vähän pukeutumisesta..
2
320
Vastaukset 2
- Länkkärit
voivat pukeutua Intiassa, Goa mukaan lukien, kuten länkkärit pukeutuvat. Ainoastaan temppeleihin, kirkkoihin ja moskeijoihin mentäessä tulee pukeutua peittävämmin.
Tuskinpa sinä täälläkään juoksentelet puolialastomana kaupungilla, joten samaa sääntöä on hyvä noudattaa myös Intiassa. Kaupungeissa voit nähdä hyvinkin länsimaalaista pukeutumista, maaseudulla mennään vähän perinteisemmän kaavan mukaan. Mutta edelleenkin, länkkärit voivat pukeutua kuten missä tahansa muuallakin. Oikeastaan eniten huvitusta herättää länkkärinainen, joka on kieputtanut itsensä väärin sariin, joten jos ei sitä osaa oikeaoppisesti päälleen asetella, niin jättäisin väliin.
Mukavuussyistä Intiassa on kiva liikkua salwar kameez asussa, tai väljissä pellavahousuissa yhdistettynä kurtaan. Myös kesäkuussa Goalla ihan lyömätön yhdistelmä. Jalkaan sandaalit joista monsuunisateet & hiekka huuhtoutuu helposti pois. Kalliit kengät kannattaa jättää kotiin, sillä sadekausi pilaa ne. - Sadeaikaa
Kosteaa ja lämmintä, se nyt tietää jokainen. Ei vettä toki koko ajan sada, mutta aika paljon tulee vettä. Kokemus kuitenkin! Vaatetus voi olla ihan tavalline kesäinen vaatetus, mutta ei välttämättä niin paljastava. Sämpylä Crogsit hyvät jalassa, kestää ja helppo pestä, kannattaa ostaa Intiasta.
http://www.youtube.com/watch?v=JbQ7ToaQ-Q0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.792494Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482