Olen matkustamassa kesäkuussa Goalle; en ole Intiassa ennen käynyt mutta toki nyt perehtynyt hieman vallitsevaan pukeutumiskoodiin. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Goa on erilainen? Miten siis pukeutua Goalla kesäkuussa? Mikä on sallittua ja mitä ei suositella.. ?
Ja jos on mitä tahansa vinkkejä annettavaksi... otan mielelläni vastaan!
Kiitos :)
Goa kesäkuussa; sää ja vähän pukeutumisesta..
2
207
Vastaukset
- Länkkärit
voivat pukeutua Intiassa, Goa mukaan lukien, kuten länkkärit pukeutuvat. Ainoastaan temppeleihin, kirkkoihin ja moskeijoihin mentäessä tulee pukeutua peittävämmin.
Tuskinpa sinä täälläkään juoksentelet puolialastomana kaupungilla, joten samaa sääntöä on hyvä noudattaa myös Intiassa. Kaupungeissa voit nähdä hyvinkin länsimaalaista pukeutumista, maaseudulla mennään vähän perinteisemmän kaavan mukaan. Mutta edelleenkin, länkkärit voivat pukeutua kuten missä tahansa muuallakin. Oikeastaan eniten huvitusta herättää länkkärinainen, joka on kieputtanut itsensä väärin sariin, joten jos ei sitä osaa oikeaoppisesti päälleen asetella, niin jättäisin väliin.
Mukavuussyistä Intiassa on kiva liikkua salwar kameez asussa, tai väljissä pellavahousuissa yhdistettynä kurtaan. Myös kesäkuussa Goalla ihan lyömätön yhdistelmä. Jalkaan sandaalit joista monsuunisateet & hiekka huuhtoutuu helposti pois. Kalliit kengät kannattaa jättää kotiin, sillä sadekausi pilaa ne. - Sadeaikaa
Kosteaa ja lämmintä, se nyt tietää jokainen. Ei vettä toki koko ajan sada, mutta aika paljon tulee vettä. Kokemus kuitenkin! Vaatetus voi olla ihan tavalline kesäinen vaatetus, mutta ei välttämättä niin paljastava. Sämpylä Crogsit hyvät jalassa, kestää ja helppo pestä, kannattaa ostaa Intiasta.
http://www.youtube.com/watch?v=JbQ7ToaQ-Q0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734509Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 701146
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925- 65876
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252873