Mielikuvien maalailua!

Ostetaanko

Yhdessä.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13952405985960&itemcmd=move0&listSize=8&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.2161161

Oi kyllä, tahdon velkaantua kanssasi. Laskin juuri, että mulla on lompakossa 420e ja kolikoita parikymppiä taskussa, vähän rahaa säästötililläkin. Mutta kyllä me varmaan yhdessä toi saadaan, en yllättyisi vaikka tienaisit enemmän kuin minä.

Mutta tässä yksi mielikuva, yhdelle erikoiselle vapaalle naiselle (hyvällä tavalla). Tänne kaiken muun pahan olon purun sekaan.

Ps. Kaikki rempat osaan tehdä itse, säästämme vain. Ei voida kuin voittaa, se pätee tässä jutussakin ;).

40

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i pad

sitten tarkistat pohjaviemäreiden kunnon, sekä vesijohdot jos aiot vanhan rotiskon ostaa. samoin katon tarkistat. tulisijan ja piipun juuren. eristeet ja lämpökameralla vuotokohdat. ihan sivullisen neuvo. osta uudempi tuo tulee vielä sulle kalliiksi. ei viitsi edes listata kaikkia mahdollisia tulevia ongelmia. onnea!

• Upea tunnelmallinen

talo. Ei uusissa taloissa ole tunnelmaa, eikä tavaroissakaan. Sama pätee taloihin. Upeat kakluuniuunit.

• juu juu
        Upea tunnelmallinen kirjoitti:

talo. Ei uusissa taloissa ole tunnelmaa, eikä tavaroissakaan. Sama pätee taloihin. Upeat kakluuniuunit.

Tunnelmaa varmasti on. Kaikki riippuu siitä mitä arvostaa. Sokkona ei kannata rynnätä ostamaan mitään pelkän tunnelman perusteella, ei uutta eikä vanhaa.

• Relaa nyt
        juu juu kirjoitti:

Tunnelmaa varmasti on. Kaikki riippuu siitä mitä arvostaa. Sokkona ei kannata rynnätä ostamaan mitään pelkän tunnelman perusteella, ei uutta eikä vanhaa.

kaveri, tää oli unelma, en ole tekemässä tarjousta. Mielikuvan heitin ilmoille.

• Voi kun on

ihana talo. Yks pikkuvika siinä on, tontti on aika pieni vain

550,0 m². Jos mun persukseni leviää, niin sillon pitää kulkea seinänvierusia pitkin etti hameenhelma ole naapurin tontilla. Tulee pian rajariita, ja sen seuraukset voi olla karmeita, tai se on myytävä.

On mulla vielä yks haitta. Mun pitää saada ensin yks talo mikä rempan alla loppuvaiheessa tehtyä valmiiksi. Se on muutaman vuoden vanhempi kun tuo kohde, mutta sisulla ja pirullisella luonteellani olen sen remontin saanu jo melkein tehtyä.

Miehiä siellä on ollu palkkatyöläisinä, en ihan itse kaikkea, mutta todella voin nostaa itselle hattua peilin edessä ;-).

• Mutta sähän voit

bisness-naisena ostaa sen naapuritontin ;-).

• Voi kun on
        Mutta sähän voit kirjoitti:

bisness-naisena ostaa sen naapuritontin ;-).

En mä bisnestä tee taloilla. Teen sen itselle, vanhaa vaalien ja siihen henkeen kalustaenkin kun on ollu sillon vuosisadan 1900 alussa. Toki vesi ja viemäröintihan siellä on, mutta kaikki muu on ajan henkeen, ei mitään lastulevy kaappeja eikä mitään muovimattoja lattiapintoina.

Oliks tuossa kohteessa naapuritonttikin myytävänä?
        Kerrassaan kivan näkönen talo. Samaan henkeen kun se mikä mulla on. En tiedä miksi ne viehättää enemmän kun tämmöset betonipunkkerit, tai jotkut tiilitalot. Se vaan on kai mun "luonnevika" kun kaikki entisöity ja vanha kiinnostaa.

• Mielenkiintoista mä
        Voi kun on kirjoitti:

En mä bisnestä tee taloilla. Teen sen itselle, vanhaa vaalien ja siihen henkeen kalustaenkin kun on ollu sillon vuosisadan 1900 alussa. Toki vesi ja viemäröintihan siellä on, mutta kaikki muu on ajan henkeen, ei mitään lastulevy kaappeja eikä mitään muovimattoja lattiapintoina.

Kerrassaan kivan näkönen talo. Samaan henkeen kun se mikä mulla on. En tiedä miksi ne viehättää enemmän kun tämmöset betonipunkkerit, tai jotkut tiilitalot. Se vaan on kai mun "luonnevika" kun kaikki entisöity ja vanha kiinnostaa.

yhdyn suhun, siis mielipiteesesi. Kaikkihan on myytävänä jos löytyy neuvottelutaitoja ja rahaa. https://www.youtube.com/watch?v=fmX2VzsB25s
        Asiasta kolmanteen Marlon Brando oli loistava näyttelijä, oletko nähnyt elokuvan alaston satama? Tiesitkö että se laittoi tossa elokuvassa, pumpulia poskiin, että antoi itsestään bulldoggimaisen vaikutelman, ehkä sitä "kikkaa" voisi käyttää neuvotteluissa ;-).

Tykkään kanssa itse vanhoista tavaroista ja asioista, niissä on kivaa tunnelmaa. Ehkä eniten niissä kiehtoo, se tarina, ja aivosoluja stimuloi ajatus minkä matkan ne on kulkeneet, lisäksi ne on tehty pirun hyvin, eihän ne muuten olisi säilyneet.

Olen haaveillut aina sellaisesta Mansardikattoisesta talosta, niissä on jotain outoa joka vetoaa.

• katson lisää vielä
        Voi kun on kirjoitti:

Mielikuvalla leikkittelin siihen olohuoneeseen saisi mukavasti mahtumaan tumman kulmasohvan. Ne verhot keittiössä olivat ihanat toivottavasti tulisivat kaupan kylkiäisenä ei sitten tarvitsi ommella uusia. Yhden jutun haluaisin valkoiset keittiön kaapit vaihtaa pois uusiin vaikka saman henkisiksi kuin se kaunis hiomista vailla oleva lattia. Sieluni silmin näen karvalankamaton siinä kakluunin edessä :-)

• Huono idea
        katson lisää vielä kirjoitti:

Mielikuvalla leikkittelin siihen olohuoneeseen saisi mukavasti mahtumaan tumman kulmasohvan. Ne verhot keittiössä olivat ihanat toivottavasti tulisivat kaupan kylkiäisenä ei sitten tarvitsi ommella uusia. Yhden jutun haluaisin valkoiset keittiön kaapit vaihtaa pois uusiin vaikka saman henkisiksi kuin se kaunis hiomista vailla oleva lattia. Sieluni silmin näen karvalankamaton siinä kakluunin edessä :-)

karvamatto voi kärähtää jos tulipesästä lentää kipinä ;D.

• maalailen lisää
        Huono idea kirjoitti:

karvamatto voi kärähtää jos tulipesästä lentää kipinä ;D.

Joo, mutta se ei olisi siinä edessä vaan vähän matkan päässä. En tarkoittanut,että se olosi siinä kyljessä kiinni.

• Voi kun on
        maalailen lisää kirjoitti:

Joo, mutta se ei olisi siinä edessä vaan vähän matkan päässä. En tarkoittanut,että se olosi siinä kyljessä kiinni.

Ei mitään karvamattoja, vaan ihan aitoja räsymattoja, semmosia mitkä ei pilaa talon idylliä. Ei puulattialle sovi mitkään muut matot.

• Voi kun on
        Mielenkiintoista mä kirjoitti:

yhdyn suhun, siis mielipiteesesi. Kaikkihan on myytävänä jos löytyy neuvottelutaitoja ja rahaa. https://www.youtube.com/watch?v=fmX2VzsB25s
        Asiasta kolmanteen Marlon Brando oli loistava näyttelijä, oletko nähnyt elokuvan alaston satama? Tiesitkö että se laittoi tossa elokuvassa, pumpulia poskiin, että antoi itsestään bulldoggimaisen vaikutelman, ehkä sitä "kikkaa" voisi käyttää neuvotteluissa ;-).

Tykkään kanssa itse vanhoista tavaroista ja asioista, niissä on kivaa tunnelmaa. Ehkä eniten niissä kiehtoo, se tarina, ja aivosoluja stimuloi ajatus minkä matkan ne on kulkeneet, lisäksi ne on tehty pirun hyvin, eihän ne muuten olisi säilyneet.

Olen haaveillut aina sellaisesta Mansardikattoisesta talosta, niissä on jotain outoa joka vetoaa.

Tottahan se kuuluu jo melkein yleissivistykseen että on katsonu Brandonin Alaston satama. Mitenhän se pumpuli on kestäny suussa liota?

Mulle on kerrottu talon historia, ja siellä olevien esineiden tarinat. On ollu saman suvun hallussa alusta lähtien, nyt ei ole enää suvun hallussa, mutta vierailevat usein katsomassa miten kaikki etenee.

Siellä on paljon sitä vuosikymmenten aikaan taloon jäänyttä irtainta, ja ne kaikki on minulle kuin aarteita.Empä viitsi yksilöidä tänne, mutta siellä ne on ja pysyy niin kauan kun minun pää on pystyssä. Tulevaisuudesta mun jälkeen en tiedä miten talon käy, toivon vaan että se joka sen saa/ostaa hallintaansa, pitää siitä huolen ja vaalii perinteitä.

• Toivotaan näin
        Voi kun on kirjoitti:

Tottahan se kuuluu jo melkein yleissivistykseen että on katsonu Brandonin Alaston satama. Mitenhän se pumpuli on kestäny suussa liota?

Mulle on kerrottu talon historia, ja siellä olevien esineiden tarinat. On ollu saman suvun hallussa alusta lähtien, nyt ei ole enää suvun hallussa, mutta vierailevat usein katsomassa miten kaikki etenee.

Siellä on paljon sitä vuosikymmenten aikaan taloon jäänyttä irtainta, ja ne kaikki on minulle kuin aarteita.Empä viitsi yksilöidä tänne, mutta siellä ne on ja pysyy niin kauan kun minun pää on pystyssä. Tulevaisuudesta mun jälkeen en tiedä miten talon käy, toivon vaan että se joka sen saa/ostaa hallintaansa, pitää siitä huolen ja vaalii perinteitä.

ellet sitten hanki kaivattusi kanssa pientä laumaa jälkeläisiä, jotka pitävät paikat ojennuksessa. ;-).

• Voi kun on
        Toivotaan näin kirjoitti:

ellet sitten hanki kaivattusi kanssa pientä laumaa jälkeläisiä, jotka pitävät paikat ojennuksessa. ;-).

Sitä kun ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;-).
        Vai ojennuksessa ;-). Mielikuvia maalaillen taitas olla kaikkea muuta kun ojennuksessa.
        Saa sille tontille rakentaa lisää vielä 350 neliöä.

• Ei tiedä ei
        Voi kun on kirjoitti:

Sitä kun ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;-).
        Vai ojennuksessa ;-). Mielikuvia maalaillen taitas olla kaikkea muuta kun ojennuksessa.
        Saa sille tontille rakentaa lisää vielä 350 neliöä.

nyt sohvalle. Oli raskas päivä ;-).

• Voi kun on
        Ei tiedä ei kirjoitti:

nyt sohvalle. Oli raskas päivä ;-).

Salaatin tekoon, ja nauttimaan kevyttä kotitekoista salaattia ;-), ja sen jälkeen ei mitään "päiväkirjaan" merkittyä ;-).

• Muistathan syödä
        Voi kun on kirjoitti:

Salaatin tekoon, ja nauttimaan kevyttä kotitekoista salaattia ;-), ja sen jälkeen ei mitään "päiväkirjaan" merkittyä ;-).

Säännöllisesti, koskaan ei voi olla niin kiire, ettei ole aikaa murkinalle ;-).

• h ki

Puu-Käpylässä on ihania vanhoja taloja ja puutarhatontteja.

• Vallilassa myös

puuvallila on siistiä kävelin sen läpi 3v.

• puu-Vallila
        Vallilassa myös kirjoitti:

puuvallila on siistiä kävelin sen läpi 3v.

on alue, josta en ostaisi omaa asuntoa. Siellä on paljon vuokra-asuntoja joihin on pesiytynyt normaalia enemmän päihdeongelmaisia ja rikollisen taustan omaavia. Se alueena ilmeisesti vetää näitä ryhmiä puoleensa. Vallilassa ei ole luontoakaan juuri ollenkaan.

• Aijaa mukava
        puu-Vallila kirjoitti:

on alue, josta en ostaisi omaa asuntoa. Siellä on paljon vuokra-asuntoja joihin on pesiytynyt normaalia enemmän päihdeongelmaisia ja rikollisen taustan omaavia. Se alueena ilmeisesti vetää näitä ryhmiä puoleensa. Vallilassa ei ole luontoakaan juuri ollenkaan.

paikka minusta ;-).

• Annan sulle

euron se on 500 000e alku. Ei mutta haaveita pitää ja saa olla :).

• Voi kun on

En edes katsonu ylemmän linkin taloa kun sen mikä avautu. Tiili bunkkeri, ei mun mieleen.
        Tuossa alemmassa linkissä olevasa talossa pitäs olla navigaattori ettei eksy ;-). Se piharakennus ois kyllä ihan mielenkiintoinen, kun joku ostas sen päärakennuksen.

• lahest oon
        Voi kun on kirjoitti:

En edes katsonu ylemmän linkin taloa kun sen mikä avautu. Tiili bunkkeri, ei mun mieleen.
        Tuossa alemmassa linkissä olevasa talossa pitäs olla navigaattori ettei eksy ;-). Se piharakennus ois kyllä ihan mielenkiintoinen, kun joku ostas sen päärakennuksen.

Tiilibunkkerissa oli oma uima-allas. :) en itsekään aiemmin tykännyt tuollaisista taloista mutta nyt ymmärrän niiden potentiaalin hyvällä sisustuksella. aika usein on monessa myyntikohteessa sisustus ihan pielessä.

• Voi kun on
        lahest oon kirjoitti:

Tiilibunkkerissa oli oma uima-allas. :) en itsekään aiemmin tykännyt tuollaisista taloista mutta nyt ymmärrän niiden potentiaalin hyvällä sisustuksella. aika usein on monessa myyntikohteessa sisustus ihan pielessä.

Nyt katsoin ne kuvat. Jotenkin liian avaraa, tuli joku hallitila mieleen.
        On muuten kallis ylläpitää tuommosta, pitää olla paksu kukkaro millä sitä pyörittää.

• lahest oon
        Voi kun on kirjoitti:

Nyt katsoin ne kuvat. Jotenkin liian avaraa, tuli joku hallitila mieleen.
        On muuten kallis ylläpitää tuommosta, pitää olla paksu kukkaro millä sitä pyörittää.

Tilaa ja valoa on hyvä olla. ja näköala. ehkä mun tekee mieli sovittaa erilaisia taloja ja asumistyylejä kuten olen aina vaihtanut sisustustakin kämpän tyylin mukaan. tykkään kyllä vanhemmista taloista. uudet kerrostalot on vähän kauhistus.

todellinen unelmatalo olisi jossain vuoren rinteellä tai tunturin laella ja iiiiiiiisot näköalaikkunat joka suuntaan.

• toivottavasti saat

molemmat !! Ihana talo ja pihapiiri :)

• Tottahan toki

;-).

• Vaikka heti!

Sainkin pienen perinnön tuossa hiljattain...

• Mainiota mikäli

Olet "hän" olen vapaaehtoinen kantamaan lompakkoasi ;-).

• Ihan ok talo

huoneiden muoto katon takia on kiva. olen aina ihaillut tuollaisia makuuhuoneita tai sitten asuntoja, joissa kattoikkunat. Uskoisin nukkuvani noin tunnelmallisessa makkarissa entistäkin paremmin. Vierailen säännöllisesti eräässä tälläisessä talossa, jossa nuo molemmat, enkä silti voi joka kerta olla ihastelematta ääneen tätä asuntoa. :)

Tapanila on alueena ihan kiva, mutta tuo tontti on kyllä tosiaan aika pieni, koska haaveissani on perustaa suurperhe ja naapurit varmaan hermostuisivat lapsilaumamme elämöintiin.

• Samaa mieltä

mutta otathan huomioon, että myin tai toin julki vain yhden haaveeni tässä.

• Mutsilti.

Olen messissä. Pieni mutta on se, kuka olet. Ja olenko minä se, jolle tuota ehdotat. Tuskin.

• Selvitä irl

siellä voi löytää oikean henkilön, mäkin selvitän. Ehkä me selvitetään yhdessä tai ehkä ei. Kuka tietää. Elämä on kummallista.

• taivaanrantamaalari

Kyllä toi Tapanilan talo olis kuin pala unelmaa, parempi kuin hyvä. Ruudun läpi välittyy lämmin valoisa kepeä fiilis. Pieni piha olis vaan plussaa, eipähän tarttis sillä paljon päätä vaivata eikä maata käännellä.

• 24kk sisään

asun tollaisessa, siinä tavoite, onnistuu yksinkin, mutta sitä yhtä odotellassa.

• taivaanranta...
        24kk sisään kirjoitti:

asun tollaisessa, siinä tavoite, onnistuu yksinkin, mutta sitä yhtä odotellassa.

Just go for it! Yksin tai yhdessä sen yhden kanssa, unelmista totta.

• Going for it!
        taivaanranta... kirjoitti:

Just go for it! Yksin tai yhdessä sen yhden kanssa, unelmista totta.

Teen unelmistani totta. Kovalla työllä, tinalusikka on vaihtunut jo metallilusikaksi, kohta se on hopeaa, sitten kultaa.

Sulle toivotan samaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2157
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      44
      2117
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1033
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe