Onko tosiaan näin?
Köyhät asuu kerrostalossa?
35
586
Vastaukset
- hohohhohhoo
...köyhä kysymys!
- rikas mä ooooon
tyhmä
- Lääniä riittää
Valitettavasti näin on. Vähintään 400 m² pitää olla kämpässä lääniä. Kuka sitä nyt kehtaa jossain betonielementtibunkkerissa asua !
- lääniäkö
Meinasit sitten, ettei ole olemassa kerrostalohuoneistoa, jossa olisi yli 400 neliötä...
- Anonyymi
Omakotitalossa asuu ISOVELKAISET. isot velat/Työttömyys osuu kohdalle, ihanaa.
- rikas, rakas, köyhä
Mitä sitten vaikka asia onkin niin? Itselläni olisi kyllä varaa omakotitaloon, mutta viihdyn kaikin puolin kerrontalossa. Helppoa, mutta ei minun tapauksessa halpaa.
- Autssss
Mikä on kerrontalo? Ei ole halpaa? Kallis vuokra vai?
heh heh heh- oijoijoiiii
Vittu, että olet tyhymä...ja älä kysy: "mikä on tyhymä", kun oot niin idiootti, näsäviisas paska, että turha edes selittää noin aivottomalle munapäälle!
Hah hah hah - Hahahahaha
oijoijoiiii kirjoitti:
Vittu, että olet tyhymä...ja älä kysy: "mikä on tyhymä", kun oot niin idiootti, näsäviisas paska, että turha edes selittää noin aivottomalle munapäälle!
Hah hah hahMikä on tyhymä?
Kerrontalossa asuva?
heh heh heh - khihihiiiii
Hahahahaha kirjoitti:
Mikä on tyhymä?
Kerrontalossa asuva?
heh heh hehTaidat olla kyselyikäinen kakara tai oikeesti tyhmä, kun pitää kysellä koko ajan:D No, ei sitä kaikkea voi tietää!
HAAHAAHAAAAAA - Hehehehehe
khihihiiiii kirjoitti:
Taidat olla kyselyikäinen kakara tai oikeesti tyhmä, kun pitää kysellä koko ajan:D No, ei sitä kaikkea voi tietää!
HAAHAAHAAAAAATaidat olla työtön ja köyhä, kun asut kerrontalossa. No, ei sitä kaikilla voi olla varaa!
HEHEHEHEHE!! - khöhöm
Hehehehehe kirjoitti:
Taidat olla työtön ja köyhä, kun asut kerrontalossa. No, ei sitä kaikilla voi olla varaa!
HEHEHEHEHE!!Kai olen sitten köyhä...vuokraa en maksa, ainoastaan yhtiövastiketta, palkasta jää paljon säästöä, kun ei ole ylimääräisiä asumiskuluja...lisäksi kahdesta kämpästä tulee vuokratuloja, että köyhä olen...!
Khöhöm - Anonyymi
khöhöm kirjoitti:
Kai olen sitten köyhä...vuokraa en maksa, ainoastaan yhtiövastiketta, palkasta jää paljon säästöä, kun ei ole ylimääräisiä asumiskuluja...lisäksi kahdesta kämpästä tulee vuokratuloja, että köyhä olen...!
KhöhömVoi voi noinko vähän.Kyllä sulla on kurjaa.
- Kakakakakak
No en kyllä arvosta noita esim tupalan naurettavaa ok aluetta. Pelkkiä puisia
Latoja vieri vieren. Rahamiehet asuu rantatonteilla upeissa kivitaloissa ja niitä ei mikkelistä löydy. Ehkä joku ryssä jossain. - ullanlinna1
hah maaseudulla asia ehkä on näin :D
- Ahmed ahneå
Ullanlinna on täynnä pelkkiä vuokralaisia keskellä saasteista helsinkiä. Onnea mamulandiaan :)
- KerttuM
On se totta,että köyhät asuu kerrostaloissa. Itse asun rivitalossa. Omakotitalon omistin ex-puolison kanssa kun lapset olivat pieniä.
Nyt on avioerottu ja lapset yli kolmikymppisia.Oma rivitalokaksio riittää minulle.- PirkkoÄmmä
On se rivitalossa asuminenkin aika köyhää, KerttuM.
- Kkdbdlsk
Suurin osa omakotitalossa asuvista on paskaansa myöten veloissaan. Maksetaan pois lainaa seuraavat 20 vuotta ja uuden auton kuukausierätkin painaa päälle, samoin kaikki muut kulut päälle. Perheidylliä yritetään pitää yllä, mutta sisällä kuohuaa, kunnes toinen saa tarpeekseen ja häipyy. Kuka tykkää mistäkin? Miä tykkään asua kerrostalossa ja rahaa jää säästöön!
- OK! :DD
Jos tienaan n. 60K vuodessa ja asun yksin kerrostalokolmiossa keskustan tuntumassa, niin olen köyhä? OK. Rikkaita ihmisiä Mikkelissä.
- Tässä sitä istutaan
Omakotitalo ainoa järkevä ja mukava asumismuoto.
- dsfafdsfds
Entä yhden hengen talouksille?
- Asun ok-talossa
dsfafdsfds kirjoitti:
Entä yhden hengen talouksille?
mutta vain kesäkuukaudet. Talveksi muutan lämpimämpiin ja sellaisiin maihin missä ei koko ajan valiteta elämän kurjuutta. Kesä on sentään Suomessa ok kunhan seuransa valitsee huolellisesti. Talven työt voi ulkoistaa helposti joten niistäkään ei ole suurempaa huolta.
- sadasfdfsda
Asun ok-talossa kirjoitti:
mutta vain kesäkuukaudet. Talveksi muutan lämpimämpiin ja sellaisiin maihin missä ei koko ajan valiteta elämän kurjuutta. Kesä on sentään Suomessa ok kunhan seuransa valitsee huolellisesti. Talven työt voi ulkoistaa helposti joten niistäkään ei ole suurempaa huolta.
Olet nähtävästi tullut takaisin suomeen, koska ulkomailta ei pysty suomi24 -sivustolle kirjoittelemaan IP-asetusten vuoksi.
- onnellinen rikas
JOKAINEN ASUU MISSÄ TYKKÄÄ, OLKOOT KÖYHÄ TAI RIKAS! PÄÄASIA, ETTÄ ON KATTO PÄÄN PÄÄLLÄ JA ONNELLINEN.
- Eroja on
Niin asuu usein kaupungin vuokrakerrostaloissa, mutta asuu sielläkin väliaikaisesti muita, esim. oman kodin rakentaja, paikkakunnalla väliaikaisesti työssä oleva.
Sitten on toinen kerrostaloasuajakunta kaupungin keskustassa omistusasujat, hienoja lukaaleja ja kalliita, kalustettu antiikilla tai vain viimeisen trendin mukaan, näin asuu se kaulusköyhälistö. Jossakin suuren veden rannalla kesäasunto kuin palatsi.
Näin näkyy yhteiskuntaerot, no mistäkö johtuvat. Köyhänä syntyneen on kovin vaikea saada kokoon suurta omaisuutta, joten hekin uskon elävät onnellista elämää siellä kaupungin vuokrataloissakin, nämä ihmiset osaavat sopeutua, kaulusköyhälistölle se on hyvin hyvin vaikea asia,
Ikään kuin köyhyydessä olisi hävettävää, jos kaikkensa on tehnyt ja pienellä palkalla, elänyt rehellistä ja tasapainoista elämää, ei ole mitään hävettävää.
Päinvastoin, nämä rikkaat ovat joko syntyneet kultalusikka suussa tai sitten he ovat niitä, jotka ottavat toiselta vaikka silmän päästä eli ovat valtavan röyhkeitä. - Stadi11
Tervetuloa koittamaan tätä köyhyyttä tänne Ruttopuiston laidalle ;)
Ei meinaan puolikas miljoona riitä tämän kerrostalo-osakkeen lunastamiseen. - Ahahahahahasha
Hahahahahah!!! Nuija meni maksamaan kuplahinnan neukkukuutiosta saastaisella alueella! Tyhmyydestä sakotetaan!
- Anonyymi
laajalamelle on hyvää asuua.
- Anonyymi
Mikkelin kaltaisessa kuolleessa kylässä jos joutuu asumaan niin kerrostalo melkeinpä ainoa järkevä vaihtoehto. Velkaa ja omakotitalo? Eipä käy kateeksi.
- Anonyymi
ok-talot rommaa -50% muutaman vuuen sisään.
- Anonyymi
Ja rikas rivarissa!
- Anonyymi
Rivari on tunnetusti paskin tapa asua , kerrostalo huolettomin , ok-talo arvostetuin ja työläin tietty.
- Anonyymi
Ei ole. Jos ei tykkää pihatöistä,niin silloin kerrostalo.
- Anonyymi
mikkelissä on kaikki köyhiä jopa toivakat. täällä ei ole yhtään miljardööriä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234