halvin autohuolto

halvin korjaus

kellä on ?

36

4225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokia-orivesi

      virallinen ja kuitillinen lienee turuntien shelli , onhan sitten harrastepajoja?

      • kupinanalli

        älkää viittikö apinat mainostaa omianne,pitäkää päänne kiinni.


    • hyvä

      halvasta en tiedä mutta hyväksi olen kokenut sekä aaslan että huuskosen jannen.

      • Sohlo

        Mosse korjaaja , pätevin ja myös lentotoimintaa .Siiis älä jää yksin suvi yöhön tuo autosi nokian autotyöhön. Sitä paitsi herrasmiehet ajaa jaguaarilla


    • rockhilll

      ai siis se lottovoittaja, joka ei ottanut voittoaan vastaan ettei tulisi ylpeäksi?

      • Enminäkäänlottoa

        No miksiköhän sitten edes lottosi?????


    • on on kyl

      aasla on hyvä ja nopee !

      • Kalle kumppani

        no johan on ##&()= törkeetä noi Huuskoset ja Aaslathan on myös "omia" !!!!


      • hyvä
        Kalle kumppani kirjoitti:

        no johan on ##&()= törkeetä noi Huuskoset ja Aaslathan on myös "omia" !!!!

        siis miten "omia" en ole kummallekkaan sukua enkä henkilökoht. tuttu vaan kehut perustuu omaan kokemukseen auton korjaajista itse aikanaan saanut tiedon näistä ns. puskaradion kautta ja ainakin omat kokemukset ovat molemmista hyviä ja varmasti löytyy muitakin hyviä korjaajia nokialta. Itse en ole tarvinnu muita korjaajia koska olen ollut tyytyväinen näihin kahteen.


    • Aaslalle autoni vien

      Halvimmasta en tiedä, mutta Aasla on ainakin paras.

    • jonne1

      Lottovoittaja ??

    • yksi on hyvä !

      täällä erottuu kunnon korjaamot huonoista !

      hyvä ja palveleva ja nopeasti korjaava on aina etu sialla !

      • itkat

        Autosähkö Takala yrittäjänkadulla .


      • on kokeiltu
        itkat kirjoitti:

        Autosähkö Takala yrittäjänkadulla .

        takala älyttömän kallis
        en vie , enkä tilaa mitään !


      • itkat
        on kokeiltu kirjoitti:

        takala älyttömän kallis
        en vie , enkä tilaa mitään !

        Eikös tuossa kalleinta kysytty vai .....


      • hmmmmmmmmmmmmmmmmm

        Etuhan se tosiaan on olla hyvä, palveleva ja nopeasti korjaava - eikä ainoastaan sialla, vähintäänkin sama se on tilanne ihmiselläkin...


    • pats

      manninen kankaantakana,on hinta/laatu suhteet kohdallaan...

    • myös utelias

      Eikö kellään ole tiedossa noiden autokorjaamoiden tuntitaksaa, sehän se on tärkein vertailua tehdessä.

      • Kokemusta on

        Vuorela 60 e/ h
        VZ 60 e/h ,jos omat tarvikkeet 65 e/h


    • 7+9+5

      tuntitaksaa :P

      Pitääkö sun autos vaan huoltaa vai onko jotain korjattavaa? Monien asioiden summa toi hinnottelu. Vartin hommasta voidaan sanoa että menee 4 tuntia.

      Löytyy rehellisiä korjaamoita, mutta niitä on aika vähän.

    • Kuumiehen mallia

      Kokemusta on Nokian korjauspajoista.

      Loistavia: Autohuolto Manninen, H&V Huolto,

      Keskinkertaisia: Nokian Shell, Autohuolto J.Salo, Aasla.

      • Anonyymi

        Huonoimmista huonoin: Huoltokeskus.


    • ei mulla ferraria

      Mitenkäs tuo Kankaantaan F40 ?

      • 250GT

        Ja vaikka sinulla olisikin Ferrari, niin Team F40:llä ei ainakaan Ferrarin mielestä ole valtuutettua huoltoa sille - päteviähän he voivat toki hyvinkin olla ihan siinä missä Vaunula Premium tai jopa Autoropakin, yleisen tiedon mukaan kaiketi ovatkin.


    • reginan vanki
      • näinon

        Tuonne osuma.fi pystyy kirjoittamaan arvostelun vaikka itse omistaja tai sen paras kaveri :)


    • bcade

      En tiä onko halvin mutta Autohuolto Jari Vuorela on hyvä mesta.

    • liimis

      Akin autohuolto 045 206 5220

    • PMnio2s

      Manninen erittäin hyvä, suosittelen!

    • Sinnnesiiis

      Janin Korjaamo. Halpa ja rento meno. Osaaminen Kait ok.

      • OmaMainos

        Pureee ......


      • kommentoija

        Eikä vastaa mistään tekemisistään ! Ei ainakaan tunnusta.


      • komment

        Janin korjaamo ei vastaa tekemisistään. Joten viekää sinne vaan.


    • maksanöyrästi

      Kommarille on kaikki kallista.
      Kateellinen kun joku tienaa, kateus on pahin tauti työläiselle. Kellekkään ei voi eikä saa maksaa mistään mitään kun ei käsitä että yrittäjät pitää tämän maan pystyssä nyt ja iankaikkisesti, he maksavat teidän reppanoiden työkkärit ja sossut, painakaa tämä visusti mieleenne reppanat.
      Jos ei maksaminen maistu, korjaa ite tai kävele ressukka.

    • Anonyymi

      Juu Janille ei kannata viedä.. Vie suoraan vaikka waltolle

    • Anonyymi

      Halvin ja halvin,
      Halvalla saa aina ja ainostaan p-kaa,
      no sehän onkin nokialiselle tuttua ,
      kun ei koskaan mitään muuta ole ,
      kommunisteilta saanut, ei edes äidinmaidossa,
      sitä saa mitä tilaa.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe