Missa te pitaa autossa kateinen raha ja onko paljon. Milloin kello vuoro on lopussa Helsinki?
utelias
11
192
Vastaukset
- Kouha
Ei ole käteinen raha. Maksaa kortti, ei tulla käteinen raha. Ei saa etes kahvikuppi kun ei käteinen. Kylla sinun pitää joku muu kohde ryötaa. Taksi pylly auki. ;)
- melkotarkka
Mulla on käteinen kätkettynä kuskin penkin pehmusteisiin ja yleensä mukana n. 30 tuhatta. Voi vaihtaa autoakin, jos tulee sopiva kauppa kohdalle. Eikä muija pääse ostelemaan niillä rahoilla uusia keittiökoneita.
- Ala mies.
Mitä se sulle mutiaienen kuuluu, missa mun raha on. Ala sina kuvittele tulevasi lusmuilemaan rahan takia minu n kaara. Suksi vittu.....
- Haitaks
Rintataskussa aina pari kolme sataa. Otat vaan siitä ja juokset pois. Olen niin läski etten saa kiinni kuitenkaan.
- työniloa taksarit
Minulla loppuu vuorot viikonloppusin noin kuuden-seitsemän aikaan aamulla. Vaikka ajan perjantai ja lauantai yövuoroissa yhteensä noin vähän yli tuhannen euroa, niin siitä huolimatta minulla on lauantai aamuisin isännälle tilitetttävää käteistä noin 350-550 euroa. Jätän ne yleensä hansikaslokeroon josta isäntä käy hakemassa ne. Näin meillä vantaalla en tiedä miten muualla. P.s hyviä keikkoja kolleegoille minä ainakin pidän tästä työstä olen ajanut jo noin puoli vuotta viikonloppuöitä. Mietin vakkarikuskiksi rupeamista.
- Lentävä hirvi
"Vaikka ajan perjantai ja lauantai yövuoroissa yhteensä noin vähän yli tuhannen euroa..."
Just joo. Lehmätkin lentää.... - kyytiläinen
Lentävä hirvi kirjoitti:
"Vaikka ajan perjantai ja lauantai yövuoroissa yhteensä noin vähän yli tuhannen euroa..."
Just joo. Lehmätkin lentää....Ilmeisesti kortilla maksaminen on suosittua.
Raha liikkuu sähköisesti bitteinä, joten käteistä todella huonosti autossa.
Yritin maksaa käteisellä, niin kuski kyseli korttia. On kuulemma kätevämpää. - rengi.
Lentävä hirvi kirjoitti:
Just joo. Lehmätkin lentää....Kyllä osaava kuski sen tontun ajelee viikonlopussa hyvinkin, ainakin täällä kaakossa.
- Mustat silmät
N..eekeri tahtoo mania ja sillä kyselee.
- jaakko tavalinne
Kiitos vastaus jatatko autotaksi ulko vuoro loppu, mihin ?
- Ässien Ässä
Minä Helsinki ei,minä käydä kahvi koti,jätä aina viissataset laatiko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583