Miten kaunis aamu

tää daami

Olo on hyvin tyhjä sekä tyyni. Päivä sekä yö ovat tänään liki yhtä pitkät, auringon keskipiste siirtyy eteläiseltä pallonpuoliskolta tänne pohjoiseen. Ikäväkin on joskus kuin auringon liikettä taivaalla - toisinaan sen valoa ei pääse pakenemaan, toisinaan sitä ei näe vaikka miten kaipaisi.

Näillä palstoilla ei oikein ole enää mitään ammennettavaa. Minun tulee tutkia hiljaisuutta arjessani, mitata valotäplien syvyyttä olohuoneen lattiallani, kertoa hänelle.

15

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daam12

Veit sanat suustani. Hyvää huomenta ja ihanaa kevätpäivää ap:lle ja muille :)

• ihanaa kevättä

Vuodenhan lienet jo kaivannut, korkea aika siis ryhtyä tuumasta toimeen :).

• Varmistan vain

Aloittaja, olet vapaa, eikö vain?

• tää daami

Kyllä olen.

• loppu kuusta

Kesäaikaan siirrytään vasta loppukuusta

• 20.3.2014

Juu, ja tänään oli kevätpäiväntasaus, tiesitkös sitä? Sekä Akin, Joakimin ja Kimin nimipäivä. Onnea vaan heille! Toivottavasti oli kahvia ja pullaa.

• tää daami

Ja kaunis aamu kiertyy pyryisäksi yöksi.

Hyvää yötä kaikille, tämä daami lähtee ja miettii missä ja milloin ja miten ja miksi ja tietää että aurinko polttaa siipien vahaa yhä kuten silloin yli 2000 vuotta sittenkin. Mikäli minulla olisi liekinkeltainen fillari antaisin sille nimen Ikaros.

• M.... Mies

Turvallisia kilometrjä fillarin kanssa jos huomenna lähdet sillä matkaan.
        Parempi olisi jos jätät fillarin kotiin ja käytät muita liikkumisvaihtoehtoja.
        Minulle tulee Ikaroksesta mieleen aina se flight of Icarus taru ja Iron Maidenin biisi.
        Joo johtuneen varmaan siitä että olen historiasta kiinnostunut heavymies. ;)

Kauniita ja levollisia unia :)

Ps. Lauantaina näyttäisi olevan mainio pyöräilysää...pitäisiköhän mustaan Focusen cycklo-crossariin pumpata ilmaa ja käydä testaamassa fillaria? :)

• arristooteelez

korkealentoista

• tää daami
        M.... Mies kirjoitti:

Turvallisia kilometrjä fillarin kanssa jos huomenna lähdet sillä matkaan.
        Parempi olisi jos jätät fillarin kotiin ja käytät muita liikkumisvaihtoehtoja.
        Minulle tulee Ikaroksesta mieleen aina se flight of Icarus taru ja Iron Maidenin biisi.
        Joo johtuneen varmaan siitä että olen historiasta kiinnostunut heavymies. ;)

Kauniita ja levollisia unia :)

Ps. Lauantaina näyttäisi olevan mainio pyöräilysää...pitäisiköhän mustaan Focusen cycklo-crossariin pumpata ilmaa ja käydä testaamassa fillaria? :)

Pitäisi noutaa fillari ensin huollosta kotiin, eikä sillä edes ole nimeä, eikä se ole keltainenkaan. :-)

Kyllä nyt alkaa olla jo kohta kelit lähteä liikenteeseen - niin keväistä niin keväistä on luvattu.

• tää daami
        arristooteelez kirjoitti:

korkealentoista

Olen aina pitänyt korkeista paikoista.

• edellistä
        tää daami kirjoitti:

Olen aina pitänyt korkeista paikoista.

korkeella huippaa :(

• ajat muuttuu
        tää daami kirjoitti:

Pitäisi noutaa fillari ensin huollosta kotiin, eikä sillä edes ole nimeä, eikä se ole keltainenkaan. :-)

Kyllä nyt alkaa olla jo kohta kelit lähteä liikenteeseen - niin keväistä niin keväistä on luvattu.

Asiasta viidenteenkymmenenteen, mulla oli penskana keltainen jopo. Arvaa kiusattiinko, koska muilla oli vaihdepyörät.

Tadaa, vajaat 30 v myöhemmin vaihteettomat jopot ovat ihan MUOTIA.

• tuuli puissa soi

Tuulinen aamu :(

• eiyli20kmkorkeutta

Korkeella huippaa ja jo korvat vinkuukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3990
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      44
      3616
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3188
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2046
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2008
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1869
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1821
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1810
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1754
    Aihe