Olo on hyvin tyhjä sekä tyyni. Päivä sekä yö ovat tänään liki yhtä pitkät, auringon keskipiste siirtyy eteläiseltä pallonpuoliskolta tänne pohjoiseen. Ikäväkin on joskus kuin auringon liikettä taivaalla - toisinaan sen valoa ei pääse pakenemaan, toisinaan sitä ei näe vaikka miten kaipaisi.
Näillä palstoilla ei oikein ole enää mitään ammennettavaa. Minun tulee tutkia hiljaisuutta arjessani, mitata valotäplien syvyyttä olohuoneen lattiallani, kertoa hänelle.
Miten kaunis aamu
15
250
Vastaukset
- daam12
Veit sanat suustani. Hyvää huomenta ja ihanaa kevätpäivää ap:lle ja muille :)
- ihanaa kevättä
Vuodenhan lienet jo kaivannut, korkea aika siis ryhtyä tuumasta toimeen :).
- Varmistan vain
Aloittaja, olet vapaa, eikö vain?
- tää daami
Kyllä olen.
- loppu kuusta
Kesäaikaan siirrytään vasta loppukuusta
- 20.3.2014
Juu, ja tänään oli kevätpäiväntasaus, tiesitkös sitä? Sekä Akin, Joakimin ja Kimin nimipäivä. Onnea vaan heille! Toivottavasti oli kahvia ja pullaa.
- tää daami
Ja kaunis aamu kiertyy pyryisäksi yöksi.
Hyvää yötä kaikille, tämä daami lähtee ja miettii missä ja milloin ja miten ja miksi ja tietää että aurinko polttaa siipien vahaa yhä kuten silloin yli 2000 vuotta sittenkin. Mikäli minulla olisi liekinkeltainen fillari antaisin sille nimen Ikaros.- M.... Mies
Turvallisia kilometrjä fillarin kanssa jos huomenna lähdet sillä matkaan.
Parempi olisi jos jätät fillarin kotiin ja käytät muita liikkumisvaihtoehtoja.
Minulle tulee Ikaroksesta mieleen aina se flight of Icarus taru ja Iron Maidenin biisi.
Joo johtuneen varmaan siitä että olen historiasta kiinnostunut heavymies. ;)
Kauniita ja levollisia unia :)
Ps. Lauantaina näyttäisi olevan mainio pyöräilysää...pitäisiköhän mustaan Focusen cycklo-crossariin pumpata ilmaa ja käydä testaamassa fillaria? :) - arristooteelez
korkealentoista
- tää daami
M.... Mies kirjoitti:
Turvallisia kilometrjä fillarin kanssa jos huomenna lähdet sillä matkaan.
Parempi olisi jos jätät fillarin kotiin ja käytät muita liikkumisvaihtoehtoja.
Minulle tulee Ikaroksesta mieleen aina se flight of Icarus taru ja Iron Maidenin biisi.
Joo johtuneen varmaan siitä että olen historiasta kiinnostunut heavymies. ;)
Kauniita ja levollisia unia :)
Ps. Lauantaina näyttäisi olevan mainio pyöräilysää...pitäisiköhän mustaan Focusen cycklo-crossariin pumpata ilmaa ja käydä testaamassa fillaria? :)Pitäisi noutaa fillari ensin huollosta kotiin, eikä sillä edes ole nimeä, eikä se ole keltainenkaan. :-)
Kyllä nyt alkaa olla jo kohta kelit lähteä liikenteeseen - niin keväistä niin keväistä on luvattu. - tää daami
arristooteelez kirjoitti:
korkealentoista
Olen aina pitänyt korkeista paikoista.
- edellistä
tää daami kirjoitti:
Olen aina pitänyt korkeista paikoista.
korkeella huippaa :(
- ajat muuttuu
tää daami kirjoitti:
Pitäisi noutaa fillari ensin huollosta kotiin, eikä sillä edes ole nimeä, eikä se ole keltainenkaan. :-)
Kyllä nyt alkaa olla jo kohta kelit lähteä liikenteeseen - niin keväistä niin keväistä on luvattu.Asiasta viidenteenkymmenenteen, mulla oli penskana keltainen jopo. Arvaa kiusattiinko, koska muilla oli vaihdepyörät.
Tadaa, vajaat 30 v myöhemmin vaihteettomat jopot ovat ihan MUOTIA.
- tuuli puissa soi
Tuulinen aamu :(
- eiyli20kmkorkeutta
Korkeella huippaa ja jo korvat vinkuukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754