Urpilaisen pokka ei kestä vaaleja !

Suuri suu !

Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Antti Rinne johtaa Sdp:n puheenjohtajakisaa selvästi, selviää Helsingin Sanomien kyselystä. Selvityksen mukaan Rinne saisi demarien puoluekokousedustajien äänistä 45 prosenttia.
Nykyinen puheenjohtaja Jutta Urpilainen saisi äänistä 31 prosenttia.

11

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysä Tyttö

Hyvä päästään valehtelijasta.

• Katainenkin,

passaa vaalit !

• Ei pelasta

demareita vaalitappiolta !

• Eikä,

Rinne !

• Ei oikeastaan

mitään uutta..

• J Utta

hih hih ei minulla ole vain suuri suu takamus on kuin norsulta lainattu hih hih

• könsikäskö paras?

Taatusti Jutta Urpilaisen pokka kestää, koska kaikkihan sen tietävät, että tuon Helsingin sanomien eli Sipilän sanomien ja roskalehdeksi muuttuneen gallupit ovat myös kepuvihertäviä roskagalluppeja. Suurilla otsikoilla vielä yritetäänepätoivoisesti aivopestä lehden lukijoita. Tuon roskalehden tekemissä galluppiotannoissa on ollut 150 SDP:n puolekokousedustajaa niistä 500 edustajasta, jotka valitsevat SDP:n puoluesihteerin. Tottakait tuo roskalehden otanta on on juuri mittatilustyönä otettu niistä Jutta Urpilaisen selättäjistä eli mieskönsikkäistä ja teitysti siitä yhdestä Pirkanmaalla räyhäävästä akasta, joka kepuvihertää joka puolelta, vaikka kuuluuttaa olevansa demari. Television ajankohtaisohjelmassakin tuo Pirkanmaan demariakan piti liputtaa tuota kepuvihreyttään vihreällä kaulaliinalla ja tietysti kepulaisen politiikon vieressä.

• Jytta vetäytyy

itse, valehtelu edellisten vaalien alla maksaa muuten liikaa SDP:lle..

• Oli,
        Jytta vetäytyy kirjoitti:

itse, valehtelu edellisten vaalien alla maksaa muuten liikaa SDP:lle..

odotettua !

• Faktaa pukkaa

Rinne tarvitsee vain 100 lisätukijaa, kun jutan pitää saada 150 kannattaja lisää. Kuka uskoo lukujen muuttuvat loppujen kohdalla toisin päinvastaiseksi kun Gallupissa.

Löysä tyttö lentää kuin leppäherkku pihalle,

• rehellisyyttä

Loppupeleissä taitaa tuo Antti Rinteen rötöstausta painaa niin paljon, että hän jää kakkoseksi. Kauhea riski demareille, jos rötösherkkiä johtopaikoille äänestävät, aivan kuin sahaisivat omaa nilkkaa. Eihän Ruotsissakaan tuolla Mona Sahlinilla ollut helppoa viedä puoluetta ykköspuolueeksi, koska hänelläkin oli rötöstaustaa?

Nyt Ruotsissa kaiketi on rehellinen SDP:n puheenjohtajana ja taitavat nyt mennä ryminällä ykköspuolueeksi. Tosin Ruotsissa kepulaiset meinaavat tippua valtiopäiviltä vaatimattomalla kannatuksellaan. Ruotsissa vaaditaan 4% kannatus, jos pääsee valtiopäiville istumaan. Eli Ruotsissa kepulaiset eivät ole pääpäsmärinä ja siellä ei ole kepumafiaa ja mediatkin ovat sen takia oikeudenmukaisempia, kuin täällä Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1104
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe