Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Antti Rinne johtaa Sdp:n puheenjohtajakisaa selvästi, selviää Helsingin Sanomien kyselystä. Selvityksen mukaan Rinne saisi demarien puoluekokousedustajien äänistä 45 prosenttia.
Nykyinen puheenjohtaja Jutta Urpilainen saisi äänistä 31 prosenttia.
Urpilaisen pokka ei kestä vaaleja !
11
58
Vastaukset
- Löysä Tyttö
Hyvä päästään valehtelijasta.
- Katainenkin,
passaa vaalit !
- Ei pelasta
demareita vaalitappiolta !
- Eikä,
Rinne !
- Ei oikeastaan
mitään uutta..
- J Utta
hih hih ei minulla ole vain suuri suu takamus on kuin norsulta lainattu hih hih
- könsikäskö paras?
Taatusti Jutta Urpilaisen pokka kestää, koska kaikkihan sen tietävät, että tuon Helsingin sanomien eli Sipilän sanomien ja roskalehdeksi muuttuneen gallupit ovat myös kepuvihertäviä roskagalluppeja. Suurilla otsikoilla vielä yritetäänepätoivoisesti aivopestä lehden lukijoita. Tuon roskalehden tekemissä galluppiotannoissa on ollut 150 SDP:n puolekokousedustajaa niistä 500 edustajasta, jotka valitsevat SDP:n puoluesihteerin. Tottakait tuo roskalehden otanta on on juuri mittatilustyönä otettu niistä Jutta Urpilaisen selättäjistä eli mieskönsikkäistä ja teitysti siitä yhdestä Pirkanmaalla räyhäävästä akasta, joka kepuvihertää joka puolelta, vaikka kuuluuttaa olevansa demari. Television ajankohtaisohjelmassakin tuo Pirkanmaan demariakan piti liputtaa tuota kepuvihreyttään vihreällä kaulaliinalla ja tietysti kepulaisen politiikon vieressä.
- Jytta vetäytyy
itse, valehtelu edellisten vaalien alla maksaa muuten liikaa SDP:lle..
- Oli,
Jytta vetäytyy kirjoitti:
itse, valehtelu edellisten vaalien alla maksaa muuten liikaa SDP:lle..
odotettua !
- Faktaa pukkaa
Rinne tarvitsee vain 100 lisätukijaa, kun jutan pitää saada 150 kannattaja lisää. Kuka uskoo lukujen muuttuvat loppujen kohdalla toisin päinvastaiseksi kun Gallupissa.
Löysä tyttö lentää kuin leppäherkku pihalle, - rehellisyyttä
Loppupeleissä taitaa tuo Antti Rinteen rötöstausta painaa niin paljon, että hän jää kakkoseksi. Kauhea riski demareille, jos rötösherkkiä johtopaikoille äänestävät, aivan kuin sahaisivat omaa nilkkaa. Eihän Ruotsissakaan tuolla Mona Sahlinilla ollut helppoa viedä puoluetta ykköspuolueeksi, koska hänelläkin oli rötöstaustaa?
Nyt Ruotsissa kaiketi on rehellinen SDP:n puheenjohtajana ja taitavat nyt mennä ryminällä ykköspuolueeksi. Tosin Ruotsissa kepulaiset meinaavat tippua valtiopäiviltä vaatimattomalla kannatuksellaan. Ruotsissa vaaditaan 4% kannatus, jos pääsee valtiopäiville istumaan. Eli Ruotsissa kepulaiset eivät ole pääpäsmärinä ja siellä ei ole kepumafiaa ja mediatkin ovat sen takia oikeudenmukaisempia, kuin täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281104
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715