Puerto de la Cruzin hotelleista

Talvi Loma

Olisin kiinnostunut lukemaan mielipiteitänne ja kokemuksianne esimerkiksi hotelleista Marte, Park Plaza, Dania, Marquesa ja Canaima. Olen aiemmin asunut La Pazin alueella, mutta tällä kertaa keskustan hotellit ja apartamentokset kiinnostavat enemmän.

Mainittujen hotellien sijainnin tiedän varsin hyvin, mutta en ole niissä enkä muissakaan alakaupungin hotelleissa asunut. Toki kokemukset muistakin kuin ainoastaan mainitsemistani majoituspaikoista kiinnostaa.

39

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulaorvokki1

      Näistä mainitsemistasi hotelleista ainoastaan Park Plazassa olemme asuneet, ihan ok, en kuitenkaan välttämättä menisi uudestaan. Viimeksi asuimme Florida Plazassa, en myoskään tykännyt siitä eli ei toista kertaa. Uuden kaupungin puolella on mm. Palmeras Playa, jossa olemme asuneet 2 kertaa ja menisin uudelleen. Nyt olemme menossa 3 viikon päästä Puertoon ja hotelli on Bambi. Asuimme siinä v. 1987, joka oli ensimmäinen Puerton matkamme, sijainti on hyvä.
      Huomaa, että minun kirjoitukseni perustuvat täysin subjektiiviseen mielipiteeseen, joten en halua suositella enkä pois sulkea yhtään hotellia.
      On muuten mielenkiintoista palata Bambiin, kun edellisestä kerrasta on kulunut aikaa 27 vuotta.

      • Talvi Loma

        Kiitos sinulle vastauksestasi.

        Jatkokysymyksenä se, että mikä sinua ei Park eikä Florida Plazassa miellyttänyt?

        Sijainniltaan ne sopisivat itselleni oikein hyvin, sillä lievästi liikuntarajoitteisena pidän hotellin keskeistä sijaintia varsin tärkeänä pointtina. Luonnollisesti hotelli saisi olla siisti ja viihtyisä, mutta tähtiluokitukseen en tuijota.


      • 20+3
        Talvi Loma kirjoitti:

        Kiitos sinulle vastauksestasi.

        Jatkokysymyksenä se, että mikä sinua ei Park eikä Florida Plazassa miellyttänyt?

        Sijainniltaan ne sopisivat itselleni oikein hyvin, sillä lievästi liikuntarajoitteisena pidän hotellin keskeistä sijaintia varsin tärkeänä pointtina. Luonnollisesti hotelli saisi olla siisti ja viihtyisä, mutta tähtiluokitukseen en tuijota.

        Vastaan tässä välissä, tunnen kaikki mainitsemasi hotellit, mutta asunut olen vain Park Plazassa, joka on oikein kiva paikka. Illasta voi olla meteliä mikä kuuluu Charcolta, karnevaalien aikaan se on ihan mahdoton, mutta muina aikoina hyvä. Ystävällinen palvelu, kivat siistit huoneet auringon suuntaan, lyhyet matkat joka paikkaan. Taksiasema ihan Charcon päässä, tasamaata pääsee kulkemaan myös lähimpään kauppaan, Supercor, joka on taksien vieressä. Aukio täynnnä hyviä ruokapaikkoja, vanhaan kaupunkiin lyhyt kävelymatka.


    • tuulaorvokki1

      Park Plazaan en mene siksi, että siivooja jätti kerran oven lukitsematta ja se riittää syyksi. En oikein osaa sanoa, miksen pitänyt Florida Plazasta. Mielestäni koko hotelli oli jollakin lailla suttuinen, mutta niinkuin jo aiemmin kerroin tuntemukset ovat vain omiani. Joku toinen on varmasti eri mieltä.

      • tuulaorvokki1

        Jatkan vielä kummankin sijainti on hyvä, lähellä Charcon aukiota ja esim. kävelykatua,Calle Lomo, jonka varrella on useita hyviä ruokapaikkoja.
        Liikuntarajoitteiselle molempien sijainti on hyvä, ei portaita mutta meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.


      • 20+3

        Aika raju tuomio yhden virheen osalta. Sorry, ja siinähän on nykyään avainkortit. Hotelli ei tosiaankaan ole suttuinen, vaan siisti ja kodikas.Nämäkin ovat vain minun tuntemuksiani, mutta meillä on paljon tuttuja jotka palaavat Park Plazaan vuosi toisensa jälkeen.


      • tuulaorvokki1
        20+3 kirjoitti:

        Aika raju tuomio yhden virheen osalta. Sorry, ja siinähän on nykyään avainkortit. Hotelli ei tosiaankaan ole suttuinen, vaan siisti ja kodikas.Nämäkin ovat vain minun tuntemuksiani, mutta meillä on paljon tuttuja jotka palaavat Park Plazaan vuosi toisensa jälkeen.

        En kirjoittanut, että Park Plaza on suttuinen vaan Florida Plaza.


      • 20+3
        tuulaorvokki1 kirjoitti:

        En kirjoittanut, että Park Plaza on suttuinen vaan Florida Plaza.

        Anteeksi, niin kirjoititkin. Mutta en kyllä pidä myöskään Florida Plazaa suttuisena, Yksi tuttava asusti siinä usein ja tuli käytyä kylässä. Siistit huoneistot, sijainti vähintään yhtä hyvä kuin Park Plazassa, mutta siihen Puerto Viejolle ei Charcon-aukion meteli enää kuulu paljonkaan, koko katu on täynnä upeita ravintoloita, pikkukauppoja jne.
        Silti itse menisin mieluiten Park Plazaan.


    • KKK.

      Marquesa on todella viihtyisä hotelli. Huoneet uudessa osassa eivät ole samaa tasoa kuin vanhaan,kuvernöörin "palatsiin" rakennetut ja osasta on näkymä suljetulle sisäpihalle. Aamiainen oli yksi parhaista, mitä olen Espanjassa tavannut. Itse haluaisin huoneen kirkkoaukiolle päin. Siitä olis mukava tarkkailla yhtä kaupungin vilkkaimmista puistoaukioista.

    • Kevät loma

      Martesta hyvät kokemukset, tosin kyseessä on hotelli ja todella monipuolinen aamiais buffet. Siistit huoneet ja hyvät sängyt, iso kylppäri. Huoneet monen kokoisia . sijainnista riippuen ranskalainen parveke, johon kyllä sopi pari pikku tuolia. Kiva hlökunta ja siistiä joka puolella. Kattoterassin uima-altaassa oli hyytäävää vettä. Sijainti mainio.

      • Harkinnassa Marte

        Onko kukaan ollut Martessa yksin valmismatkalla?

        Luin nimittäin joistain arvosteluista, että yhden hengen huoneet ovat valokuiluun päin ja se on aika karmiva ajatus.

        Luulisi, että kun kuitenkin me yksin matkustavat maksamme "tyhjän vuoteen" lisämaksua, emme joutuisi mihinkään pimeään ja pieneen loukkoon.


      • Kevät loma
        Harkinnassa Marte kirjoitti:

        Onko kukaan ollut Martessa yksin valmismatkalla?

        Luin nimittäin joistain arvosteluista, että yhden hengen huoneet ovat valokuiluun päin ja se on aika karmiva ajatus.

        Luulisi, että kun kuitenkin me yksin matkustavat maksamme "tyhjän vuoteen" lisämaksua, emme joutuisi mihinkään pimeään ja pieneen loukkoon.

        Joo. Kiertelin sitä hotellia ja näin niitä huoneita (ilmeisesti yhden hengen). Olivat valokuiliúun päin, eikä se näky nyt kovin hemaiseva ollut. Siinä hotellissa on todella monenlaisia huoneita. Joissakin ei ole parveketta lainkaan. Sitten oli muutama sellainen asumus, jossa oli hulppea iso terassi. Varmaan aika lailla tuurista kiinni, mihin pääsee/joutuu. Siinä on siis uusi ja vanha osa, jotka on rakennettu yhteen, joten siitä varmaan tuo valokuilukin on seurausta. Mutta ehdottomasti siisti hotelli ja hyvällä paikalla.


    • jori*

      Palasin Martesta juuri eilen. Yksiöt ovat kyllä valokuiluun päin, mutta valitettuani siitä respaan ja myös Aurinkomatkoille, niin sain kahden hengen huoneen yhdelle. Tämän olin myös maksanut. Kaverini sai ranskalaisen parvekkeen joka oli sellainen puolen metrin sanoisiko paksuinen ja koko huoneen levyinen. Minä sain kunnon parvekkeen jossa oli pöytä ja kaksi tuolia.
      Marquesassa yhden hengen huone oli valokuiluun päin ilman parveketta ja oli mielestäni aika iso. Kun valitin siitä, niin vaihtoivat parvekkeelliseen huoneeseen mutta ei sillä parvekkeella tehnyt tuulen takia mitään. Ja oli vielä paljon pienempikin.

    • tuulaorvokki1

      Noista hotelleista voidaan vaihtaa vaikka kuinka monenlaisia mielipiteitä, koska omat tuntemukset vaikuttavat niihin. Toinen etsii luxusta ja toinen tyytyy vaatimattomaan sänkyyn ja peittoon, noin kuvainnollisesti.
      Joka tapauksessa Puerto de la Cruz on hieno kaupunki, paljon nähtävää ja kaunis luonto ja se vaikka on turistipaikka on kuitenkin espanjalainen kaupunki, jossa on paikallisasutusta (vertaa Playa del America). Meistä jokainen etsii lomaltaan erilaisia asioita.
      Itse olen käynyt Puertossa 13 kertaa vuodesta 1987. Aluksi joka vuosi mutta v.1997 siirryimme etupäässä matkustamaan Thaimaahan, jonka jälkeen olemme käyneet harvemmin Puertossa mutta kyllä tämä paikka on silti aina mielessä.

    • Talvi Loma

      Kiitos teille kaikille.

      Majoituksen valinta on kovin vaikeaa kun hyviä vaihtoehtoja on niin paljon, varsinkin kuin itselläni ei ole kovin suuria vaatimuksia hotellin suhteen kunhan se ei ole räkälä eikä toisaalta jo liian vanha ja kulunut.

      Täytyy vielä miettiä ja yrittää päättää että mihin hotelliin tai apartamentoon päädyn.

      Mukava, siisti ja viihtyisä majoitus on siis edelleen haun kohteena.

    • Viva Zapata

      Canaima on erinomainen, pieni vaatimaton mutta todella siisti ja hyvin hoidettu perhehotelli. Ei uima-allasta, respa kiinni osan vuorokaudesta. Siivous huippuluokkaa. Olimme 2 viikkoa vuonna 2008, jolloin patikoimme paljon. Hotelli toimi hyvin siihen tarkoitukseen, eli nukkumiseen ja aamulla taas menoksi. Suosittelen!

    • Monessa ollut.

      Myös Palmeras Playa on kivalla paikalla sekä Alta. Altassa en ole olut mutta Palmerassa kerran. Park Plazassa pari kertaa. Huonojalkaiselle paikka oli mitä parhain, myös Florida Plaza on tuttu, viimeisillä käynneillä olen siellä asustellut, ei oikeastaan moittimista siitäkään. Jos jotein näistä suosittelisin niin ehkä Palmeras Playaa, mutta paras on olla mitään senkummemmin kiittelemästä, kaikissa tuo perustarve, nukkuminen on sujunut ja päiväsin ei sitä huonetta sen enempi edes tarvis.
      Aikoionaan haaveilin asina että menen Canaimaan, mutta sitten tuo liikkuminen tuli niin vaikeaksi että halusin lähemmäksi keskustaan ja siihen sitten oli nu Park Plaza ja Florida Platza oivallisia paikkoja.

      • CanarCanar

        Marquesassa en ole ollut, mutta kävellyt siitä ainakin sata kertaa ohi, ja aina siinä edessä orkesteri soittaa todella lujaa. Ihan hyvää musaa sinänsä, mutta uskoisin että jatkuva musisointi häiritsisi hotellin asukkaita, siis aamusta yömyöhään.


      • 20+1
        CanarCanar kirjoitti:

        Marquesassa en ole ollut, mutta kävellyt siitä ainakin sata kertaa ohi, ja aina siinä edessä orkesteri soittaa todella lujaa. Ihan hyvää musaa sinänsä, mutta uskoisin että jatkuva musisointi häiritsisi hotellin asukkaita, siis aamusta yömyöhään.

        Ei ne siinä soita kuin ilta-aikaan. Kyseessä on siis Marqusan terassi, joka on suosittu ruokapaikkana ja siihen tulee myöhemmin väkeä kuuntelemaan musiikkia. Kirkon kelloista joku voi häiriintyä enemmän kuin tästä leppoisasta musisoinnista, jota tuskin voi pitää häiritsevänä muu kuin ihan iltavirkku.


      • 20+1
        20+1 kirjoitti:

        Ei ne siinä soita kuin ilta-aikaan. Kyseessä on siis Marqusan terassi, joka on suosittu ruokapaikkana ja siihen tulee myöhemmin väkeä kuuntelemaan musiikkia. Kirkon kelloista joku voi häiriintyä enemmän kuin tästä leppoisasta musisoinnista, jota tuskin voi pitää häiritsevänä muu kuin ihan iltavirkku.

        Korjaus edelliseen, tietenkin iltauninen.


    • hyvä kokemus

      Puerto feliz oli erittäin mukava hotelli, hyvä allasalue ja lähellä ostoskeskusta. Korkeuseroja aika lailla mutta ei haittaa jos jalat on kunnossa.

      • Unetonna

        Kannattaa muuten huomioida myös hotellin ja lähistön musisointi, joka voi olla melkoisen häiritsevää.
        .Noista mainituista ainakin Canaima vaikuttaisi olevan rauhallisella paikalla ilman rällätystä.
        Charcon lähellä Tropicalissa oli melko mahdoton nukkua, yömekkalan jälkeen alkoivat roska-autot jyristä aamuyöstä.


    • Turistirysä

      Naurattaa tuo Tuulaorvokki!: Puertossa on paljon nähtävää.
      Nähtävästi "lausunnon antaja" ei ole koskaan käynyt paikassa jossa on toderlla paljon nähtävää.
      Olen kulkenut tyhmyyttäni Puertossa talvisin vuodesta 1971 lähtien ja se on kyllä on ollut pelkkää rahan hukkaan heittämistä. Kaduttaa, en mene enää. Kaikki tuli nähtyä ja koettua eka kerralla. Nykyisin on vielä säätkin sitä sun tätä, ennen se oli sentään aurinkovarma paikka.
      Jos aikoo Kanarialla käydä nähtävyyksiä katsomassa niin ainoa oikea paikka on Las Palmas. Missään muualla ei ole todellakaan nähtävää.

      • El Ancla

        Kiitos rakentavasta kommentistasi Puerto de la Cruzin hotellikeskusteluun.



        "Olen kulkenut tyhmyyttäni Puertossa talvisin vuodesta 1971 lähtien ja se on kyllä on ollut pelkkää rahan hukkaan heittämistä. Kaduttaa, en mene enää. Kaikki tuli nähtyä ja koettua eka kerralla."

        Ikävää että olet ollut tyhmä vuodesta 1971 saakka ja pahoittelen syvästi sitä että tyhmyytesi näemmä yhä jatkuu ilman toiveita toipumisesta siitäkin huolimatta että päätit lopultakin lopettaa Puertossa lomailemisen.

        Hyviä lomia aurinkovarmassa Las Palmasissa.


      • HAMSSU
        El Ancla kirjoitti:

        Kiitos rakentavasta kommentistasi Puerto de la Cruzin hotellikeskusteluun.



        "Olen kulkenut tyhmyyttäni Puertossa talvisin vuodesta 1971 lähtien ja se on kyllä on ollut pelkkää rahan hukkaan heittämistä. Kaduttaa, en mene enää. Kaikki tuli nähtyä ja koettua eka kerralla."

        Ikävää että olet ollut tyhmä vuodesta 1971 saakka ja pahoittelen syvästi sitä että tyhmyytesi näemmä yhä jatkuu ilman toiveita toipumisesta siitäkin huolimatta että päätit lopultakin lopettaa Puertossa lomailemisen.

        Hyviä lomia aurinkovarmassa Las Palmasissa.

        Heippuli. Haluaisin tietoa Aurinkomatkojen Noelia Playasta. Lähinnä sijainti. Olen kerran 80- luvulla ollut Puertossa, silloin asuin Martessa, mikä tuohon aikaan oli kyllä aikamoinen läävä, nyt näköjään tilanne toinen. Olen katsonut kuvat Noeliasta joten vaikuttaa oikein kivalta, mutta kokemuksia olisi kiva kuulla. Kiitos.


      • Tavalliset Virtaset
        HAMSSU kirjoitti:

        Heippuli. Haluaisin tietoa Aurinkomatkojen Noelia Playasta. Lähinnä sijainti. Olen kerran 80- luvulla ollut Puertossa, silloin asuin Martessa, mikä tuohon aikaan oli kyllä aikamoinen läävä, nyt näköjään tilanne toinen. Olen katsonut kuvat Noeliasta joten vaikuttaa oikein kivalta, mutta kokemuksia olisi kiva kuulla. Kiitos.

        Noelia kiinnostaa myös meidän perhettä. Onko kenelläkään päivitettyä tietoa paikasta? Tietääkö kukaan onko Florida plaza ensi talvena minkään matkanjärjestäjän listoilla? Pari kertaa siinä olleena olemme hotelliin ja sen sijaintiin mieltyneet.


      • 2503
        Tavalliset Virtaset kirjoitti:

        Noelia kiinnostaa myös meidän perhettä. Onko kenelläkään päivitettyä tietoa paikasta? Tietääkö kukaan onko Florida plaza ensi talvena minkään matkanjärjestäjän listoilla? Pari kertaa siinä olleena olemme hotelliin ja sen sijaintiin mieltyneet.

        Noelia on asiallinen, ja siisti, hyvin hoidettu huoneistohotelli. Sijainti lähellä Jardinin rantaa, vastapäätä on Tenerife Wing ja nykyisin yksityisasuntoina toimiva Seguro del Sol. Naapurissa on all inc.-hotelli Luabay. Lähellä on Tenequian lääkäriasema, kaupungin paras supermarketti (SuperCor), linja-autojen lähtöpaikka. Sijainti on ihan mainio mutta kannattaa pyytää huone Luabayn puolelta, muuten joutuu urheiluhallia vastapäätä ja se on aika tylsä näkymä. Noeliassa on hyvät ruuat, voi ottaa joko aamiaisen tai puolihoidon tai käydä syömässä silloin kun itselle sopii.

        Flofida Plaza on ollut ainakin Aurinkomatkoilla, parhaiten saat vastauksen käymällä toimistojen nettisivuja läpi. Ei huono valinta sekään mutta jos noista kahdesta valitsisin, menisin ilman muuta Noeliaan.


      • giab
        2503 kirjoitti:

        Noelia on asiallinen, ja siisti, hyvin hoidettu huoneistohotelli. Sijainti lähellä Jardinin rantaa, vastapäätä on Tenerife Wing ja nykyisin yksityisasuntoina toimiva Seguro del Sol. Naapurissa on all inc.-hotelli Luabay. Lähellä on Tenequian lääkäriasema, kaupungin paras supermarketti (SuperCor), linja-autojen lähtöpaikka. Sijainti on ihan mainio mutta kannattaa pyytää huone Luabayn puolelta, muuten joutuu urheiluhallia vastapäätä ja se on aika tylsä näkymä. Noeliassa on hyvät ruuat, voi ottaa joko aamiaisen tai puolihoidon tai käydä syömässä silloin kun itselle sopii.

        Flofida Plaza on ollut ainakin Aurinkomatkoilla, parhaiten saat vastauksen käymällä toimistojen nettisivuja läpi. Ei huono valinta sekään mutta jos noista kahdesta valitsisin, menisin ilman muuta Noeliaan.

        Voiko Noelissa menetellä niin, että maksaa aina erikseen aamiaisen tai illallisen paikan päällä? Tiedosta kiitollinen.


      • 2804
        giab kirjoitti:

        Voiko Noelissa menetellä niin, että maksaa aina erikseen aamiaisen tai illallisen paikan päällä? Tiedosta kiitollinen.

        Voi maksaa, tarjoilija kirjoittaa laskun juomatilauksen jälkeen ja lasku maksetaan joko pöydässä tai pois lähtiessä kassalla (baarin yhteydessä).


    • Talvi Loma

      Kiitos asiallisesta keskustelusta teille kaikille.

      Pitkähkön pähkäilyn jälkeen päädyin Canaimaan joka sijainniltaan ja muutoinkin tuntuu itselleni kaikin puolin sopivalta.

      • Asumuksen vaihtaja

        Mitä kautta varasit majoituksesi canaimaan? Itse olen ensi talveksi myös miettinyt kyseistä hotellia.
        Ei vain löydy minkään netin varussivuston kautta. Enkä ole löytänyt sähköpostiosoitetta, että voisi varaustilannetta ja hintaa kysellä.
        Lennot on jo katsottu valmiiksi.


      • Talvi Loma
        Asumuksen vaihtaja kirjoitti:

        Mitä kautta varasit majoituksesi canaimaan? Itse olen ensi talveksi myös miettinyt kyseistä hotellia.
        Ei vain löydy minkään netin varussivuston kautta. Enkä ole löytänyt sähköpostiosoitetta, että voisi varaustilannetta ja hintaa kysellä.
        Lennot on jo katsottu valmiiksi.

        Minulla on Lomamatkojen valmismatka.

        Hotellin yhteystiedot ja sähköpostiosoite löytyvät esimerkiksi Spain.info sivuilta. Laita googleen hakusanaksi spain.info canaima puerto de la cruz.


    • Anonyymi

      Noista muista tiedä mitään,mutta Ganaima ,siisti, edullinen,aidattu alue,näkäalat molemmilta parvekkeilta,rauhallinen,voin suositella.

      • Anonyymi

        Ei enää toiminnassa. Huoneet myyty yksityisille. Keksi lisää valheita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää toiminnassa. Huoneet myyty yksityisille. Keksi lisää valheita

        Parque Eden on mäellä, ja kolme uima-allasta.
        Uusittu muutama vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parque Eden on mäellä, ja kolme uima-allasta.
        Uusittu muutama vuosi sitten.

        Kaukana mäellä ja kaukana kaikesta keskellä rähjäistä aluetta. Kuka sinne haluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana mäellä ja kaukana kaikesta keskellä rähjäistä aluetta. Kuka sinne haluu

        Ketä kiinnostaa toi peräkylä. Kansainvälinen Ingles on paljon monipuolisempi lomakohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa toi peräkylä. Kansainvälinen Ingles on paljon monipuolisempi lomakohde.

        Hassen hotellit on kruzin parhaita. Varsinkin cubra. On tähtiä peräkanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassen hotellit on kruzin parhaita. Varsinkin cubra. On tähtiä peräkanaa.

        Oli 80-luvulla. Ihan kuten Kymppimatkojen, Finnmatkojen, Spiesin ja muutaman muun entisen matkajärkkärin hotellit. Olivat ne hyviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe