Annatteko itsellenne plussaa

Miten on?

Huomannut monesti, että muutamat täällä antavat omille viesteilleen plussaa.
Eikö tarkoitus kuitenkin ole, että muut niillä arvioivat kirjoituksianne?Vai arvosteletteko itse kommenttejanne?

26

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En anna

itselleni plussaa. Miinuksia kyllä välillä annan itselleni.

• Mistä oikein niin

päättelet? Palstalla voi välillä olla paljon porukkaa...

• plus miinu nolla

Oliskin kiva, jos näkisi, KUKA sen plussan on antanut. Tosin voisi olla ehkä semmoinen rajoitus, että kukin voi nähdä vain itselleen annettujen plussien (tai miinusten) laittajien tiedot. Hmmm. Toisinaan saa olla vikkelä, että ehtii näkemään sen ainokaisen plussan, josta tietää, että...

No joo, eipä noista plussista ja miinuksista kauheasti kannata perustaa. Aina riittää mielipiteitä joka lähtöön, ei mun itsetuntoni ole kiinni jostain palstaplussista tai miikoista, ei tosiaankaan.

• 12+12

Ainakin byllerö ja ok- ukko plussaa aina valmiiksi viestinsä.

• kiva ku kerroit

Ai sä esiinnyt molempina ;)

• järjestyksen vuoksi:
        kiva ku kerroit kirjoitti:

Ai sä esiinnyt molempina ;)

Laitoin sulle plussan. Ja olen sitten ulkopuolinen, vaikka plussia olisi vain yksi.

• kiva ku kerroit
        järjestyksen vuoksi: kirjoitti:

Laitoin sulle plussan. Ja olen sitten ulkopuolinen, vaikka plussia olisi vain yksi.

:D vitsit tää on metka paikka... Välillä hermoja raastava, välillä huvittava.

• Jos kirjoitus

vastaa omia ajatuksia saatan antaa plussan, toisaalta ajattelen niin että onko niillä
      oikeastaan mitään tekoo.
      Tuota ihmettelen aina että mistä te voitte tietää täällä niin paljon, en minä ainakkan osaa edes kuvitella kuka plussaa mitäkin.
      En oikein usko siihen tietämiseen.

• tietää kun tietää

Mun atk-guru veljeni on asentanut mun koneelle semmoisen ohjelman, joka värjää mun hänen laittamat plussat kullanhohtoisiksi ja miinukset myrkynvihreiksi.

• enkukaan enmitään heh

No en, ketä kiinnostaa, onko plussat vai miinukset. Mut voi miinustaa tuhannesti samoin tein. Vain oikeat ihmiset merkkaa.

En älyä edes laittaa plussaa jos tykkään kirjoituksesta. Tulin piipahtamaan, kohta hyppään bussista ulos ja matka jatkuu.

• Joskus kyllä

vaikuttaa siltä kuin yksi ihminen plussais tai miinustais monta kertaa. Ei ole kovin uskottavaa, jos lyhyen ajan sisällä tulee kymmenittäin plussia tai miinuksia ilman että moni on ehtinyt edes lukea koko tekstiä. Itse plussaan tai miinustan kerran sisällön mukaan. Se on sellanen pieni mielipiteen ilmaus, jos ei jaksa, ehdi tai halua alkaa pidemmästi kirjottaan. Noihin bylleröjuttuihin en usko yhtään, ne saa multa aina miinuksen, jos satun lukemaan.

• Sekin ois

mielenkiintoinen kysymys, että vastaatteko itsellenne ikään kuin toisena henkilönä tai monta kertaa samaan ketjuun? En vaan usko, että kukaan tähän rehellisesti vastaa, jos tekee niin.

• 12+12

Byllerö tekee totakin. Kirjoittaa yhden viestin, hetkenpäästä kirjoittaa siihen jotain tyyliin kimppaan tätä, pojot tälle, päivän paras kommentti tjms. Erityisesti jos hän saa plussan johonkin kommenttiin ( siis itseantamansa lisäksi ) kirjoittaa lähes samansisältöisen viestin toisilla sanankäänteillä uudelleen. Joskus 4-5 kertaakin. Aivan kuin ketjussa olisi muka enemmänkin keskustelijoita.

Miksi muuten sain miinuksia edelliseen viestiini jossa kommentoin byllerön ja ok-ukkelin toimintaa? Totuushan se vaan oli. Ettekste muut tajua mistä sen tietää?

• 12+12
        12+12 kirjoitti:

Byllerö tekee totakin. Kirjoittaa yhden viestin, hetkenpäästä kirjoittaa siihen jotain tyyliin kimppaan tätä, pojot tälle, päivän paras kommentti tjms. Erityisesti jos hän saa plussan johonkin kommenttiin ( siis itseantamansa lisäksi ) kirjoittaa lähes samansisältöisen viestin toisilla sanankäänteillä uudelleen. Joskus 4-5 kertaakin. Aivan kuin ketjussa olisi muka enemmänkin keskustelijoita.

Miksi muuten sain miinuksia edelliseen viestiini jossa kommentoin byllerön ja ok-ukkelin toimintaa? Totuushan se vaan oli. Ettekste muut tajua mistä sen tietää?

Siis komppaan tätä, ei kimppaan piti lukea tuolla.

• jaha, pojot tästä
        12+12 kirjoitti:

Se joka metsästää bylleröä, sekoittaa liian monta eri kirjoittajaa bylleröksi ja vaikuttaa siksi toisinaan harhaiselta.

Mutta pojot tälle -massapostaaja, joka tosiaan kirjoittaa monta samansisältöistä allekkain, sen kyllä todellakin tunnistaa. En tiennytkään, että juuri se on nimetty bylleröksi. (en lähde tohon nimittelyyn mukaan kuitenkaan, sori)

• 12+12
        jaha, pojot tästä kirjoitti:

Se joka metsästää bylleröä, sekoittaa liian monta eri kirjoittajaa bylleröksi ja vaikuttaa siksi toisinaan harhaiselta.

Mutta pojot tälle -massapostaaja, joka tosiaan kirjoittaa monta samansisältöistä allekkain, sen kyllä todellakin tunnistaa. En tiennytkään, että juuri se on nimetty bylleröksi. (en lähde tohon nimittelyyn mukaan kuitenkaan, sori)

Juuri hän on byllerö. On toki joku joka kutsuu myös "vääriä" bylleröiksi, mutta se en ole minä. Voimme alkaa kutsua häntä myös omalla nimellään niin ei tule nimiteltyä.

• jaha, pojot tästä
        12+12 kirjoitti:

Juuri hän on byllerö. On toki joku joka kutsuu myös "vääriä" bylleröiksi, mutta se en ole minä. Voimme alkaa kutsua häntä myös omalla nimellään niin ei tule nimiteltyä.

En tunne häntä hlökohtaisesti, joten nimellä kutsuminen sen perusteella, mitä palstalla joku kirjoittaa, on vieläkin arveluttavampaa kuin nimittely. Ja miksei leimaavaa, kaimat saavat vielä pelätä että joku sekoittaa :)

On kyllä sen verran erikoinen kirjoittaja, että joku nimi voisi ollakin paikallaan. :)

• jaha, pojot tästä
        12+12 kirjoitti:

Ellei hän ole sitten varmaksi kertonut nimeään ja tuonut esiin monessa yhteydessä, en ole nähnyt. En osaa pitää sitä trollina vaan totisena tapauksena.

• Plussis

En anna itselleni koskaan plussia tai miinuksia.

• miinusonkinplussa

Minä en laita plussaa enkä miinusta mihinkään viestiin ikinä. Katson otsikon jos se kiinnostaa, silloin luen ja kommentoin, mutta plussiin ja miinuksiin en ikinä koske.

• Otan kantaa

huomaathan sen omastasi viestistäsi. Kaikki antavat plussaa kukaan ei myönnä, psykologinen juttu. Annoin muuten plussan, hyvä kirjoitus.

• Annan aina

plussaa itselleni, koska en ikinä kirjoita huonoja viestejä. Se on kuitenkin tärkeä kunniakysymys, että saldo jää plussalle. Plussat ja miinukset ovat kaikilla tavalla kriittinen asia.

• piiskamato

Minä itse aina annan itselleni oikein kunnolla piiskaa mut plussista ja miinuksista en tiiä hölkästäkään.

• satunnainen lukija

yleensä vaan luen,enkä jaksa kommentoida.plussaa ja miinusta on helpompi laittaa mieltymyksen mukaan

• höpöä

Koko plussausjuttu on ihan höpöä ja Face vaikutusta. Onhan se jännää että ihmisten mielipiteitä voi mitata mutta ei se keskustelua ole.

• Ap on terävä

Mistä huomaat että joku ketjun alottaja on plussannu oman alotuksen?
      En plussaile kun huippukommentteja, ja ne ei ole mun omia, miinustan kyllä kaikki herjat ja ilkeilyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4729
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4431
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      76
      3908
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3817
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2855
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2628
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2532
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2509
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2499
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2374
    Aihe