Voitko sanoa olevasi onnellinen tai edes tyytyväinen?
Minä olen onnellinen nyt.
Enemmän kuin OK ;)
23
353
Vastaukset
- En voi.
En voi. Siihen on matkaa. Mutta iloinen ja onnellinen olen puolestasi. Jos voin onneasi lisätä, esim. lähtemällä tältä palstalta, sen teen.
- ihmiset hyvät
koettakaa ymmärtää että nämä ovat tuntemattomia ihmisiä, et sinäkään tunne aloittajaa. On hyvä olla iloinen jonkun puolesta mutta jos haluaa tietyn ihmisen onnea lisätä niin ei sitä noin tehdä että siitä kertoo anonyymille henkilölle eikä
sitenkään että lähtee / jää palstalle, täällä on aivan yksi ja sama onko yksi tuntematon henkilö täällä tai ei. Kukaan ei tunne eikä tiedä mitään. - se vaan
et mitähän merkitystä kelleen on onko yksi massasta täällä vai ei. vähän järkee hei näihin juttuihin.
- kannattaa panostaa
oikean ihmisen onnelliseksi tekemiseen, ei tuntemattoman nettikirjoittajan. ihan
vaan vinkkinä. - so what...
ihmiset hyvät kirjoitti:
koettakaa ymmärtää että nämä ovat tuntemattomia ihmisiä, et sinäkään tunne aloittajaa. On hyvä olla iloinen jonkun puolesta mutta jos haluaa tietyn ihmisen onnea lisätä niin ei sitä noin tehdä että siitä kertoo anonyymille henkilölle eikä
sitenkään että lähtee / jää palstalle, täällä on aivan yksi ja sama onko yksi tuntematon henkilö täällä tai ei. Kukaan ei tunne eikä tiedä mitään.Ihan varmasti suurin osa tuon toki ymmärtää. Mutta ei ole kiellettyä vastaamasta "sinä" -muodossa. Eihän yhteenkään aloitukseen tulisi yhtäkään vastausta, jos pilkuntarkasti noudatetaan ohjetta, että eihän täällä kukaan voi tuntea ketään.
Mitä sitten?? Eihän tää muuten olisi mikään keskustelupalsta, jollei saa vastata, kirjottaa ja kommentoida. - toki saa vastata
so what... kirjoitti:
Ihan varmasti suurin osa tuon toki ymmärtää. Mutta ei ole kiellettyä vastaamasta "sinä" -muodossa. Eihän yhteenkään aloitukseen tulisi yhtäkään vastausta, jos pilkuntarkasti noudatetaan ohjetta, että eihän täällä kukaan voi tuntea ketään.
Mitä sitten?? Eihän tää muuten olisi mikään keskustelupalsta, jollei saa vastata, kirjottaa ja kommentoida.ja kommentoida mutta joku tietty raja kannattaa silti säilyttää. ei täältä tuntemattoman takia kannata häippästä, ei se kelleen onnee tuo.
- seikka on saletti
toki saa vastata kirjoitti:
ja kommentoida mutta joku tietty raja kannattaa silti säilyttää. ei täältä tuntemattoman takia kannata häippästä, ei se kelleen onnee tuo.
Et kyllä varmasti voi sanoa ettei olisi mahdollista että joku tuttu olisi myös täällä..
Kyllä se niin vaan menee että täällä joillakin voi olla tuttuja. Tiedän.
- Mystinen...
hopeinen diskomies ;)
Hoppee ei oo häppee, vaikka kakkonen ei koskaan oo ykkönen. - Mikä sitten tekee
aloittajan onnelliseksi nyt?
- Yleispätevää
Saattoihan aloitus olla tarkoitettu meille jokaiselle.
- eteläinen
En ole onnellinen enkä edes tyytyväinen.
Liian paljon asioita pielessä...
Nyt vaan koitan selvitä päivästä ja uskon että tulevaisuudessa asiat ovat toisin. - KESÄHEINÄ
no pääasia että olet ONNELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- --------------------
no en oikeestaan hypi onnellisuudesta tai tyytyväisyydestä.
- uudet tuulet
mietin,miten onni voi kääntyä suhteessa. tavattiin, elettiin yhdessä onnea, ainakin minun puolelta aidosti rakastin ja luulinkin löytäneeni sen oikean , kunnes paljasti kortit, voiko ihminen olla niin julma sanoillaan ja teoillaan, järkytyin ja jätin.
- onnellinen nainen
Olen onnellinen :)
- Tapelkaa, tapelkaa
niin saatte tupakkaa. Noin.
- Oikeesti fiksu m.
Viestisi on vähän sama kuin, toinen sanoisi että saat löydä mua täysiä mahaan. Sitten toinen vakuuttelisi lyönnin jälkeen naama punaisena ja kyynel silmäkulmassa "ei sattunut yhtään".
Aika monet näistä viesteistä on huonoja provoja, niin tämäkin. - RAKASTAN SINUA!
Älä viitsi. Tiedät, että tykkään ja rakastan sua. Olet minulle elämäni nainen. Meidän pitäisi vain päästä kommunikoimaan lähemmin ja yksityisemmin.
- odottelen
Sitten vaan ehdotusta, missä ja milloin nähdään, mies :)
- Rakkauden Prosessi
odottelen kirjoitti:
Sitten vaan ehdotusta, missä ja milloin nähdään, mies :)
Kultaseni! Rakkaani! Meidän Rakkautemme on kirjoitettu Tähtiin, Kohtaloon ja Karmaan. Me löydämme kyllä keinot.Good Love Never Die!
- odotan
Rakkauden Prosessi kirjoitti:
Kultaseni! Rakkaani! Meidän Rakkautemme on kirjoitettu Tähtiin, Kohtaloon ja Karmaan. Me löydämme kyllä keinot.Good Love Never Die!
ODOTAN :)
- folk
kelleköhän ketjun aloittaja tarkoitti????ja jotain silti taitaa olla hampaankolossa kun kirjoitti noin....jos olisi onnellinen NIIIN TUSKIN TÄÄLLÄ SIITÄ KEHUISI......tai miksi ei meitä on moneen junaan heh heh liian moneen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....mutta toivottavasti tajuaisi kertoa sen sille kenestä puhui......ja tuskin ihan historiaa...:(:(:(
- kuten sanoit
Toki. Olethan historiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955