Seiskaliven Ronnie´s back!

Mag 66

Ilmeisesti kukaan ei usko mutta hän on sairas joka pitää saada pois Seiskasta.Eikö riitä että minä olen pyörätuolissa lopun elämääni ja joudun asumaan toisessa maassa.tuon hullun takia.Nyt hänen "rakas"on Suvi.Voin taata tämä ei pääty hyvin jos tuo umpihullu jatkaa noita kirjotuksiaan.

23

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+10

Kerroppas nyt enemmän, kuka tämä Ronnie on?

Ja miksi sinä istut hänen takiaan pyörätuolissa...?

• ootko gäsä

minäkin istun erään henkilön takia mutta en valita siitä täällä netissä enkä yritä paljastella kenestään tai kellekkään mitää sairaudestani ja kuka tuo on .

eli jos nyt menisit ihan vaan sinne piälääkäriin kertoon mikä sua täällä ahdistaa.

• Klubimme urokset

Valita Seiskaan. Näköjään ko. vessapaperin nettisivuilla liikkuu muitakin sekopäitä kuin ne pari Mäntylää alati kyttävää vinksahtanutta.

• joo sekoaa

joo ja se joka ilta hiipien tyyppi jolla aina eiri nikki

27213 ja ainakin20 muuta

• 18+11

Miks aina julkkisten kohdalla kohtaa tälläseen ilmiöön...

Vaikka mie oon tavis, niin mulle on kerran käyny samoin. Oli sellanen puhelinhäirikkö. Mut kun en kertaakaan vastannu sen tuntemattomasta numerosta soittoihin, sit se kai kyllästy ja lopetti sen soittelun. Ihme pöpi.

• Keksi keinot itse.

Mulla kans oli häirikkö männä vuonna joka puhelinhäiriköi, en vastannut tuntemattomaan numeroon. Sitten se keksi kotiosoitteen ja kävi ovella rimputtelemassa ovikelloa päivittäin, en avannut.

Sitten keksin lainata ystävättäreni isokokoista tummaihoista miestä. Ovikello soi, mies avasi oven. Siihen loppui häiriköinti.

• 10+11
        Keksi keinot itse. kirjoitti:

Mulla kans oli häirikkö männä vuonna joka puhelinhäiriköi, en vastannut tuntemattomaan numeroon. Sitten se keksi kotiosoitteen ja kävi ovella rimputtelemassa ovikelloa päivittäin, en avannut.

Sitten keksin lainata ystävättäreni isokokoista tummaihoista miestä. Ovikello soi, mies avasi oven. Siihen loppui häiriköinti.

Mitä vittua? oisit kysyny mitä asiaa sillä on sinulle niin kovasti. :D

• Mag 66

Ronnie esittää ystävää mutta hän pilaa parisuhteet ja kaiken kun ei saa olla se "ainoa "sinulle.Tämän jälkeen itsemurha ajatus oli helppo.mutta meni pieleen.Totaalinen paska tämä ihminen,en laske ihmiseksi edes.Kiertäkää kaukaa toi kiusaajasti pahin.Toivon hänelle .......................... mätäne.

• 20+9

Eli sä sen itsemurha yrityksen takia halvaannuit? mitä oikein menit tekemään?

Mutta ootko nyt ihan varma että nämä kirjottamasi asiat täällä ei oo valeita? koska kai sä ymmärrät et sä voit joutua näin vakavasta perättömästä tiedosta vastuuseen...

Mut jos tää on totta, onko rikollista kertoa Ronnien oikea nimi netissä? jos pystyy kuitenkin seisomaan sanojensa takana.

• gäsälle

älä leiki toisten sairaudella ja mukamas jollain itsarilla .

ja jokainen meistä on ihminen sä et voi kenestään pelkän netti kirjoittelun perusteella tehdä hulluksi .

miettippä nyt ihan jos löytäisit vaikka itsestäsi vikaa ja hae siihen apua välittömästi. onhan tuollainen loan heittäminen täällä nettikeskustelussa vähän sairasta .

on monenlaisia ystäviä mutta pahin tuollainen kuin sinä selkään puukottaja .

ja älä jaa valheita eihän tämä palsta ole valheiden levittelyksi keksitty kiitos sulle

• seliseli

Ymmärsinkö oikein. Yritit itsemurhaa, halvaannuit ja se on Ronnien vika? Jos noin on niinainoa syyllinen halvaantumiseesi olet sinä itse. Millainen tumpelo ihminen on jos ei edes henkeään saa pois.

• Mag 66

Ronnien tyyli kirjoittaa on hyvin samanlainen.Ja noin se kyttääminen alkaa.Ensin ollaan mielinkielin ja sitten suututaan kun ei vastakaikua tule.En kerro itsestäni enenpää arvaat varmaan miksi.Näitä netissä kiusaavia paskoja on aina ollut ja tulee olemaan.Tämä tästä ,minä kuitenkin varoitin.

• 14+12

Höh, olisin halunnut vaan tietää. Mutta olen todella pahoillani puolestasi, toivottavasti pärjäät hyvin sen vammasi kanssa. :) munkin eksällä on pyörätuolissa yks kaveri joka on neliraajahalvaantunut ja on ollut muuten ihan hyvännäköinen jäbykkä, joten ei se pyörätuoli nyt välttämättä minusta niin kauhee asia ole.. Mutta se on kauhea asia sille joka siihen joutuu! itse en kestäisi. Enkä toivoisi moista kohtaloa kellekään.

Ja mihin nyt vertasit siis tätä Ronnien tyyliä kirjoittaa? :o

Ja ei kai se enää pysty sinua satuttamaan?

Mistä tiedät edes että kyseessä on sama henkilö?

• ihme äijä

Ronnien rakkaudentunnustukset turhakkeille seiskalivessä ovat kyllä aika erikoisia.Ja jos joku erehtyy sanomaan jotain negatiivista hänen fanittamista tyrkyisyä,niin kommentit ovat aika aggressivisia.

• "vertaa hintaa

laatuun", niis mites nyt Johannakin vastailee ja kuittailee asioitaan jos hänelle ns. muka kettuillaan... vaikka tosiasioita kerrotaan hänestä...?

Kyllä ne itserakkaat eli narsissit ihmiset osaavat vastata samallalailla, sillä minähän se olen aina oikeassa joka asiassa!

Minä suutun heti jos ei olla samaa mieltä kuin minä ja mun aatokset, se on faktaa, sillä vain minä ja minä olen oikeassa nyt ja aina!

Näin se menee!

• Avohoidossa tääkin

Ronni lipoo seiskassa jokaikistä naispuolista oli se sitten julkkis tai tavis. Yks käyttäjä taviksista kai lähtikin sen kelkkaan viikko sitten. Ihan pimee tapaus ja mä oon varma että toi sama jätkä on pitkäsen suvin vainooja. Kovasti koittaa selitellä asiaa omaksi hyväkseen mutta ei mee läpi.
      Ronnin tappelukaveri on nyt selvittänyt jonkun salaisuuden tästä ronnista ja aikoo paljastaa sen viikonloppuna.
      Kuulemma joku josta ei sakoilla selvii.

• gäsä älä viitti

hei sun aivos ei kyllä ole kanssa ihan kunnossa .

90 % seiskan jutuista on valheita ja toisten ihmisten kateuksissaan laittamia ilmoituksia.

ronnie on ihan hyvä tyyppi uskaltaa sanoa kaikille ja kaikista omat mielipiteensä.

seiska-livessä gäsä on kyllä aika heppu sen juttuihin en ole kyllä uskonut senttiäkään, mukamas 46 vuotias miäs . ei miähet suomessa käyttäydy tuollai ainakaan omassa tuttavapiirissä ei tuollaista hyväksyttäisi.

kieroilee selän takana ja paljastelee mukamas jotakin vakavaa,

gäsä on seiskan sivuilla kuin perskärpänen ja jos hänelle jotain nekaa sanoo niin panni tulee heti . vaikka vaan sanoo että hyvä iloinen päivä sulla nioin siitäkin panni.

ja sulle joka mukamas joudut jonkun ronnien takia asumaan ja istumaan ihan toisessa maassa ( oliskohan liisa ihmemaassa)
        tuollainen kyllä ei suomessa mene läpi . suomen laki on niin vahva ja oikeuslaitos on oikeuden mukainen kaikkia kohtaan että miksi mukamas sinun tarvitsisi asua pelkosi takia jossakin muussa kuin kotimaassa .

olette nyt ottaneet vaan väärän ihmisen hampaisiinsa vain hänen persoonansa takia.

onhan se ronnie ihan läpällä varmaan niitä tyttöjä siellä livessä hehkuttanut mutta kun olen seurannut niin on ollut vaan ihan teidän gäsän ja kolmastoista vaimo ym parin muun kiusaksi , olettehan te siellä suorastaan käskenyt muitakin live kirjoittajia painumaan mukamas teidän palstalta pois.

seiskahan on kaikkien käytössä ei teidän vaki haukkujien jotka 24/7 siellä roikutte ja ihan päättömiä juttuja kerrotte .

siis antakaa kaikille tilaa älkää ajaka sieltä ketään pois haukkumalla näön koon ja persoonan takia näähän on vain nikkejä ja ihminen sen takana on aivan varmasti ihan toisenlainen.

• ioui
        gäsä älä viitti kirjoitti:

hei sun aivos ei kyllä ole kanssa ihan kunnossa .

90 % seiskan jutuista on valheita ja toisten ihmisten kateuksissaan laittamia ilmoituksia.

ronnie on ihan hyvä tyyppi uskaltaa sanoa kaikille ja kaikista omat mielipiteensä.

seiska-livessä gäsä on kyllä aika heppu sen juttuihin en ole kyllä uskonut senttiäkään, mukamas 46 vuotias miäs . ei miähet suomessa käyttäydy tuollai ainakaan omassa tuttavapiirissä ei tuollaista hyväksyttäisi.

kieroilee selän takana ja paljastelee mukamas jotakin vakavaa,

gäsä on seiskan sivuilla kuin perskärpänen ja jos hänelle jotain nekaa sanoo niin panni tulee heti . vaikka vaan sanoo että hyvä iloinen päivä sulla nioin siitäkin panni.

ja sulle joka mukamas joudut jonkun ronnien takia asumaan ja istumaan ihan toisessa maassa ( oliskohan liisa ihmemaassa)
        tuollainen kyllä ei suomessa mene läpi . suomen laki on niin vahva ja oikeuslaitos on oikeuden mukainen kaikkia kohtaan että miksi mukamas sinun tarvitsisi asua pelkosi takia jossakin muussa kuin kotimaassa .

olette nyt ottaneet vaan väärän ihmisen hampaisiinsa vain hänen persoonansa takia.

onhan se ronnie ihan läpällä varmaan niitä tyttöjä siellä livessä hehkuttanut mutta kun olen seurannut niin on ollut vaan ihan teidän gäsän ja kolmastoista vaimo ym parin muun kiusaksi , olettehan te siellä suorastaan käskenyt muitakin live kirjoittajia painumaan mukamas teidän palstalta pois.

seiskahan on kaikkien käytössä ei teidän vaki haukkujien jotka 24/7 siellä roikutte ja ihan päättömiä juttuja kerrotte .

siis antakaa kaikille tilaa älkää ajaka sieltä ketään pois haukkumalla näön koon ja persoonan takia näähän on vain nikkejä ja ihminen sen takana on aivan varmasti ihan toisenlainen.

Mul on käsitys et Ronniehan on hinttari ei sitä oikeesti naiset kiinnosta.ja seiskalivehän on parin tyypin vuoropuheluu varteee iines ja seen hovii.Ronnie esittää kingii ja nää muut nuolee sen pallejaa.Seiskas on nää avokit päiväkerhos joss voivat kehuu toisiaa.Seas pari pedarii ja muita reikäjäbiä.

• Uik uik

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Suvi-Pitkanen-Pelottava-hairikko-uhkailee/1037202

Pelottava tyyppi Ronnie.

• Vanhatpoijat

Noi molemmat Seiskan kukkoilijat on aika surullisia miekkosia.
      Jos ne ois normaaleja miehiä niin kaippa niillä olis naiset.
      Tuolta vonkaavat kahviseuraa ja tappelevat kaiket päivät.
      En ihmettele, etteivät oo kelleen kelvanneet .

• Outolintu*

Tämä Ronnie pitää jotain omaa seksikissat-listaa jossa on kaikki Seiskan tyrkyt mukana. Lipoo ja mielistelee näitä ns. julkkiksia ja mm. Seiskan toimittajaa Hanna Junttoa. Todella omituinen tyyppi.

• Jorinaa

Ihme sakkii siellä seiskass (ei tietenkään kaikki)! Eipä oo ihme että pää sekoo, kun viettää netissä 24/7 ja kuvittelee ihan mitä sattuu..siis just nää kaksi pöllöä, jotka keskenään siel jotain sotaa harrastaa..ei helvetti! Joo ja pitää jotain seksikissa systeemiä..apuva! Ihan sekopäitä.

• Ronnie's

Ronnie's back! on nykysin nimierkillä Seiskalivesä Gladiator sama meno jatkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe