Karvat ovat alapäässä syystä

Faktaa kehiin

Eikä vain kiusaksi, ne ehkäisevät hiertymiä ja naisilla bakteerien pääsyyn limakalvoille.

65

4254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnariini

      No joo, mutta eipä tässä ole kyllä mitään ongelmia ollut, ei oo bakteerit jyllänneet. Enkä ole kuullut että kenelläkään muullakaan olisi ongelmia vaikka nykyisin noin puolet 16-30 vuotiaista naisista on posliineja ja loputkin siistii.

      Nykypäivänä kun rukataan käydä pesulla päivittäin, parhaana kaksikin kertaa, ennenkään saunottiin vain lauantaisin joten bakteerit oli muuallakin kuin pimpassa.

    • No, voithan sinä karvasi pitää.

    • mies,kokenut

      posliini näyttää hyvältä vain jos on virheetön sileä. Karvanpoistosta tulehtuneet näppypesäkkeet ovat kammottavia ja epähygieenisiä.

    • kysyn vaan

      Miksi hiukset ja parrat ajellaan?

      • Sessan53

        Parrassa kasvaa paljon stafylokokkeja.


    • Jopahan taas?

      Älä puhu soopaa . ei niitä karvoja siellä tarvita. Jos ne karvat estäs bakterien pääsyn tussuus. niin jopa olis temppu sekin. Taitaa olla just toisinpäin. Siinä trasselitukossa on kyllä paljon helponpi bakteerien muhia, kuin sileellä pinnalla. Et sinä niistä karvoista saa niin tiheää seulaa, ettei siitä pikkuilkiöt menis läpi. Ne ui kuule sisälle ja nauraa paskasen naurun sinun karvaesteelles.

    • jepjepbenjamin

      Miksi sitten leikkaat hiuksia ja nynsiä? Eikö pitäisi odottaa, että kynnet itse lyhenevät? Miksi harjaat hampaita? Kuule, minun pimpa on erinomaisessa kuosissa. Ei ole ollut mitään ongelmia. Käyn suihkuisa kerran päivässä ja suihkuttelen vessassa asioiden jälkeen.

    • pöpö

      Karvatupsu tullettaa myös alapäätä pöpöjen lisäksi, kun ei housut ota suoraan iholle. Ei se luoja ole luonut karvoja alapäähän ihan vahingossa.

      • miksiköhän

        Ei luonto ole tietoinen vaatetuksesta. Kyllä karvat ovat ihan muun vuoksi, kuin tuuletuksen.


      • Ddffgg
        miksiköhän kirjoitti:

        Ei luonto ole tietoinen vaatetuksesta. Kyllä karvat ovat ihan muun vuoksi, kuin tuuletuksen.

        No minkä vuoksi?


      • Ballziak
        Ddffgg kirjoitti:

        No minkä vuoksi?

        Kuka haluaa karvoja suuhun? Sileä pinta on taatusti puhtaampi kun pusikko, vai onko ihmisillä sitten karvattomissa osissaan paljonkin hankautumia. Osaamattomasti ajeltu iho voi tulehtua, mutta vika on silloin tekniikassa.


      • Help thank u
        Ballziak kirjoitti:

        Kuka haluaa karvoja suuhun? Sileä pinta on taatusti puhtaampi kun pusikko, vai onko ihmisillä sitten karvattomissa osissaan paljonkin hankautumia. Osaamattomasti ajeltu iho voi tulehtua, mutta vika on silloin tekniikassa.

        Kerropa mulle miten saa alapään ajeltua niin ettei bikiniraja oo aina täynnä niitä tulehtuneita punaisia näppylöitä ?!?

        Ei sekään oo kivaa et niitä tulee joka ikinen kerta vaikka oon kokeillu kuorintaa, kaikkia geelejä, ilman geelejä, kylvyssä, suihkussa. Ei aina sama tulos. Jos osaat auttaa mielelläni otan neuvot vastaan!


      • sdfdf
        Ballziak kirjoitti:

        Kuka haluaa karvoja suuhun? Sileä pinta on taatusti puhtaampi kun pusikko, vai onko ihmisillä sitten karvattomissa osissaan paljonkin hankautumia. Osaamattomasti ajeltu iho voi tulehtua, mutta vika on silloin tekniikassa.

        Kuka niitä käskee sinne suuhun änkeä? Häpyalueeseen nyt normaalisti kuuluu karvoitus ja se on normaalin aikuisen mielestä kiihottavaa. Jos kiihottavaa on vain sileä (vauva)pimppi niin...

        Sileä EI OLE puhtaampi vaan altiimpi pöpöille. Kaikki karvanpoistotavat pl. laserointi, aiheuttavat mikroskooppisia haavoja. Mieti sitä, kuka haluaa nuolla haavaisaa alapäätä? Herpeksen on todettu leviävän herkemmin posliineissa joten kaikki muutkin seksitaudit samaan tapaan leviävät herkemmin. Ehkä kondomikaan ei auta kun kaksi posliinia hinkkaa toisiaan. Lisäksi häpykarvojen tehtävä on suojata kontaktia, hiertymiä nivusissa jne.

        Ei kukaan voi olla niin yksikertainen ettei tajua, että posliininen pillu päin alushousuja on varmasti enemmän altis ja epähygieninen kuin normaali tuuhea karvoitus tuhero.


      • Pauli Lallukka
        Ballziak kirjoitti:

        Kuka haluaa karvoja suuhun? Sileä pinta on taatusti puhtaampi kun pusikko, vai onko ihmisillä sitten karvattomissa osissaan paljonkin hankautumia. Osaamattomasti ajeltu iho voi tulehtua, mutta vika on silloin tekniikassa.

        Ettekö te tomppelit usko, että papilloomaviirukset aiheuttavat nieluun jouduttuaan syöpää. SYÖPÄÄ, kuuleeko se palliukko, kuuleeko? Ne kuuluvat naisen genitaalialueelle, eivät sinun nieluusi. Aiheuttavat muuten syöpää n. 15 kertaa nopeammin kuin tupakka keuhkovastaavaa. Karvat ovat jarruttamassa intoa työntää kieli syntiseen paikkaan. Turha teille on puhua...


      • aaaahhhhh..
        sdfdf kirjoitti:

        Kuka niitä käskee sinne suuhun änkeä? Häpyalueeseen nyt normaalisti kuuluu karvoitus ja se on normaalin aikuisen mielestä kiihottavaa. Jos kiihottavaa on vain sileä (vauva)pimppi niin...

        Sileä EI OLE puhtaampi vaan altiimpi pöpöille. Kaikki karvanpoistotavat pl. laserointi, aiheuttavat mikroskooppisia haavoja. Mieti sitä, kuka haluaa nuolla haavaisaa alapäätä? Herpeksen on todettu leviävän herkemmin posliineissa joten kaikki muutkin seksitaudit samaan tapaan leviävät herkemmin. Ehkä kondomikaan ei auta kun kaksi posliinia hinkkaa toisiaan. Lisäksi häpykarvojen tehtävä on suojata kontaktia, hiertymiä nivusissa jne.

        Ei kukaan voi olla niin yksikertainen ettei tajua, että posliininen pillu päin alushousuja on varmasti enemmän altis ja epähygieninen kuin normaali tuuhea karvoitus tuhero.

        "Kuka niitä käskee sinne suuhun änkeä?"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12189927/#comment-67456434


      • Julli3

        Hajusta päätellen tarvitsisi paljon tehokkaamman tuuletuksen


      • Kala on hauki
        sdfdf kirjoitti:

        Kuka niitä käskee sinne suuhun änkeä? Häpyalueeseen nyt normaalisti kuuluu karvoitus ja se on normaalin aikuisen mielestä kiihottavaa. Jos kiihottavaa on vain sileä (vauva)pimppi niin...

        Sileä EI OLE puhtaampi vaan altiimpi pöpöille. Kaikki karvanpoistotavat pl. laserointi, aiheuttavat mikroskooppisia haavoja. Mieti sitä, kuka haluaa nuolla haavaisaa alapäätä? Herpeksen on todettu leviävän herkemmin posliineissa joten kaikki muutkin seksitaudit samaan tapaan leviävät herkemmin. Ehkä kondomikaan ei auta kun kaksi posliinia hinkkaa toisiaan. Lisäksi häpykarvojen tehtävä on suojata kontaktia, hiertymiä nivusissa jne.

        Ei kukaan voi olla niin yksikertainen ettei tajua, että posliininen pillu päin alushousuja on varmasti enemmän altis ja epähygieninen kuin normaali tuuhea karvoitus tuhero.

        Kannattaa pysyä yksiavioisena (molemmat neitsyitä avioituessa), kun on huomattava pöpökammo. Huuliherpes ja genitaaliherpes tarttuvat nykyaikaan ristiin ja rastiin, et voi pistää posliinien syyksi. Suurin osa sukupuolitaudeista on kehittynyt ennen karvojen ajelua.

        Myöskään hampaita ei pidä harjata ennen naimapuuhia. Tutkimusten mukaan harjatessa ja hammaslankaa käyttäessä syntyy vaurioita, jotka ovat kanava sukupuolitautien tartunnalle. Ehkä kannattaisi jättää parta ajamatta baariin mennessä? Netistä voit googlettaa myös kuvia, joissa herpes on saatu sormeen tai silmään. Onko tämäkin posliinien syy?

        Se, että on posliini, ei tarkoita, että harrastaisi hillitöntä seksielämää. Sukupuolitautien tartunnalle alttein on lienee henkilö, joka harrastaa aktiivisesti seksiä useiden partnereiden kanssa, eikä käytä kondomia. Todennäköisesti meissä posliineissa on enemmän seksuaalisesti aktiiveja kuin luomuissa, koska luomujen joukkoon kuuluvat kaikki lestaadiolaiset ja liene selibaattilesketkin, mikä vääristää tilastoja. Kondomin käytöllä on kuitenkin etunsa.

        Kun riittävän kauan toistaa, että hauki on kala, hauki on kala hauki on kala, niin ihmiset uskovat, että kala on hauki, vaikka siinä jää suurin osa totuutta näkemättä.


      • Kala on hauki
        Kala on hauki kirjoitti:

        Kannattaa pysyä yksiavioisena (molemmat neitsyitä avioituessa), kun on huomattava pöpökammo. Huuliherpes ja genitaaliherpes tarttuvat nykyaikaan ristiin ja rastiin, et voi pistää posliinien syyksi. Suurin osa sukupuolitaudeista on kehittynyt ennen karvojen ajelua.

        Myöskään hampaita ei pidä harjata ennen naimapuuhia. Tutkimusten mukaan harjatessa ja hammaslankaa käyttäessä syntyy vaurioita, jotka ovat kanava sukupuolitautien tartunnalle. Ehkä kannattaisi jättää parta ajamatta baariin mennessä? Netistä voit googlettaa myös kuvia, joissa herpes on saatu sormeen tai silmään. Onko tämäkin posliinien syy?

        Se, että on posliini, ei tarkoita, että harrastaisi hillitöntä seksielämää. Sukupuolitautien tartunnalle alttein on lienee henkilö, joka harrastaa aktiivisesti seksiä useiden partnereiden kanssa, eikä käytä kondomia. Todennäköisesti meissä posliineissa on enemmän seksuaalisesti aktiiveja kuin luomuissa, koska luomujen joukkoon kuuluvat kaikki lestaadiolaiset ja liene selibaattilesketkin, mikä vääristää tilastoja. Kondomin käytöllä on kuitenkin etunsa.

        Kun riittävän kauan toistaa, että hauki on kala, hauki on kala hauki on kala, niin ihmiset uskovat, että kala on hauki, vaikka siinä jää suurin osa totuutta näkemättä.

        Lisätäsmennys: eräässä "uutisessa" kerrottiin, että karvojen ajelu altistaa sukupuolitaudeille. Tällaisissa "uutisissa" pitäisi kertoa tietämättömille teineille myös se toinen puoli, eli että karvojen ajamatta jättäminen ei suojaa sukupuolitaudeilta, vaan kondomi. Mutta antaa toisten uskoa, että kala on hauki.


    • scotch

      Teippaa, niin bakteerisi pysyvät paremmin poissa.

    • Hoh hoijaa..................................
      Onhan näitä juttuja, niin paljon kuin kertojiakin !

      Siistit ihmiset ovat aina posliineita !

      Tietysti jos ei harrasta suuseksiä, ja haluaa hikoilla, niin kai se sitten on sama millainen puska jalkojen välissä on.........................

      • voi voi

        Meeppäs nyt toope hoitoon.

        Karvaton EI OLE siisti eikä puhdas vaan kaikenlainen karvanpoisto altistaa alapäätä bakteereille. Se on fakta. Varsinkin höyläajelu ja kaikenlainen karvojen repiminen riikkoo ihoa ja aiheuttaa tulehduksia.

        Mistä näitä pöllöjä riittää jotka luulee, että karvoitus on likaista ja epäsiistiä? Ettekö osaa pestä itseänne tai valuuko teillä kokoajan jotain visvaa tussusta joka sitten karvattomassa kuin taikaiskusta hyppää ulos tussusta? Ja vinkiksi, alapään liika peseminen aiheuttaa vuotoja koska alapää yrittää itse kostuttaa paikkoja.


      • voi sentään
        voi voi kirjoitti:

        Meeppäs nyt toope hoitoon.

        Karvaton EI OLE siisti eikä puhdas vaan kaikenlainen karvanpoisto altistaa alapäätä bakteereille. Se on fakta. Varsinkin höyläajelu ja kaikenlainen karvojen repiminen riikkoo ihoa ja aiheuttaa tulehduksia.

        Mistä näitä pöllöjä riittää jotka luulee, että karvoitus on likaista ja epäsiistiä? Ettekö osaa pestä itseänne tai valuuko teillä kokoajan jotain visvaa tussusta joka sitten karvattomassa kuin taikaiskusta hyppää ulos tussusta? Ja vinkiksi, alapään liika peseminen aiheuttaa vuotoja koska alapää yrittää itse kostuttaa paikkoja.

        Kerro ihmeessä mistä se pakteri tietää suunnistaa juuri karvattomaan pesään, sen karvallisen sijaan esim. farkkujen päältä?


    • Avoliitossa

      Olemme samaa mieltä, ihanaa nuolla posliinia.

      • kipot ja kupit

        Ette varmaan tarvitse tiskikonetta eikä edes käsintiskausta. Kaikki posliinit nuoltu puhtaaksi....


    • ddffgdf

      Posliini on yököttävä. Pikkutytön alapää.. yäk.

      • tui tui

        tottakai, sehän on sun unelmasi.


      • Pinssi

        Tämän perusteella naisen tulee pitää parrakkaasta miehestä ja sanoa yäk sileäksi ajellulle. Muutoin on logiikkasi mukaan pedofiili.


    • mä tykkään mun karvoista ne on ihanat

      • Posliini1

        Ihanan kaunis Jenny!


    • Iso-Masa

      Karvat on perseestä.

    • Julli+

      Eikä satiaisetkaan elä ilman niitä, tärkeitä ovat ne luonnolle.

    • hgfdjhf

      Ihan yhtälailla voi sanoa, että karvat on säärissä, kainalossa ja päässä syystä, mutta silti suurinosa niitä leikkaa ainakin jokus.

    • sdfsdfppoujflsd

      Antaa kaikkien tuheroiden kukkia imo.
      Näillä helteillä itse vetelen villahousut veke ihan mukavuuden vuoksi.

    • palijon mukavempi on nuolla teidän naisten pillua jos on ajettu, itekki ajan miehenä kaikki pois ni tasapeli siis:)

    • mun karvat on omiani

      jätä mun pimppakarvat rauhaan saatana

    • siistijä

      Voihan sitä ajaa trimmerillä mikä ei ota ihoa myöten,eli jättää 3-5 mm,ei tule haavoja,vaikka höylällä olen ajanut koskaan ei ole tullut mitään näppylöitä,välineet pitää olla hygieeniset,käytön jälkeen puhdistan aina spriillä eli pirtu,

    • -adidas-

      en syö aamupalaa
      oon vaarallinen

    • dildomuoriOFFICIAL

      Voi niitä aikoja kun banaanit olivat 1,50€ / kilo. ):
      Alapäässä commandopipo ja strepsilsit hyödyllisimmillään.
      En pukeudu.

    • Alpo Suhonen

      Tuohitossuni koostuu pääasiassa lestadiolaisten muroista ja manteleista.
      En osta maitoa koskaan.
      Kidun alasti.
      Summer of 69.

    • Karvat alapäässä yököttävät minua.

    • Pillueukko

      Piän ite aina pilluni posliinina. En ikinä jätä ajamatta ja kuulkaas , se posliini on = parempi seksi.

    • karvat sexyt

      Posliini sekä miehellä, että naisella on tosi yököttävä.
      Edellinen mieheni ajoi aina posliiniksi, oli kuin mikäkin nahka lötkö.
      Onneksi jätin hänet ja osasyy oli just tuo.

    • kurre1

      Hei,hei kaikki patalapun omistaja naiset!! Minulla on kokemusta vain punatukkaisista naisista! Sen tiedän että punatukkaisella ei ole pimpissä karvoja!! Ne ovat siinnä ympärillä! Ehkä vahingossa päässyt joku intiimi karva sinne.

    • uskonkaiken

      Voi jeesuksen fakta.

    • Karvat sopii mainiosti samoin kuin posliinikin

    • En ymmärrä

      miksi jokainen ei saa tehdä omalle alapäälleen mitä haluaa. Ei se ole kenenkään toisen määrättävissä, että haluaako pitää karvat, vai ajella ne. Tuntuu, vain, jotenkin, että karvattomia jotenkin ärsyttää se, jos jotkut eivät halua ajaa alapäätään.

      Miten ne karvat häiritsevät heidän elämäänsä. Luulisi riittävän, että oma pusikko on trimmattu, vai onko kyse kuitenkin kateudesta, että itse joutuu näkemään hirveän työn ja käyttää kallista aikaa älyttömyyteen ja toisella on itsetuntoa ja pokkaa olla kulkematta massan mukana.

      Jättäkää kiusaajat jo muut rauhaan ja keskittykää omaan elämäänne.

      • Kukin tavallaan

        Olen samaa mieltä ensimmäisestä lauseesta. Juurikaan ikinä en näe toisten paljaita alapäitä, joten en edes tiedä, kellä karvaa on, kellä ei. En hyökkää karvaisia vastaan. Oman tuntumani mukaan tässä keskustelussa nimenomaan hyökätään karvattomia vastaan. Eli puollustan oikeuksiani. Tosin kadulla vastaan tulijat eivät tiedä, onko minulla karvat vai ei. Voinhan aina painattaa T-paidan tekstillä: olen nainen, minulla on puolimetriset häpykarvat.

        Todennäköisesti koko keskustelussa naurettavin piirre on nimenomaan se, että todella emme tiedä, kenellä on karvoja alapäässä. Olemme kurkkineet vain murto-osaan vastaantulijoiden pöksyistä. Tosin kauneudenhoidon puolella on keskustelu, jonka mukaan lyhythiuksiset naiset ovat vastenmielisiä lesboja. Kovin koominen näkemys sekin. Joissakin kulttuureissa avioituneet naiset ajetaan kaljuiksi, molemmista päistä.


    • Luontoäiti antakoon vastauksen tuheron karvoitukselle.

      • Sanahelinää

        Kuka on luontoäiti, ja mitä se vastasi?


      • hiukka hymyilyttää

        Sanoo mies jolla ei ole päässä eikä naamassa karvaa :P


    • ÄLÄ tee PEDOJA!

      Pillunsa ajelijat OPETTAVAT kiihottumaan paljaasta pikkutytön posliinipillusta!!!

      Tästä syystä on todella vaarallista ajella karvat, saati sitten leikkauttaa pillunsa näyttämään pikkutytön pillulta.

      Te pillunne ajelijat ja leikkelijät tehtailette PEDOFIILEJÄ!

      Miten kuvittelette paljaaksi ajellusta lörppähuulettomasta pillusta kiihottuneiden miesten/lesbojen reagoivan kun näkevät täsmälleen SAMANLAISEN pikkutytöllä?!

      Tottakai ne muistaa sen seksuaalisen kiihkon mitä ne tunsi pillunsa ajelleiden kanssa ja tekee temput pikkutytöillekin.

      Turha tulla poraamaan että miksi ne pervot kiihottuvat nuorista tytöistä kun itse on ensin ne sellaiseksi opettanut!

      • Miinuspeukku

        Kyllä tämä miinuspeukutus näinkin sujuu. Ja luettavuus sen kun paranee :) (sarkasmi)

        Suomi24 ylläpito on poistanut miinuspeukut käytöstä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12264122

        Kehoitan kaikkia joiden mielestä miinuspeukut olivat toimivia, kopioimaan tätä viestiä vastaukseksi viesteihin joita olisitte halunneet miinuspeukuttaa.

        JOIN THE MOVEMENT


      • KarvatonTytönViiva?

        > Aivan hulluksi menee tämä karvattomuusvillitys. Useimmat naiset rummuttavat sitä koska halutaan olla esiteiniä edelleen. Aikuisellakin pitäisi olla karvaton vaalea viiva kuin 7 vuotiaalla. <

        Niin hyvä kysymys miksi näin?!


      • Realismilisää

        Tervemielinen ihminen erottaa aikuisen ja lapsen toisistaan. Siinä vaiheessa kun haetaan partneria - olipa sitten kysessä joko elämänkumppani tai satunnainen pano - ollaan VAATTEET PÄÄLLÄ. Eli toisin sanoen kumppanin arvet, tatuoinnit, raskausarvet, sukupuolenvaihdosleikkauksen jäljet, raskaus, rasvamakkarat ja KARVAT tulevat yleensä enemmän tai vähemmän yllätyksenä.

        Jos koet himoa lapsia kohtaan, hakeudu hoitoon. Sairautesi ei parane pitkillä häpykarvoilla, siihen tarvitaan rajumpia keinoja.

        Aika näppärää muuten syyllistää naisia pedofiliasta. Ensin panet pikkutyttöä ja sitten sanot, että syy on hänen äitinsä ajelluissa häpykarvoissa?


      • Testaa itse
        KarvatonTytönViiva? kirjoitti:

        > Aivan hulluksi menee tämä karvattomuusvillitys. Useimmat naiset rummuttavat sitä koska halutaan olla esiteiniä edelleen. Aikuisellakin pitäisi olla karvaton vaalea viiva kuin 7 vuotiaalla. <

        Niin hyvä kysymys miksi näin?!

        Vastaus kysymykseesi. En ole koskaan ollut kovin naisellinen. Pienet rinnat, ei näkyvää vyötäröä jne. Häpykarvoista ajelin häyhuulien kohdalla olevat karvat jo teininä, vaikka ei ollut vielä nettejä ym. Se helpotti hygieniaa.

        Inttiaikaan ajoin eka kerran yläpään paljaaksi. Niin tosin ajoi aika moni jätkäkin. Samalla taisin saada päähäni ajaa alapäänikin karvat pois. En muuten näyttänyt lainkaan lapselta. Ehkä vähän humanoidilta tai keskitysleirivangilta. Olin varsin laiha silloin.

        Nyt olen keski-iässä, ja tunnen itseni naisellisemmaksi kuin koskaan. Tässä iässä pienet rinnat eivät enää haittaa, päin vastoin, ne eivät roiku. Karvat olen tottunut ajelemaan. Ne ovat käytännölliset silloinkin, kun retkeilee ja on menkat. Vai käytätkö itse juomaveden veren pesuun häpykarvoista 35 asteen helteellä mieluummin kuin juot sen?

        Avarsiko tämä lainkaan näkemystäsi? Tarkoitukseni on olla nainen, ja olen se. En yritä esittää vauvaa. Jos näytän humanoidilta, se ei minua haittaa. Jos olet mies, voit demonstroida tilannetta paskantamalla housuusi metsäretkellä. Tee se karvojen kanssa ja ilman ja kokeile, kummalla tavalla paikat lähtevät vähemmällä vedellä puhtaaksi.


    • Faktaa osa 2

      Että kaikki "luojanluoma" on tarpeellista ja tarkoituksenmukaista? Tulehtuva umpilisäke, istumista kestämättömät selän välilevyt, helposti kuluvat olkapään nivelet jne.?

      Alapään karvojen tarve on urbaanilegenda. Jos alapäässä kuuluu olla karvat, niin yhtä lailla on luonnotonta käyttä alushousuja tai kuukautissuojia. Ja niitä käytetään lähes poikkkeuksetta.

      Bakteerien pääsyä naisten limakalvoille ei voi estää. Päinvastoin, niillä kuuluu olla oma suojaava bakteerikanta. Limakalvot eivät siis ole steriilejä. Karvoilla ei ehkäistä sukuopuolitauteja, vaan siihen käytetään kondomia. Leikkausalueita ei puhdisteta kasvattamalla alueelle turkki, vaan karvat ajellaan ja alue puhdistetaan huolella.

      Suurin osa naisten hiivoista ja bakteerivaginooseista johtuu todennäköisesti siitä, että meidät on sullottu täyteen antibiootteja, jotka ovat tappaneet omat hyödylliset mokrobit ja tehneet tilaa haitallisille. Ravinnosta tulee myös antibiootteja.

      Jos karvat ovat alapäässä suojaamassa bakteeritartunnoilta, niin miksi kaikkein vähiten karvoja on vauvoilla ja vanhuksilla, jotka molemmat kärsivät inkontinenssista ja käyttävät vaippoja?

      En ole huomannut eläimilläkään alapäässä erityisen paksua karvapehkoa, vaikka niillä on muuten turkki. Sukuelinaukko saattaa olla näkyvillä. Ja verratkaa kuvia ihmisistä ja apinoista. Apinoiden alapää saattaa paistaa paljaana, niillä voi olla lähes kalju pää ja ohutkarvaiset kainalot, mutta muualla turkki. Ihmisellä on karkeaa karvaa alapäässä ja kainaloissa, mutta muuten lähes karvaton keho. Pään ja kasvojen alueen karvoituksen määrä ja laatu vaihtelevat rajusti. Tästä voisi vetää johtopäätöksiä, että karvaisuus ei suoraan korreloi siihen, kuinka tarkoituksenmukainen tai terveellinen karvoitus on.

      Ihmisen intiimialueen karvoitus ilmeisesti tehostaa tuoksuaineiden eritystä ja on viestinnän väline. Karvat ilmaantuvat sukupuolisen aktiivisuuden ja hedelmällisyyden alettua ja harvenevat hedelmällisyyden heikentyessä. Kyse on viestinnästä. Nykyaikainen mies toivottavasti osaa päätellä muustakin kuin karvoituksesta, ettei sekaannu sakkolihaan. Sitä paitsi harvassa yhdynnässä on tarkoitus hedelmöittää partneri, tarkoitus on lähinnä pitää hauskaa.

    • haloo1

      Kyllä asia on niin, että ikävät kaverit nimeltä Satiaiset jotka levittävät tauteja jotka aiheuttavat virtsatientulehduksen ja muitakin tulehduksia ja tauteja suorastaan rakastavat karvaisia intiimialueita.

      intiimialueen karvoitus kertoo ainoastaan sukukypsyydestä eikä siitä ole hyötyä enää nykyään edes lämmitimenä talvella, se kyllä pitää paikkansa, että jos ajelet posliiniksi, niin ihan tulehdusriskin takia joudut pitämään paikat puhtaina joka on äärettömän helppoa.

      ps. lisäksi posliini kulli näyttää isommalta kun ei ole puskaa peittämässsä puolia kalusta :P

    • satiainen

      Täytyyhän satiaisillakin olla oma piilopaikkansa. Eli antakaa karvojen olla ja kasvaa! ;)

    • PedoMakerHairless

      > Aivan hulluksi menee tämä karvattomuusvillitys. Useimmat naiset rummuttavat sitä koska halutaan olla esiteiniä edelleen. Aikuisellakin pitäisi olla karvaton vaalea viiva kuin 7 vuotiaalla. Niin hyvä kysymys miksi näin?! <

      Siksi, että porno on opettanut miehet vaatimaan sellaista. Pornoa tekevät miehet miehille. Naiset ovat siinä vain näyttelijöinä. He eivät päätä, mitä siinä esitetään.

      Karvojen ajelu ei siis ole naisten idea. vai onko?

      • suupppis

        Porno ja normaali elämä ovat kaksi eri asiaa. Paitsi siten, että molemissa naiset haluavat olla karvattomia. Pornossa eivät saa töitä muuten ja normaalissa elämässä pelkäävät etteivät saa miestä tai että kaveri nauraa karvoituksellesi.

        Miehet eivät oikeasti IRL vaadi ja halua porsliinia kovin usein. Miksi kyykytätte itseänne ajelemalla pillunne kaljuksi?


    • Terrieri

      Entäpä jos karvojen ajelu on mahdotonta? Karvoitus on niin karkeaa, että sänki alkaa pistellä jo tuntien kuluttua, eikä tässä iässä limakalvot, raskauksien aiheuttamista suonikohjuista nyt puhumattakaan, siedä sen kummemmin sheivaamista kuin sokeroimistakaan - jo pelkkä karvojen ajoittainen lyhentäminen aiheuttaa monen päivän tuskan.

      • Shaved, not stirred

        Sitten olet karvainen. No big deal. En (todennäköisesti) tule karvojasi koskaan näkemään, miksi välittäisit minun mielipiteestäni? Sama koskee muiden palstalaisten mielipiteitä? Jos olet kiinnostunut muiden kuin seksikumppanisi/-niesi mielipiteestä, niin ole valmis myös siihen, että mielipide ei miellytä.
        Itse siis _en_ pidä luonnollisesta karvoituksesta. Samoin kuin ei tunnu pitävän suurin osa naisistakaan, ainakaan jos hiuksia katselee.


    • 16v hurmuri

      Mulla on posliini ja 16 cm pitkä ja 14 cm paksu! Saa ottaa yhteyttä !

    • Riskiryhmässä olette

      Kaikki posliinista kiihottuvat ovat riskiryhmässä tehdä pedofiilisen teon,
      koska ne kiihotuvat pikkutytön kaltaisesta alapäästä?

      Pitäkää itsenne kurissa ja koittakaa päästä taipumuksestanne eroon ennen kun satutatte viattomia lapsia!

      • Psykolooki

        Pedofiliasta toitottavat kokevat tarvetta siihen, sillä heillä on itsellään taipumuksia. Joten varovasti ettet lankea.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe