Kuinka pitkään Windows 8:n (ei 8.1) tuki jatkuu? Luin jostain että Windows 8:n käyttäjien pitää päivittää 8.1 jotta tuki säilyy. Omassa tapauksessani tämä ei onnistu, koska prosessorini ei tue jotain ominaisuutta. Olen kuitenkin maksanut täyden hinnan Windows 8:sta, joten olettaisin tuen jatkuvan pidempään.
Windows 8 tuki
8
225
Vastaukset
Vuoteen 2015.
- kusetusta?
Siis enää ensi vuoteen asti? Mitäs minä sen jälkeen teen? Kun ostin Windows 8:n, luulin että tuki säilyy sinne 2023 asti. Tarkoittaako tämä sitä, että minun pitää OSTAA esimerkiksi Windows 7? Merkitseekö tuo tuen loppuminen sitä että ei tule esimerkiksi tietoturvapäivityksiä?
Näin se alunperin taisikin olla mutta MS muutti sitä: http://support.microsoft.com/gp/msl-Windows-81
http://www.hardware.fi/uutiset/artikkeli.cfm/2013/10/21/microsoft_antaa_windows_8_-kayttajille_kaksi_vuotta_aikaa_paivittaa
Tuoen päättymisen jälkeen Windows 8 versiolle ei enää tehdä tietoturva päivityksiä.
Eli silloin eteen tulee käyttiksen tai koneen vaihto jos aikoo olla turvallisesti netissä.- kusetusta?
Eli olen maksanut käyttöjärjestelmästä jolta vedetään matto alta. Voinko minä mitenkään saada esim. kaupan purettua, eikös tässä ole käynyt niin että olen maksanut tuesta vuoteen 2023 asti, mutta yhtäkkiä tuki onkin enää vuoteen 2015. Vähän sama juttu kuin että jos jollekkin tuotteelle luvataan takuu vuoteen 2023 mutta se meneekin rikki vuonna 2015 niin jotain korvauksia pitäisi varmaan saada?
Voit koettaa kysyä ostoliikkeestä ja jos siellä ei osata vastata niin voi soittaa tai lähettää kyselyn kuluttajasuojavirastoon: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot/
Hei tietää näistä paremmin.- kusetusta?
Selvä, kiitos
- kusettaa
Serkuhupaisa trolli (:
- Päivittelyä
Jos kasin jatkuvasta päivitys- ja säätörumbasta jotain jää käteen, niin se, että jos päivittää joskus ysiin, niin sitten suosiolla suoraan versioon 9.1. Kasiykköseen ei enää onneksi ja toivottavasti tule kuin pian ilmestyvä Update 1.
Entiseen SP-käytäntöön ei kuitenkaan ole paluuta, joten näillä on jotenkin vain mentävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241