julkinen tunnustus

ilove

OOn ihan hulluna suhun. ku vaan nään sut jossain tuntuu ku salama iskis. älä siis ajattele, etten välitä. en vaan voi kattoo sua. kuolisin siihen paikkaan

16

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika huono

eipä tuota oikein tunnustukseks voi sanoa, kun ei oo mitään tunnisteita :)

• ihan selkeetä

kyllähän siitä tunnistaa, kun en voi koskaan kattoo

• huono vieläkin
        ihan selkeetä kirjoitti:

okei :) pätee näköjään kaikkiin ujoihin ihmisiin. hyvin tunnistaa :D

• Olipaloistavattuntom
        ihan selkeetä kirjoitti:

Eli kaupungilla kävellessä, työpaikalla ja kaupoissa lähes kaikki ovat hulluina minuun.

• ei halua tutustua
        Olipaloistavattuntom kirjoitti:

Eli kaupungilla kävellessä, työpaikalla ja kaupoissa lähes kaikki ovat hulluina minuun.

nyt kaikki vähänkin katsetta välttelevät ihmiset ovat ihastuneet...älkää nyt vaan kaikki tätä omiko..syitä voi olla ihan muitakin.

• Ai kun

hienoa että tällästä 40-kymppistä äijääkin joku noin ajattelee.
      Oisko kuitenkin parempi kertoo hänelle eikä meille?

• ei ole tod.

luulin että kaikki katsoo juuri minua. Kannattaa kiertää kaukaa jos noutaja uhkaa.

• Sinä Vain Rakkaani!

Kulta! Kiitos kauniista, rakkaudellisista sanoistasi. Rakkauden tunne on molemminpuolinen. Olet ihana ja rakastettava nainen. Toivon, että saisin sulkea sinut hellästi karismaattisille ja vahvoille käsivarsilleni. Rakastaa sinua ja pitää hellästi lähelläni.

• sellaistaseelämäon

Minäkin voin tunnustaa, että pidän paljon lähes kaikista naisista, mutta ei ole aina rohkeutta tutustua, eikä ehkä sitten sellaista todellista ihastusta joka ainakin minun kohdallani sitten tekee sellaisen äärimmäisen, lähes hengenvaarallisenkin rohkeuden.

• Sextaria kehiin

sit.

• tiedän että välität

Kyllä minä tiedän ja haluan uskoa siihen, että välität. Vaikka välillä en jaksanut uskoa siihen, kun välttelit minua ja katsettani. Kyllä se minustakin tuntuu vähän kuin salaman iskulta ihanalla tavalla, kun näen sinut. On ihanaa katsoa sinua.

• höhh

joopa joo...ei me koskaan voida olla parisuhteessa :/

• ei voidakkaan.

eli miksi pitäisi kirjoitella tännekkään?

• höpsöä

Monesti hänen näkemisensä saa ison tunnekuohun valtaan, että saattaa toimia päinvastoin kuin haluaisi.

• juuh

Noinhan se joskus tuppaa menemään.

• ihastunut2

Kun suutelit minua olisin ollut valmis ollut menemään eteenpäin mutta katosit muualle että olisit vienyt jalat alta heti ensikerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe