Loistavaa duunia jätkiltä! Aku Laakkonen 5. Ja Heni Määttä 7.!! Tehkää perässä ;)
Turkin EC tulos
19
316
Vastaukset
- bulkki=neitsyt
ei vittu se muija pomppis viittä ja sataa.
- Bulk-a-cock
ei huhhuh että se muija pomppis
- N-Tiimi
Tytöt ei päässy silti kullille ;)
- mitali kaulaan
Kyllä noissa karkeloissa Suomipojan pitää ottaa vähintään 2 voittoa ja on omalla tasolla. Kaikki siitä ylöspäin on upea saavutus. Huippu saavutus on tietty mitali, jonka Mara ja Emppu otti !!!
- Nice Judo
Itse en kyllä Marden ja Emilian mitaleita arvosta.. Syyt: Mardelle kulta ois ollu ainoo oikea ja sit naistenjudo. Akulla loistava viidessija ja tahallaan hävisi pronssimatsin koska ei mitään paskaa mitalia halunnut oikea asenne ruskea vyö eikä musta ni toimii.
- 35cnv51n
Nice Judo kirjoitti:
Itse en kyllä Marden ja Emilian mitaleita arvosta.. Syyt: Mardelle kulta ois ollu ainoo oikea ja sit naistenjudo. Akulla loistava viidessija ja tahallaan hävisi pronssimatsin koska ei mitään paskaa mitalia halunnut oikea asenne ruskea vyö eikä musta ni toimii.
Aku ei häviä tahallaan yhtään matsia, korkeintaan Korkkia vastaan!
- 4real?!!!!
35cnv51n kirjoitti:
Aku ei häviä tahallaan yhtään matsia, korkeintaan Korkkia vastaan!
ootko tosissas pelle
- Sodenaattori
4real?!!!! kirjoitti:
ootko tosissas pelle
Jätkillä aidot Ralph Laurenin paidat !
- azerit
Feikki Laureenit.
- dsasdd3
Erittäin hyvä tulos. Suorastaan loistava!!
- snusgagagagaga
joopajoo
- Khazakki
Khasoitäsjoukkuees
- Kataliitto
Judoliiton sivuilla ei mitään ?
- ads213
Siellä on näköjään valmennuksen tiedotusosiossa.
- Oi aikoja
Judo, tuo syvällinen ja ja henkisesti kehittävä laji??? Häpeän loputtomiin myöntäessäni aloittaneeni judolla, jota kesti 10 vuotta, nyt jo yii 40 vuotta kestäneen kamppailutaitourani. Kun katsotaan näitä judokoiden kirjoituksia, voi vain kysyä, mikä teitä vaivaa? Syvästi häiriintynyttä menoa... Koettakaa etsiä elämäänne merkityksellistä sisätöä.
- kukkahattutäti
Oi aikoja kirjoitti:
Judo, tuo syvällinen ja ja henkisesti kehittävä laji??? Häpeän loputtomiin myöntäessäni aloittaneeni judolla, jota kesti 10 vuotta, nyt jo yii 40 vuotta kestäneen kamppailutaitourani. Kun katsotaan näitä judokoiden kirjoituksia, voi vain kysyä, mikä teitä vaivaa? Syvästi häiriintynyttä menoa... Koettakaa etsiä elämäänne merkityksellistä sisätöä.
Judo on urheilua ja tämä on judo-aiheinen keskustelupalsta, missä esiinnytään anonyyminä. Mitä odotit? Ps. Olet varmaa kova jätkä kun oot noin pitkän kamppailu-uran selvinny hengissä. Mitä harrastat, aikidoa?
- Kataliitto
Eli tämän tason saavutus ei riitä judoliiton etusivulle, kun niin paljon parempiakin suorituksia tulee kokoajan :)
- Judoka
Hei sinä nimimerkki "Kataliitto".
Miksi et uutisoisi ihan itse lyhyesti näistä Turkin kisoista Judoliiton FB sivuille?
Minäkin olen tehnyt joskus niin - se ei ole kiellettyä, vaan todellakin sallittua ja palvelee "yhteistä hyvää"! - netti ajantasalle
Miksei muuten kisoista tosiaan ole mitään juttua liiton sivuilla. Kaikki hehkutus on aina mainosta lajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894