Mikä on erikoisin paikka missä olette runkanneet?

Runkkaei

Mikä on erikoisin paikka missä olette runkanneet ja onko kukaan nähny?
Mulla alko kerran uimahallissa seisomaan niin kovin ku kattelin yhtä misua, oli siinä noloa ku muut tuijotti kaluani uikkareitten läpi ku kävelin suihkuun ja olihan mun pakko sit mennä saunaan runkkamaa. Sit auton takapenkillä niin että muut ei huomannu. Työpaikalla kyl työkaveri pääsi ylletää ku mulla oli kädet housuissa.

63

5576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repe54

Kyläkaupan ikkunan edessä autossa kauppiaan (kaunis rouva) katsellessa ikkunasta touhujani.Oli eka ja viimenen käynti siinä kaupassa.Joskus -96

• Ammattirunkkari

Keskellä katua isossa kaupungissa satojen ihmisten kävellessä ohi, bussien ajaessa vierestä. Ihme etten saanut sakkoja, oli kai vikkelät jalat. :D

• Runkkarioon

Kerran muistan joskus kersana 13 w . Olin kaverilla odottamas sen huoneessa
      Et se syö ja sillä aina kesti ni aattelin siin odotelles runkata.
      Ja sit yks kaks sen mutsi tuli sinne huoneesee kysyy tuunko kans syömää aika noloo.
      Kerran puiston penkillä kavereitten nähe tyttöjä ja poikien nähe ja ketä siit sit ohi meni.
      Koulussa jälki istunnossa luokassa. En jääny kii.
      Dikkaan runkkailla kaikis paikois varsinki jos on mahollisuus jäädä kii.
      Ja onha noita paikkoja kaikkialla ulkona ja yleisissä tiloissa.

• Jaettikyrpae

Menitkö syömään?

• kghkhgj

Rekanratissa tampere - hesa v'lillä..

• Ah niitä aikoja!

Muistanhan kun josku 13v kun olin nii silloin kävelin usein koulussa käsi housuissa ja joskus 16v ei ollu oma käsi housuissa vaan silloin sai tyttöystävä hoitaa ne hommat

• Kiinnostunut1

Uuh, tää on jo kiihoittavaa!

• jyfjyf

mälläsitkö HAHAHAHAAH

• mastur

Runkkaan kirjastoissa, pidän runkkaamisesta kesäisin kun on lämmintä metsässä. yleensä jonkun uimalan tms läheisyydessä jotta olisi riski että joku näkee. toisinaan auton vieressä parkkipaikalla.

• Kimi95

Mun enon vieressä nukkuessa.

• Runkkasitko kenties enoasi :D

• perperjonsson

kaatopaikalla, runkkasin autoja rutistelevalle koneelle

• jei kai

Nukkuiko eno väi näkikö?

• mies kova

Moi.Olin 37v mies,ukkomies kun runkkasin naisten liiviliikkeen sovituskopissa.Tämä tapahtui Karhulassa.Sovitin kopissa naisten kokokorsettia,samalla runkkasin.Olin tosi kiimassa kun myyjätär oli sovituskopin ulkopuolella kyselemässä onko sopivan kokoinen asuste.laukesin muutaman vedon jälkeen.ostin sen asun jota sovitin.

• keskussairaalan potilashuoneen vessassa"nainti takaapäin lavuaaria vasten"

• Adolf Hitler

Runkkasin bunkkerissa, kun liittoutuneet olivat saartaneet ja Berliini oli menetetty. Vituttaa eniten, etten ehtinyt loppuun asti.

• ggewgweg

Impotenssikohtauksen iskiessä päätit tehdä itsarin. Tämä selittää paljon.

• m35.....

Muijan siskon pikkareihin sen nukkuessa samassa huoneessa.....

M35

• utudrtjh

Oliks sillä ne jalassa?

• aina roiskuu

Limingantullin Prisman sovituskopissa on kiva roiskuttaa vellit,ku ei koskaan tiedä kuka tulee oven taakse koputteleen..

• Runccari

Laivalla aamusaunassa runkkasin lavuaariin. Olin kauan aikaa yksin ja ehdin vetää kunnolla käteen, ennen kuin joku isä tuli poikansa kanssa. Aamusauna oli vielä silloin naisten puolen sauna. ja vielä firman pikkujoulureissu.

• m36v

Mä huomsain kerran ku yks nainen runkkas linja-autossa. Alko itelläki seisoo niin kovin että piti runkata siellä autossa. Aah, alko taas seisoo ku mietin sitä naista jonka hiero itteensä housujen päältä ja sit sormet vaan livahti housuihin. Nyt on kyl pakko runkata ku seissoo niin kovin.

• huijui

Kyllä mun erikoisin paikka on ehdottomasti pimeässä.

• Elämäni orgasmi

Serkkuni (tytön) vieressä kumiseen rantapalloon vuonna -80 eräänä kesäkuun yönä.
      Lasti oli vähintään jättimäinen..........

• serkku

Joskus abaut 13 vuotiaana olimme mökillä sukulaisten kanssa tulin uimasta ja menin vaihtamaan vaatteita huomasin siinä serkkuni(tyttö) käytetyt pikkuhousut ja hieroin niitä vasten en kuitenkaa lauennut niihin vaan omille uimahousuille ai että oli ihana haistella niitä ja hieroa pimppimehuja omaan munaan. Olen myös wänkänny auton takapenkillä ja kaverin sängyn alla tämän ollessa syömässä

• Runkkari86

Kerran muijan pikku siskon vieressä sen nukkuessa.

• Kokeiltu

Kaupassa, kiihoitti tosi kovasti kun runkkasin lastin naisten kenkään.

• Pro wanker

Puistossa, porttikongissa kadulle päin, lenkkipolulla, rannalla, alusvaateliikkeen ikkunan edessä, H&M:n sovituskopissa, elokuvateatterissa kesken elokuvan, hotellin parvekkeella, kylpylän allasosastolla, junassa ja bussissa paikallani istuen.

On nähty kymmeniä kertoja ja joskus olen näyttänyt tahallani.

• Mällit housuissa

Koulun puutyö tunnilla. Hiosin epäkesko hiomakoneella jotain ja huomasin kuinka hyvältä tärisevä kone tuntui kaluani vasten. En muista huomasivatko muut oppilaat, mutta hyvältä tuntui.

• jussitp

Olen runkutellut monenlaisissa paikoissa. Penskana tuli vatkattua koulun välitunneilla liikuntasalissa, vessoissa, pari kertaa luokassa kun piti jäädä tekemään laiskanläksyjä koulun jälkeen.

Nuorukaisena pidin työvaatteitteni alla naisten alushousuja ja melkein joka päivä sai tauolla käydä vetämässä hanskaan vessassa. Buttplugin käyttöä kokeilin mutta se hiersi ihan hirveesti perseessä ja trukilla ajamisesta ei tullut mitään!

Nyt varttuneemmalla iällä olen ottanut huomattavasti naturalistisemman linjan, luonnossa munasillaan olo on kivaa joten ostin itselleni mönkijän jolla pääsee sinne minne kukaan muu ei ikinä viitsisi tulla. Olen runkannut kesäöinä korpilammen rannalla, kirmannut munat heiluen niityllä, kiivennyt valtavaan koivuun ja runkannut puun oksalla, hylätyissä ladoissa, autio taloissa, maannut kuumana kesäiltana vilpoisessa korpipurossa ja antanut mällin lentää. Talvella olen metsäsuksilla hiihtänyt korpeen ja runkannut lämpimän tervastulen äärellä.

• Jaettikyrpae

Tämähän oli kuin Rutger Hauerin viimeiset sanat elokuvassa Blade runner.

• Ilmojen ritari

Mä runkkasin kerran nautinnollisesti lentokoneessa jotain 10 km korkeudessa pohjoisnavan yläpuolella.

• onan .

Mä taas runkkasin kerran mu sängyl. Mut siit on jo aikaa.

• fefefe

TOI ON HARVINAISTA!

• Anonyymi
        fefefe kirjoitti:

TOI ON HARVINAISTA!

Myös aika pervoa!

• matias 20

Erikoisin paikka oli hamassa nuoruudessani talvisella hiljaisella kylätiellä. Olin hevosen kanssa liikkeellä illalla. Makasin mahallani reen pohjalla ja siinä hiljalleen alkoi pikkuveli osoittaa heräämisen merkkejä. Siirsin sen parempaan paikkaanvasten vatsaani. Kun se oli täysin jäykkänä, aloitin tehdä naintiliikkeitä. Kaluni hankautui vatsani ja alushousujen välissä. Se alkoi tuntua pikkuhiljalleen aina vain miellyttävämmältä ja ernnen pitkää laukesin. Oli vain epämiellyttävämpää mennä sisälle märuissä housuissa.

• Joka nurkan runkkari

Stadiumin sovituskopissa, pitkänmatkan linja-autossa, uimahallissa, ja yläasteella harrasin sitä että tein löysiin housuihin taskun sisäpuolella reiän ja vietin kiimasia hetkiä mm. koulu matkoilla.

• lapsena_tuhmimmat

Ala- ja yläasteella kiima yllätti usein ja se piti hoitaa pois, niin sillon tuli runkattua vaikka missä.. parhaat oli sillon ehkä kavereiden luona yökylässä aamulla kun kaveri nukkui vielä viereisessä sängyssä n. metrin päässä.. runkkasin 12-ikävuoteen mennessä ainakin neljän eri ihmisen vieressä niiden nukkuessa, ties vaikka jollakin kerralla joku ois ollut hereillä.. veljen nukkuessa samassa huoneessa tuli runkattua taatusti kymmeniä kertoja, vuosien ajan. noin 18-vuotiaana runkkasin metsässä, kiimotti vaan niin hitosti etten päässy kävelemään sieltä pois kun lanteet suurin piirtein kiemurteli ja hengitys oli huohottavaa, oli pakko kyykistyä kesken matkan pusikkoon laskemaan paineet pois ennen kun menin ihmisten ilmoille

• Vieressä runkattiin

Muistan yhden ravintola illan jälkeen kun kaverit meni nukkumaan niin aloin panemaan yhden naisen kanssa jonka olin iskenyt ravintolasta. Muistan kun kiimainen nainen otti minulta suihin toisten nukkuessa vieressä. Nainen kävi niin märkänä että tunsin kun jalkojeni päällä tippui emätinnestettä. Nostin jalkaani ja aloin hieroa nilkallani märkää pi.. aah että oli mahtavaa, taas tekis mieli. Mahtoivatko kaverini vain teeskennellä nukkuvaa kun vieressä oli täys meno pällä.

• runkku2012

Kerran olimme mökillä kavereiden kanssa ja oli melko ahdasta nukkua siellä ja pääsin ihastukseni viereen nukkumaan ja kaikki nukahti ja olin yksin hereillä ja ihastukseni hieroi unissaan persettään kulliani vasten.oli pakko runkata ja mälläsin tytön perseelle. Oli ihana kokemus

• Vaikka missä

Täs ny muutama. Pahvilaatikossa, vanhassa kengässä, pesupallossa, kierreportaissa, maton reunalla ja palkkakuopassa.

• Missä.

Ymmärsit tuon väärin, missä ei millä. Fleshlight on keksitty. Erikoista on tosiaan runkata vanhaa kenkää, pahvilaatikkoa ja tunkea pesupallo hanuriin.

• Väärin
        Missä. kirjoitti:

Ymmärsit tuon väärin, missä ei millä. Fleshlight on keksitty. Erikoista on tosiaan runkata vanhaa kenkää, pahvilaatikkoa ja tunkea pesupallo hanuriin.

Nimenomaan noissa paikoissa, hölömöööö.

• Rannalla.

Otin uimarannalla aurinkoa ja näin niin hemaisevan naisen että oli pakko pistää polvi koukkuun, pyyhettä päälle ja runkata. Oli siinä jännitämistä ettei kukaan näkis.

• BI 45v

15v ikäsenä 50v sedän kans runkattiin sen pihalla ja nieli kaikki spermat multa.

• Puhkinussittu

Runkkasin mun miehen veljeä isossa tuvassa koko miehen suvun läsnäollessa. Makasimme laverilla krapulaisina ohut viltti päällämme. Avasin kaverin housut ja otin ison kullin käteeni. Siinä vaimojen, miesten, lasten ja mummojen läsnäollessa runkkasin tuon velipojan paksua kullia peitteen alla. Eikä kukaan tajunnut yhtään mitään. Vahinko etten uskaltanut antaa hänen laittaa sormiaan limaiseen vittuuni vaikka sitä yritti. Hiljoksiin vaan hieroin tuota suonikasta mulkkua ja samalla keskustelin mieheni isoäidin kanssa.

• saariston sirkka

Pari päivää sitten Seurasaaressa pienessä sateessa tuuhean kuusen alla lähellä rantaa. Pari venettä meni ohi ja kai ne näki meikäläisen housut kintuissa. Ensi viikolla uudelleen.

• lskrghxb

Teini-ikäisenä parturin tuolissa viitan alla. Lueskelin Jallua ja alkoi stondata, oli pakko tumputtaa housijen päältä niin että laukesin kalsareihin. Isotissinen keski-ikäinen parturi varmaan huomasi kun isko silmää lähtiessäni.

• asdasdasdsadsadsdwew

intissä vessassa ja myöskin sängyssä yöllä kun muut olivat nukkuvinaan..

• jussipussi

Vesileppiksen poreammeessa , 2 naista oli samassa altaassa. Toisen kerran heti perään höyrysaunassa kun samat naiset istui metrin päässä, varmasti huomasivat mutteivat sanoneet mitään.

Autossa CM-n parkkipaikalla kun naapuri autosta nainen katseli loppuun asti.

Lukemattomia kertoja rannalla, metsässä, vaikka missä.

Kyläilyreissuilla pyykkikorista löytämäni "valkoviivaiset " likaiset pitsipikkarit.

Sukujuhlissa naisten korkokenkiin kun ottavat kengät pois jalasta pikkutunneilla.

mm

• jussipussi

uusin extra mesta ,

eilen fillarilenkillä, ajoin kahden hyvä pyllysen naisen takana , siinä kulli käteen ja spermat kadulle.. hu hu

• Opiskelijaaaaaa

HY:n Päärakennuksen luentosali ykkösessä. Opiskelen kansantaloustiedettä.

• amar62

Helsingissä laakson kallioilla ja mustikkamaalla ilkosen alastomana sekä sukkanauhaliiveihin & sukkiin pukeutuneena, uimahallien saunoissa, kaupan sovituskopissa sukkahousuihin, urheilukentän korkeushyppypatjalla, omalla parvekkeella, uimarannalla ja joka kerta ollut komea erektio posliinikalussa sperman ruiskutessa, kyllä tuntuu ihanalta kun noita muistelen.

• poterorunk

armeijassa vartiopoterossa runkkasin sarkahousuihin taskunkautta useamman kerran eri öinä kuitenkin mutta samoihin housuihin...

• Nakuninja

Tuurien hyllyjen välissä, minne kamerat ei näe.

• Nakuninja

...tarkoitan tuurin!

• nolo molo

Eilen sipoossa autossa bussi pysäkillä huomasin että oli nainen ilmestynyt pysäkille kun pyyhin spemojani vatsaltani en tiedä huomasiko.

• Anonyymi

Runkkasin kadunvarteen pysäköidyssä autossani, katsellen ekassa kerroksesa ikkunaa pesevän neidon kotimekon alle. Tämä venytteli itseään asentoihin joissa pillu oikein pullistui esille ja minulla oli hirveä stondis. Lopulta olin varma että hän näyttelee itseään minulle koska haluaa naida, näkihän hän ylhäältä minun runkkaavan. Minun käteni oli jo auton ovenkahvassa, kun ikkunasta kurkisti iso, rikollisen näköinen muskelimies. Tuli vähän kiire kaasutella muualle.

• Anonyymi

Terkkarissa, kuusi tuntia jonottaessani. Vastaanottava hoitsu vaihtui jossain välissä ja uudella oli niin seksikäs pylly. että oli pakko hieroa taskun kautta kyrpää. Lopulta olin niin kiihottunut tuon herkkupyllyn katselemisesta että laukesin housuihini. Namupala vei minut lopulta labraan, juuri ennen sulkemisaikaa. Oli paitsi kaunis, myös erittäin miellyttävä käytökseltään. Olin oikein tyytyväinen että runkkasin häntä himoiten.

• Anonyymi

Kirjastossa monet kerrat, tikkaille kiivenneitten kirjastonhoitajien vilkkuvia pöksyjä tirkistellen. Tuo oli suorastaan lempipaikkani runkkaamiseen lukioikäisenä. Kirjatonhoitajilla oli siihen aikaan kaikilla lyhyet mekot päällään ja paikka oli muuten rauhallinen ja täynnä mahdollisuuksia runkkarille.
      Luulen että eräs kirjastonhoitajista oli huomannut puuhani, koska hän aika säännöllisesti tuli aina eteeni kiipeilemaan tikkaille ja kurkotti ylähyllyille niin että mekko nousi ja paljasti hänen pyllynsä. Katseli sitten laukeamiseni jälkeen minua hymyillen vienosti. En kuitenkaan kehdannut sanoa hänelle sanaakaan, mikä kaduttaa nykyisin.

• Anonyymi

Korppoon säätornissa näköalaritilän päällä. Oli vähän kanuuna ja kalu kovana koko aamun eikä tyttöystävä antanut. Runkkasin reunan yli ja mielessä oli ampua mällit kauas, mutta tornin seinälle ne päätyivät. Kaksi naista ehkä näki koko jutun, mutta enpä jäänyt kyselemään.

• Anonyymi

Louvren museon lasisiin pyramideihin, keskellä yötä kun tultiin vaimon kanssa viinibaarista ja vaimo vilautti sukkanauhoja ja muuta seksikästä hameen alta. Kaivelin vaimon persettä ja runkkasin samalla toisella kädellä. Onneksi tuli äkkiä, kun vartija lähestyi aika ripein askelin. Tuli kysymään jotain ja minä halasin vaimoa ja selitin "Paris, amour" ja se riitti vaksille. hymyili vaan ja toivotti hyvää yötä.

• Anonyymi

Tuonne toisaalle jo kirjoitinkin, että anopin sauna on erikoisin. Tosin paikkana se ei ole kovin erikoinen, mutta tilanteena erikoinen, sillä anoppi ja vaimo katselivat. Tämä tapahtui vaimoni aloitteesta ja anoppikin innostui ajatuksesta. Taustalla on pitkä tarina, miksi näin tapahtui, mutta näin tuli tehtyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      159
      7307
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6016
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5337
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4757
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3312
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3280
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3122
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2497
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2409
    Aihe