En pääse ulos!

apuaaaaaaa

Ongelmani on etten pääse edes rappukäytävään tai edes pysty puhumaan puhelimessa vieraille, eli en voi edes soittaa lääkärille... Neuvoja?? Ja en saa bentsoja kun olen aikasemmin käyttänyt huumeita ja käynyt katkolla. Käytin huumeita että pääsin kouluun yläasteella kun sillonkin ahisti mut pakko oli mennä kouluun. En enää halua käyttää alkoholia tai huumeita mutta olis kiva päästä ulos niinkun normaalit 19 vuotiaat! Auttakaa mua!

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häiriöinen

Mene lekuriin ja sano että cipralex resepti kiitos ja avot uusi elämä

• edellinen

siis vaikka väkisellä.....

• eiautetamua

En pysty mennä vaikka "väkiselläkään". Ja oon kokeillu kaikki masennuslääkkeet läpi viimeksi lekuri näin kertoi.. Olen ollut "hoidossa" 10v.

• Lääkkeet vaan jatkaa

Sorry, tässä niin hyvä esimerkki, et vapautetaan huumeet.

• ap123

Hehheh no nyt ei oo vitsailun aika :D Mutta kyl täs on pakko juoda, niinkun oon kohta 2vkoa putkeen juonut t. aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe