Jos nyt ottaisin sinuun yhteyttä jotain kautta tässä lähiaikoina, niin pysyisikö asia meidän välisenä ainoastaan?
Kysyn koska en saa unta:
42
443
Vastaukset
- olipa outo kysymys
miksi ei pysyisi? miksi asiasta pitää jollekin kertoa??
- ap.
Sitä mäkin olen ihmetellyt...
- ed.
ap. kirjoitti:
Sitä mäkin olen ihmetellyt...
nyt tajusin, mutta se et kuitenkaan ole sinä josta tajusin jotain..
- jossätahdotniin
Varmasti jos niin tahdot. M -> n.
- ap.
Se on kai ensioletus yleensä, saatika tässä mun tilanteessa sitten.
- jossätahdotniin
ap. kirjoitti:
Se on kai ensioletus yleensä, saatika tässä mun tilanteessa sitten.
Minulle kahden ihmisen väliset asiat ovat aina vain kahdenvälisiä ja sellaisiksi ne jääkin.
Joten rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä!
- 6+5
Omalleni vastasin, että varmaankin pysyisi. Onko ikävä ja kielletty pitämästä yhteyttä?
- pyssssssssyyyyyyyyyy
Totta mooses..Aina.Ikuisesti.
- geeezerr
Ei tietenkään! Kerron kaiken mun kamuille koulussa!
- ap.
Myös aikuisilta ihmisiltä onnistuu teinien käytös, olen huomannut...
- näin päin
Melko yleinen pelko. Mutta jos et voi luottaa, niin oliko sen arvoinen sitten muutenkaan?
- luota muhu(n)
No mitäpäs luulet? Tietenkin pysyisi.
Minä en ole niin kuin ne muut siellä... - Pysyy kyl
nää palstojen työpaikkojen juorukellot pysyy pimennossa.
- no tietekin
pysyy. ;)
- Please,,
Älä ota yhteyttä jos elät vielä parisuhteessa.
- ap.
Hän tietää etten ole elänyt parisuhteessa aikoihin. Pakko kai yrittää mennä nukkumaan nyt. Öitä kaikki ihanat ja söpöt
- jossätahdotniin
ap. kirjoitti:
Hän tietää etten ole elänyt parisuhteessa aikoihin. Pakko kai yrittää mennä nukkumaan nyt. Öitä kaikki ihanat ja söpöt
Kiitos toivotuksesta.
Hyvää yötä sinullekin.
Ota yhteyttä, se kyllä kannattaa!
- kesällä viimestää?
tiedät kyllä
http://www.imgion.com/images/01/Someone-you-cant-go-a-day-without-thinking-about.jpg - rautaakoo
Kaikki hänen ykstyisasiat pidän omana tietonani, sen että olen häneen ihastunut sen on huomannut muutkin mutta ei se tarkoita että kertoisin heille asioista sen enempää.
- odotan
Ota vaan yhteyttä. Pysyn asiasta vaiti kuin muuri, enkä voi edes kännissä huudella, kun en juo enää. Luota minuun.
- absolutisti
Minäkään EN VOI juoda. Käsitätkö? En voi!
- ed.
absolutisti kirjoitti:
Minäkään EN VOI juoda. Käsitätkö? En voi!
Minä en halua.
- re(d)dreams
Huuleni ovat sinetöidyt ;) Ota ihmeessä yhteyttä, on ollutkin jo ikävä..
- tunteissa ei väärää
entä jos kyseessä ei olekaan ikävöintisi kohde vaan ihan joku muu? Sellainen, jota et ikinä voisi kuvitella. Olisitko edelleen vaiti, vai pitäisikö päästä kertomaan kavereille kuinka #heh# otti yhteyttä
- perään huutelija
Jos näin onnellisesti tapahtuisi, niin ehdottomasti näin olisi. En haluaisi pilata, jos saisinkin mahdollisuuden.. kun olen jo mokannut. Ja muutenkin tässä tapauksessa en halusi muiden tietoon.. ellei tulisi muuten ilmi.. mutta ei siis ihan kertomalla. Trust me, I trust You.
- perään huutelija
Huh, tulipas itse kirjoitettua tyhmästi. En siis tarkoittanut, että jotenkin taktikointi mielessä en kellekkään kertoisi, vaan haluaisin ihan tosissani hänen kanssa katsoa voisiko kehittyä jotain suurempaa.. niin ei ole tarvetta alkaa kenellekkään tilittää asiasta. Onhan se vähän sellaista lapsellista alkaa huudella asiaa muille. Olen myös luotettava siinä mielessä, että jos lupaan jotain ja toinen haluaa pitää jonkun asian kahdenkeskisenä niin sitten se on niin.. siitä huolimatta että olen kova höpöttää..mutta lupaus pidetään.
- k...
Kyllä, tietenkin.
- joku vastaus
Ihan hyvä ottaa yhteyttä jos asiat sillä johonkin suuntaan ratkeaa.
Mikä siinä sitten olisi niin salaista? Normaalisti kahden väliset asiat on kahdenvälisiä, varsinkin jos niistä erikseen sovitaan. - ei hän ota
Ei ollut minulle. Jos hän niin tahtoo, pysyy. En minäkään tahtoisi toisten tietävän.
- M.... Mies
Jos aloittaja pyytää että asia jää kahden väliseksi niin silloin se jää. Kyllä herrasmies ja hieno lady osaavat kunnioittaa tuollaista.
Ota siis yhteyttä ja jutelkaa luottamuksellisesti. :)
Nyt aamupala naamariin ja sitten töihin. :)- joku tänään täällä nyt
Sulle M mies, olen lukenut sun juttujasi, kirjoitat aina niin mukavasti ja järkevän tuntuisesti. Sulle haluan toivottaa mukavaa päivän jatkoa ja hyvää työpäivää.
os. M mies ei ole hän joka sydämeni vei, hän tuskin täällä, mutta plussat menee sulle, toivon että löydät hänet, kukalieneekään.
- Vastaus.
Että kerronko kenellekään sinun ja varatun välisestä suhteesta. En kerro. Ja mitä tulee muihin asioihin, mikä luottamuksella kerrotaan, se pysyy. Jos meinaat taas kattaa kuraa niskaan, puhun asiasta lähimmän ystäväni kanssa, joka potkii mua taas takapuoleen ja eteenpäin.
Riittääkö selventämään tilannetta ? - Avaruusasemankin
väki on jo kuullut tästä meidän jutusta :D
- Ulkopuolella.
No ei ainakaan minulta.
- Ilman sua :(
Pysyy ,luota muhun ja mää luotan suhun että otat yhteyttä..
- paljon kysymyksiä
Miksi asian pitäisi pysyä teidän välisenä ? Avoinsuhde parempi. Tai en ymmärtänyt täysin tarkoitusperiäsi. Pelottava kaiku
- otatko riskin ?????
Pelkäätkö että varattu kertoisi puolisolle :)).
Rehti nainen / mies voisi vaikka kertoa...- rehtinainen
Miksi kertoisi, jos mitään muuta ei tapahtuisi ?
- Hyvin voi kertoa
rehtinainen kirjoitti:
Miksi kertoisi, jos mitään muuta ei tapahtuisi ?
Kyllä mäkin kerron, jos joku mies on pyytänyt treffeille tms., vaikken ois mennytkään. Ei niin että tarvis, vaan kaikenlaisista asioista tulee vaan juteltua.
- SSSSSSS
TOTTAKAI PYSYY MEIDÄN VÄLISENÄ AINA .
- miksei???
Totta kai pysyisi, jos lähet avoimella mielellä liikkeelle.
- montarautaatulessa?
Miksi se pitäisi pysyä "vain meidän välisenä"Minkä takia,kenen/keiden takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564