Jos tunsit ja tunnet samoin, miksi et voinut kertoa sitä?
Jos tunsit ja tunnet samoin, miksi me ei voida olla yhdessä?
Teinkö tai sanoinko jotain väärin?
En ymmärrä kunnolla
22
500
Vastaukset
- Mullakin olis pari
kysymystä.
- ei vastauksia
Pari:D mulla on ainakin tuhat. Vasemmistolaisuudestakin.
- Mullakin olis pari
ei vastauksia kirjoitti:
Pari:D mulla on ainakin tuhat. Vasemmistolaisuudestakin.
Hmmm. Vasemmistolaisuudesta...keskusteltu ei olla siitä.
- Sinulle vain
Ei siitä ole kysymys nyt ollenkaan.Pidän sinusta liikaa ja emme voineet olla yhdessä.Aika kulunut ja nyt en tiedä sinun tilanteestasi.
- on aikaa kulunut
Mitä tarkoitat tuolla että pidät liikaa? Ei kai se este voi olla.
- Otettu
Kysy häneltä?
Ite toivoisin sitä, kun enää uskalla olla yhteydessä kun ei voitu tosiaan olla yhdessä! - höh
ei kai täällä kukaan voi tietää toisten outojen tilanteita !!!
- haluat sitten
kuitenkin jatkaa tällä vanhalla linjalla?
- kehoite
Otettu kirjoitti:
Kysy häneltä?
Ite toivoisin sitä, kun enää uskalla olla yhteydessä kun ei voitu tosiaan olla yhdessä!Miks pitäisi kysyä mitään jos ei voi olla yhteydessä eikä yhdessä, ehkä kannattaa kuluttaa aikaa sellaiseen ihmiseen, joka voi ja haluaa olla kaikin puolin tekemisissä.
- kas kkun
Sinä valitsit, olisit voinut valita minut jos olisit niin halunnut ... ja voisit viläkin jos haluat.
- varmenna nyt vielä
Onko aloittaja mies vai nainen ja meneekö viesti miehelle vai naiselle?
- on aikaa kulunut
Miehelle.
- ei välitä ei
Jos välittäisi sinusta niin totta maar kertoisi.
- utelias tupuna
Hän on siis kertonut tuntevansa samoin ?
- valheella lyhyet jäl
Et varmaankaan sinä.
Tunsin kaikkea onnea, mutta valitsit liian monta minun lisäksi. oliko oikein vai väärin.
Mten siitä saa suhdetta toimivaa, kun luottamus meni. Rakkaus ei perustu valheeseen.- usko pois..
nautin joka kerta ottaessani uuden miehen.ja sama toiminta jatkuu...
- onneksi on ohi
En vastaa aplle, mutta kuinka oikeassa oletkaan. Jo nikkisi kertoo että valheella on lyhyet jäljet. Ei terve suhde perustu valejteluun ja pettämiseen eikä sellaisesta suhteesta voi kaiken järjen mukaan toimiva ei sitten millään. Luottamus menee niin se menee kerrasta näin minulla kävi, vaikka olen aina uskonut anteeksi antoon. Mutta kiva oli huomata ettei minusta olisi siihen varsinkin pettämisen jälkeen. Ironisinta oli ettei tässä jutussa että tällä kertaa osasin toimia oikein.
- onneksi ohi on
En vastaa aplle, mutta kuinka oikeassa oletkaan. Jo nikkisi kertoo että valheella on lyhyet jäljet. Ei terve suhde perustu valejteluun ja pettämiseen eikä sellaisesta suhteesta voi kaiken järjen mukaan toimiva ei sitten millään. Luottamus menee niin se menee kerrasta näin minulla kävi, vaikka olen aina uskonut anteeksi antoon. Mutta kiva oli huomata ettei minusta olisi siihen varsinkin pettämisen jälkeen. Ironisinta oli ettei tässä jutussa että tällä kertaa osasin toimia oikein.
- kuka vastaa
Samaa kysyn minäkin.
- Paljon on vettä ...
Et, aika vain silloin ei ollut meidän puolella
- joku mies
Niinpä, väärä hetki.
Paljon on mereen kyyneleitä kertynyt kaipuun kaihertaessa.
- minulle vain yksi
Koska sinä et tunne samoin kuin minä. Sinun mielihalusi harhailevat muihinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1273202Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu742370Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91394Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41138