Onko kenelläkään täällä tietoa, mikä oli mtv3 astrosivustojen Tee oma astrokartta kartanteko-ohjelma ?
Ensin katosi osa näistä "henkisistä" aiheista kokonaan, sitten siirtyivät Ava-sivustolle ja vielä syksyllä pystyi tekemään kartan, jossa todella selkeä ja monipuolinen tulkinta nimenomaan. Nyt ei ole ja asiakaspalvelusta ei edes tiedetä (ei vaivauduta selvittämään, joku niitä sivuja on tehnyt/pyörittänyt), minne kadonnut. Varmaan moni muukin tätä käyttänyt ja onkohan täällä tietoa, mistä palvelusta tuo oli ja onko saatavilla samaa ohjelmaa jostain muualta ?? Onko ohjelma/palvelu jostain ulkomaiselta sivustolta saatavissa tms. ?? Tuli selkeästi niin helposti, kun vain googlasi "mtv3 tee oma astrokartta".
MTV3 Astro sivustot ? ja kartanteko-ohjelma ?
ihmetystä herättää
1
263
Vastaukset
- 31.
Hyvä kysymys. Mtv on poistanut tuon mahdollisuuden, kun Ava muodostettiin. Se oli paras laatujaan, kun sitä oppi tulkitsemaan. Toista samanlaista ei ole. yritä vielä ottaa yhteyttä ja pyytää sitä, minä olen tehnyt sitä. En usko, että palauttavat. astro.com on käyttökelpoinen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819