Tässäpä vähän faktaa sitikkauskovaisille

karua faktaa

http://www.hs.fi/autot/a1305776027008

Sitten kun teillä arvon sitikkauskovaisilla on esittää vastaavia näyttöjä kuin ylläolevan linkin laadukkaalla autonvalmistajalla niin voitte alkaa vasta elvistellä. Sitä ennen sitikkaylistystä pursuavat sananne kaikuvat kuuroille korville.

Citroen taas tutusti toiseksi viimeisenä laadussa kuten joka vuosi ennenkin. Myös saman konsernin toinen merkki Peugeot tarjoaa samaa kuraa mutta eri paketissa. Autoalan asiantuntijat ja autonomistajat ovat puhuneet. Laajempaa laaturaporttia tuskin löytyy nimittäin koko maailmasta.

55

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykolog

      On yleinen tosiseikka, että tojot ovat huomattavasti laadukkaampia kuin niiden (kuvitellut) omistajat.

    • Olet reppana
      • 5737373737373

        Eräs shitikkareppana se siellä taas puolustelee laadutonta kotteroaan. Ihan huvittaa tuollainen nillittäminen :)


    • selvä järkinen

      Lukekaapa nyt oikein suurennuslasin kanssa ja kerratkaa viellä toiste lukemisenne, että jäisi edes hitunen oikeeta fakta tietoa harhaiseen mielikuvitus ajatusmaailmaanne.
      Taas kohta alkaa mitä kummallisempia harhaluuloja täynnä olevia sepustuksia ilmestyä tänne.
      Citikka kuten koko PSA:N tuotanto on laadutonta. Oleet sitä jo vuosikymmeniä, eikä miksikään ole muuttunut, päinvastoin. Tämän tietää kaikki asioista rehellisesti selvää ottavat autoilijat.

    • rökäle tappio

      Taas saamme jo toisen kerran tämän kuun aikana Citikan laatutasosta tietoa luotettavista lähteistä. A-katsastus ja nyt tämä. Ei mitään uutta samaa menoa jatkunut vuosikausia. Nyt sitten oikein joukolla haukkumaan Saksalainen laajalevikkinen ja laadukas autolehti. Rupeaa oikein naurattamaan haaaa hoooo.
      Jälleen kerran huomaamme mitkä merkit on hyviä ja mikä sitä rupusakkia. Citikat pösöt rellut fiatit siinäpä välimeren "sekeidaa". Tosin pidän Fiattia ihan hyvänä autona PSA:n romuihin verrattuna.

    • naureskelija.

      Siinäpä peräkammarin pojalle tehty tutkimus joka ei perustu minkäänlaiseen insinööritietoon vaan on pelkkä mutu-kysely mutumiehille. Aku Ankastakin saa oikeampaa tietoa.

      • totuus taas ilmeni

        Koville ottaa. Insinööri tietoon??? Käyttäjä kokemuksista mm. Auto Biltin tekemässä vuosittaisessa vertailussa ja monesta muusta lähteestä kerättyä Faktaa eri merkkien hyvyydestä. CITIKKA, PÖSÖ JA RENAULT ei koskaan ole näissä pärjänneet. Aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Siihen kun lisää kaikien tiedossa oleva PSA.n tuotteiden laatutaso niin pitäisi jo kovapäisimmänkin tajuta mistä on kyse. Tosin onhan maailma täynnä kaikenlaisia omituisuuksia.
        Nämä Citikoitsijat luulee, että jos uudehkosta autosta hajoo jotain ja on jatkuvia sähkö häiriöitä yms harmia, että se on normaalia. Eiiiiii ei, on semmoisia merkkejä joilla ajellaan vuosikausia vaikkapa, 150000km eikä ainuttakaan harmia ja kyyti mitä mukavinta. Esim Toyota maailman myydyin ja menestynein automerkki on sellainen. Todellinen testimenestyjä oikeissa vertailussa.
        Citikka on automerkien vitsi, jota kukaan terve järkinen ei autikseen valitse.


      • kerro kerro kuvastin
        totuus taas ilmeni kirjoitti:

        Koville ottaa. Insinööri tietoon??? Käyttäjä kokemuksista mm. Auto Biltin tekemässä vuosittaisessa vertailussa ja monesta muusta lähteestä kerättyä Faktaa eri merkkien hyvyydestä. CITIKKA, PÖSÖ JA RENAULT ei koskaan ole näissä pärjänneet. Aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Siihen kun lisää kaikien tiedossa oleva PSA.n tuotteiden laatutaso niin pitäisi jo kovapäisimmänkin tajuta mistä on kyse. Tosin onhan maailma täynnä kaikenlaisia omituisuuksia.
        Nämä Citikoitsijat luulee, että jos uudehkosta autosta hajoo jotain ja on jatkuvia sähkö häiriöitä yms harmia, että se on normaalia. Eiiiiii ei, on semmoisia merkkejä joilla ajellaan vuosikausia vaikkapa, 150000km eikä ainuttakaan harmia ja kyyti mitä mukavinta. Esim Toyota maailman myydyin ja menestynein automerkki on sellainen. Todellinen testimenestyjä oikeissa vertailussa.
        Citikka on automerkien vitsi, jota kukaan terve järkinen ei autikseen valitse.

        Hahaha, kovasti olet huolissasi joistakin automerkeistä, ja niiden käyttäjien mielenterveydestä. Ehkä voisit hiukan vilkaista peiliin?


      • Tässä oikea totuus
        totuus taas ilmeni kirjoitti:

        Koville ottaa. Insinööri tietoon??? Käyttäjä kokemuksista mm. Auto Biltin tekemässä vuosittaisessa vertailussa ja monesta muusta lähteestä kerättyä Faktaa eri merkkien hyvyydestä. CITIKKA, PÖSÖ JA RENAULT ei koskaan ole näissä pärjänneet. Aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Siihen kun lisää kaikien tiedossa oleva PSA.n tuotteiden laatutaso niin pitäisi jo kovapäisimmänkin tajuta mistä on kyse. Tosin onhan maailma täynnä kaikenlaisia omituisuuksia.
        Nämä Citikoitsijat luulee, että jos uudehkosta autosta hajoo jotain ja on jatkuvia sähkö häiriöitä yms harmia, että se on normaalia. Eiiiiii ei, on semmoisia merkkejä joilla ajellaan vuosikausia vaikkapa, 150000km eikä ainuttakaan harmia ja kyyti mitä mukavinta. Esim Toyota maailman myydyin ja menestynein automerkki on sellainen. Todellinen testimenestyjä oikeissa vertailussa.
        Citikka on automerkien vitsi, jota kukaan terve järkinen ei autikseen valitse.

        Kirjoitustaitosi niinkuin kirjoituksien sisältösi ja autotietämyksesi on ala-arvoista. Se viittaa täydelliseen sivistymättömyyteen.

        Tuo mainosrahoitteinen huumoritutkimus ei perustu insinöörien mittaamaan faktatietoon vaan lähinnä mutu-pohjaisiin kyselyihin joiden vastaukset eivät ole millään lailla objektiivisia. Miten voisivat ollakaan koska jotkut merkkikorjaamot eivät saa kertoa totuutta vaan on salailtava viat. Vikojen salailu voi tulla kalliiksi:

        http://yle.fi/uutiset/toyota_maksaa_salailusta_lahes_miljardi_euroa/7145937

        Toyotan kyyti ei todellakaan ole mitä mukavinta. Mukavampaa on varmasti hinausauton kyyti kun Tojon dieselmoottori tai vaihteisto on porsinut pienillä kilometreillä.

        Toyota on vertailutesteissä aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Muutosta tuohon surkeuteen ei ole näkyvissä. Samoin se on ruostetutkimusten peränpitäjien joukkoon kuuluva. Oikea auton irvikuva.

        Me sivistyneet ihmiset teemme valintamme itsenäisesti emmekä anna huumoritutkimuksille arvoa. Voi ajaa vaikka 500.000 km pelkäämättä ruostevikoja ja moottorin särkymistä. Tärkein asia on kuitenkin mukavuus.


      • Faktaa PSA.n susista
        Tässä oikea totuus kirjoitti:

        Kirjoitustaitosi niinkuin kirjoituksien sisältösi ja autotietämyksesi on ala-arvoista. Se viittaa täydelliseen sivistymättömyyteen.

        Tuo mainosrahoitteinen huumoritutkimus ei perustu insinöörien mittaamaan faktatietoon vaan lähinnä mutu-pohjaisiin kyselyihin joiden vastaukset eivät ole millään lailla objektiivisia. Miten voisivat ollakaan koska jotkut merkkikorjaamot eivät saa kertoa totuutta vaan on salailtava viat. Vikojen salailu voi tulla kalliiksi:

        http://yle.fi/uutiset/toyota_maksaa_salailusta_lahes_miljardi_euroa/7145937

        Toyotan kyyti ei todellakaan ole mitä mukavinta. Mukavampaa on varmasti hinausauton kyyti kun Tojon dieselmoottori tai vaihteisto on porsinut pienillä kilometreillä.

        Toyota on vertailutesteissä aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Muutosta tuohon surkeuteen ei ole näkyvissä. Samoin se on ruostetutkimusten peränpitäjien joukkoon kuuluva. Oikea auton irvikuva.

        Me sivistyneet ihmiset teemme valintamme itsenäisesti emmekä anna huumoritutkimuksille arvoa. Voi ajaa vaikka 500.000 km pelkäämättä ruostevikoja ja moottorin särkymistä. Tärkein asia on kuitenkin mukavuus.

        Tämä trukkikuski se jaksaa höpistä täysin omiansa. Ei pienintäkään tajua asioiden todellisesta luonteesta. Lieneekö päässy edes tarkkailuluokalta kunnialla läpi. On niin älyvapaata tarinaa päivästä toiseen. Ei tajua edes luettua tekstiä. Toyota on kiistatta menestynein merkki, mitataan sitä millä tahansa, kuten vaikkapa Auto-Bildin vuosittaisilla laatuvertailuilla. Suomesta äskettäin A-katsastuksen julkistama tilasto oli taas jälleen kerran karua luettavaa Citikasta ja muista PSA.n tekeleistä. 10 hylätyimmän joukossa oli 4 kpl PSA.n kyhäämiä laaduttomia tuotteita. Näitä vastaavia riittää vuosien varrelta satoja. Citikka , pösö ja renu oli viime vuona Tuulilasin tekemän ,sitoutuminen merkkiin, tutkimuksen mukaan jälleen huonoimpien joukossa. Kuka siihen kerran tietämättömyyttään erehtyy ei useimmiten toista kertaa sitä virhettä tee.
        Käyhän taas Toyota sivuilla kyhäämässä päivän provot, jos et viellä ole kerinnyt.


      • LaatuautoiIija
        Faktaa PSA.n susista kirjoitti:

        Tämä trukkikuski se jaksaa höpistä täysin omiansa. Ei pienintäkään tajua asioiden todellisesta luonteesta. Lieneekö päässy edes tarkkailuluokalta kunnialla läpi. On niin älyvapaata tarinaa päivästä toiseen. Ei tajua edes luettua tekstiä. Toyota on kiistatta menestynein merkki, mitataan sitä millä tahansa, kuten vaikkapa Auto-Bildin vuosittaisilla laatuvertailuilla. Suomesta äskettäin A-katsastuksen julkistama tilasto oli taas jälleen kerran karua luettavaa Citikasta ja muista PSA.n tekeleistä. 10 hylätyimmän joukossa oli 4 kpl PSA.n kyhäämiä laaduttomia tuotteita. Näitä vastaavia riittää vuosien varrelta satoja. Citikka , pösö ja renu oli viime vuona Tuulilasin tekemän ,sitoutuminen merkkiin, tutkimuksen mukaan jälleen huonoimpien joukossa. Kuka siihen kerran tietämättömyyttään erehtyy ei useimmiten toista kertaa sitä virhettä tee.
        Käyhän taas Toyota sivuilla kyhäämässä päivän provot, jos et viellä ole kerinnyt.

        Opettele apukoulun käynyt vähä-älyinen pelle edes kirjoittamaan ennenkuin tulet tuputtamaan noita pelletutkimuksiasi meille kouluja käyneille ja sivistyneille ihmisille. Osaamme aivan itse valita mieluisimmat automerkit omaan käyttöömme.

        Toyota ei todellakaan ole menestynein merkki oikein millään mittapuulla mitattuna. Ford on myydyin merkki, Toyota ei menestynyt esim. Ruotsin katsastustilastoissa, ruostetutkimuksissa se on suurinpiirtein huonoin, takaisinkutsuja tulee kuin sieniä sateella, vertailutesteissä se on lähes aina jumbojen joukossa, tiellejättämistilastoissa se ei myöskään loista. Tappaja-autotilastossa varmaan ykkösmerkki, heh heh. Formuloissa ei tullut ensimmäistäkään voittoa. Rallista jäi mieleen lähinnä vilppi ja kilpailukielto. Moiseen merkkiin en koske pitkällä tikullakaan.


      • Sivistynyt..
        LaatuautoiIija kirjoitti:

        Opettele apukoulun käynyt vähä-älyinen pelle edes kirjoittamaan ennenkuin tulet tuputtamaan noita pelletutkimuksiasi meille kouluja käyneille ja sivistyneille ihmisille. Osaamme aivan itse valita mieluisimmat automerkit omaan käyttöömme.

        Toyota ei todellakaan ole menestynein merkki oikein millään mittapuulla mitattuna. Ford on myydyin merkki, Toyota ei menestynyt esim. Ruotsin katsastustilastoissa, ruostetutkimuksissa se on suurinpiirtein huonoin, takaisinkutsuja tulee kuin sieniä sateella, vertailutesteissä se on lähes aina jumbojen joukossa, tiellejättämistilastoissa se ei myöskään loista. Tappaja-autotilastossa varmaan ykkösmerkki, heh heh. Formuloissa ei tullut ensimmäistäkään voittoa. Rallista jäi mieleen lähinnä vilppi ja kilpailukielto. Moiseen merkkiin en koske pitkällä tikullakaan.

        Opettele peräkylän pankolla makaaja edes kirjoittamaan jotain asiaa. Muita kouluja et ole käynyt kuin työttömille järjestettäviä hätäapu ajankuluketta. Mene seuraavaksi auton-asentaja kursille (jos pääset), että opit edes jotain autoista ja hitusen loogista ajattelua.
        Normaalilla järjenjuoksulla varustettu yksilö tajuaa, että maailman erääksi myydyimmäksi automerkiksi ei päästä millään ala-arvoisella tuottella, mitä esim. Citikkakin on. Toyota on maailman 10 (kymmenen) arvostetumman "Brändin" joukossa. Citikka kumppaneineen herättää lähinnä hilpeyttä muualla, paitsi ranskassa. Merkille ei ole tullut mitään menestystä missään vuosittaisissa laatuvertailuissa ikinä, eikä tule. Näitä rakkineita ei edes hyväksytty USA:n markkinoille aikoinaan. Kuten mainittu PSA:n kyhäämät kulkineet tiedostetaan yleisesti heikkolaatuiseksi, joita kukaan hyvää haluava ei halua riesakseen.
        Lopuksi henkilökohtainen huomio. Ne vähäiset puolitutut jotka Citikalla ajavat on lievästi sanotuna omituisia, joukossa julki homo


      • Kilometrit mittariss
        totuus taas ilmeni kirjoitti:

        Koville ottaa. Insinööri tietoon??? Käyttäjä kokemuksista mm. Auto Biltin tekemässä vuosittaisessa vertailussa ja monesta muusta lähteestä kerättyä Faktaa eri merkkien hyvyydestä. CITIKKA, PÖSÖ JA RENAULT ei koskaan ole näissä pärjänneet. Aina viimeisten joukossa. Vuodesta toiseen. Siihen kun lisää kaikien tiedossa oleva PSA.n tuotteiden laatutaso niin pitäisi jo kovapäisimmänkin tajuta mistä on kyse. Tosin onhan maailma täynnä kaikenlaisia omituisuuksia.
        Nämä Citikoitsijat luulee, että jos uudehkosta autosta hajoo jotain ja on jatkuvia sähkö häiriöitä yms harmia, että se on normaalia. Eiiiiii ei, on semmoisia merkkejä joilla ajellaan vuosikausia vaikkapa, 150000km eikä ainuttakaan harmia ja kyyti mitä mukavinta. Esim Toyota maailman myydyin ja menestynein automerkki on sellainen. Todellinen testimenestyjä oikeissa vertailussa.
        Citikka on automerkien vitsi, jota kukaan terve järkinen ei autikseen valitse.

        Mitä ne jatkuvat sähköviat, joista jatkuvasti kirjoitellaan. PSA käyttää yleisesti käytettyjä sähkölaitteita autoissa, samoja merkkejä joita miljoonissa muissakin merkeissä????? Toisaalta esim. nettiautossa myynnissä Ranskalaisia autoja, joissa kilometrejä usein 600tkm yli ja hiukan alle. Hinaamallako ne kilometrit tulleet?


      • Autoinsinööri
        Sivistynyt.. kirjoitti:

        Opettele peräkylän pankolla makaaja edes kirjoittamaan jotain asiaa. Muita kouluja et ole käynyt kuin työttömille järjestettäviä hätäapu ajankuluketta. Mene seuraavaksi auton-asentaja kursille (jos pääset), että opit edes jotain autoista ja hitusen loogista ajattelua.
        Normaalilla järjenjuoksulla varustettu yksilö tajuaa, että maailman erääksi myydyimmäksi automerkiksi ei päästä millään ala-arvoisella tuottella, mitä esim. Citikkakin on. Toyota on maailman 10 (kymmenen) arvostetumman "Brändin" joukossa. Citikka kumppaneineen herättää lähinnä hilpeyttä muualla, paitsi ranskassa. Merkille ei ole tullut mitään menestystä missään vuosittaisissa laatuvertailuissa ikinä, eikä tule. Näitä rakkineita ei edes hyväksytty USA:n markkinoille aikoinaan. Kuten mainittu PSA:n kyhäämät kulkineet tiedostetaan yleisesti heikkolaatuiseksi, joita kukaan hyvää haluava ei halua riesakseen.
        Lopuksi henkilökohtainen huomio. Ne vähäiset puolitutut jotka Citikalla ajavat on lievästi sanotuna omituisia, joukossa julki homo

        Ole sinä apukoulun käynyt hörhö hiljaa. Ei kannata alkaa väittelemään itseäsi huomattavasti korkeammin koulutetun kanssa. Vähäisen koulututuksesi huomaa ala-arvoisesta kirjoitustaidostasi sekä lukuisista asiavirheistä.

        Etkö VIELÄKÄÄN ole lukenut miksi Citikka vetäytyi USA:n markkinoilta? Etkö vieläkään ole lukenut Citikan hyvästä menestyksestä esim. ADAC:n tiellejättämistilastosta?

        Luepas vähän Toyotan suurista laatuongelmista, esim. takaisinkutsuista ja miljardisakoista.

        Toyotalla en edes ilkeäisi ajaa, on se niin surkea harakirikottero.


    • Jonne K

      Tuo tutkimus on täysin linjassa omien kokemusten kanssa Citikan hyvyydestä. Itse en tule enää omistamaan Citikkaa. Ostin uuden C5:n 3 vuotta sitten ja se riitti minulle . Oli ensimmäinen ja viimeinen Citikka minulla.

      • Jassu N

        Minun kohdalla Toyota on merkki jota en edes harkitse. Kaikinpuolin surkea auto. Kori lahosi käsiin, sisustus lössähti, moottori hajosi jne. Ei viitsi edes kirjoittaa koko vikalistaa.


      • fouga

        Ei koskaan mitään ranskalaista kulkuneuvoa ranskalaiset osaa tehdä vain hajuvesiä.


      • paljon kilometrejä
        fouga kirjoitti:

        Ei koskaan mitään ranskalaista kulkuneuvoa ranskalaiset osaa tehdä vain hajuvesiä.

        Ensinnä Citikka on huono? Ja vähän aikaa kinataan niin kaikki ranskalaiset huonoja? Mikä sseuraavaksi, Eurooppalaiset huonoja? Korealaiset epäilyttää joitakin? Monia merkkejä valmistetaan Venäjällä, nekö hyviä, vai USA,laiset? Itsellä ollut ehdottomasti luotettavin Ranskalainen PSA, ja siinä pysyn,,,,hehe karmeeta tämä elämä, eiks vaan. Todella lapsellista voi olla keskustelu, kaikilla merkeillä ajetaan,toisilla pitempään ja toisilla vähän vähemmän.


      • kyytiä kyytiä

        Useille käynyt kuten sinulle, kerran elämässään saa kunnon kyytiä.


    • Citroen=kehno

      Mielenkiinnolla odotan seuravaa testiä. Sata varmaa että PSA:n vajakit jälleen viimeisiä kuten aina.

    • Ihanaa kun

      citikkaa mollataan, käytettyjen hinnat putoaa ja saan upean auton halvalla.

    • ranskan himmeli

      Citikka on autoista mitään ymärtämättömien vika ostos josta maksavat järkyttävät oppirahat. Seuraava merkki onkin sitten jokin muu. Olkoon mikä tahansa niin aina on parempi.

      • Autoinsinööri

        Citikka on autoista ymmärtävien hyvä ostos. Aja sinä vain ruosteisella riisikupillasi kun et ymmärrä autotekniikasta pätkääkään.


      • Vituttaako

    • kauheet muistot jäi

      Citikan omistaminen on kaikinpuolin onnetonta. En suosittele kellekkään. Itsellä oli sellainen ja en tule enää citkkaa omistamaan. Se on varmaa.

    • Kulmahammas

      Kaikki "automiehet" ovat henkisesti vaippapaviaanin tasolla.

      • kulmahammas

        Korjaan, citikka hörhöt.


    • Laatuakin saa vielä

      Kyllä se pitää täysin paikkansa että ranskalaiset ns.autot ovat täyttä pa skaa.

      Itse en koskisi mokomiin pas kaläjiin edes metrin kepillä !

      Harkitkaa ihmiset.Tänä päivänä valmistetaan kyllä edelleenkin kunnon autoja eikä siis tarvitse ostaa mitään ranskan rapeaa rytöläjää !

      • täyttä so..ntaa

        Sonos muuta mutta kun nämä PSA. n romuihin ihastuneet on niin kovapäistä sakkia ettei niihin mikään normaali tiedon välitys toimi. Uskovat kuin pässi sarviinsa julkisesti todettuun sekunda tuotteeseensa.


      • Hyvä niin.

        Hyvä vaan, että tuollaiset vajakit eivät osta Citikoita.


    • Toyotapellet
      • laatua tahtoo

        Maksakoon vaikka triljoonien sakkoja ameriikkalaisten omien autojensa suojelemisesta. Sinne ei muuten aikoinaan Citikkaa saanut myydä ollenkaan. Pitivät sitä lähinnä kummalisena pelle rakkineena. Toyotia sinne on myyty miljoonia ja kiihtyvällä vauhdilla. Pääasia, että tekee meille laadukasta ja luotettavaa autoa haluaville edelleeen hyviä autoja. Citikat jätämme vajakeille.


      • Voi voi toyotaa
        laatua tahtoo kirjoitti:

        Maksakoon vaikka triljoonien sakkoja ameriikkalaisten omien autojensa suojelemisesta. Sinne ei muuten aikoinaan Citikkaa saanut myydä ollenkaan. Pitivät sitä lähinnä kummalisena pelle rakkineena. Toyotia sinne on myyty miljoonia ja kiihtyvällä vauhdilla. Pääasia, että tekee meille laadukasta ja luotettavaa autoa haluaville edelleeen hyviä autoja. Citikat jätämme vajakeille.

        Voi voi kun taas ottaa koville kun tulee faktaa Toyotasta.
        Ai ei Citroenia ole muka aikoinaan saanut myydä Jenkeissä ? Ihmeellistä että kuitenkin Citroen on valittu ainoana eurooppalaisena autona vuoden autoksi USA:ssa.


      • Piiloon vaan
        laatua tahtoo kirjoitti:

        Maksakoon vaikka triljoonien sakkoja ameriikkalaisten omien autojensa suojelemisesta. Sinne ei muuten aikoinaan Citikkaa saanut myydä ollenkaan. Pitivät sitä lähinnä kummalisena pelle rakkineena. Toyotia sinne on myyty miljoonia ja kiihtyvällä vauhdilla. Pääasia, että tekee meille laadukasta ja luotettavaa autoa haluaville edelleeen hyviä autoja. Citikat jätämme vajakeille.

        Maton alle vaan Toyotanpaskat

        Toyotan kerrottiin viime viikolla päässeen sopuun Yhdysvaltain oikeusministeriön kanssa. Yhtiö maksaa 1,2 miljardin dollarin (noin 860 miljoonan euron) sakon, ja oikeusministeriö hautaa rikostutkinnan yhtiön viallisista autoista.


      • Mersu kelpaa hyvin
        Voi voi toyotaa kirjoitti:

        Voi voi kun taas ottaa koville kun tulee faktaa Toyotasta.
        Ai ei Citroenia ole muka aikoinaan saanut myydä Jenkeissä ? Ihmeellistä että kuitenkin Citroen on valittu ainoana eurooppalaisena autona vuoden autoksi USA:ssa.

        Jenkit ei osta mitään ranskalaisia tuotteita kun tietävät niiden olemattoman laadun !


      • Riisiä jenkeille
        Mersu kelpaa hyvin kirjoitti:

        Jenkit ei osta mitään ranskalaisia tuotteita kun tietävät niiden olemattoman laadun !

        Oli kova paikka jenkeille kun ranskalaiset tekivät auton joka oli pienempi mutta paljon mukavampi kuin amerikkalaisten omat kulkineet. Sitten piti keksiä jotain kun Citikka valittiin vuoden autoksikin. Ranskalaiset nöyryyttivät jenkkien omaa autoteollisuutta oikein kunnolla. Keksivät, että puskurien pitää pysyä vakiokorkeudella. Ranskalaiset huomasivat jenkkien hölmöyden ja läksivät.
        Tehkööt riisipellet jenkeille autoja. Hirveitä surmanloukkujahan ne ovatkin.


    • UUUUUUHHH

      Tojo Terot on Essolla , kun meikä pistää Teron emännälle lihaa piiloon farkku Citikassa ;)
      Ja tämä tarina on tosi......

    • Niin olikos

      jollain tänne kirjoittaneella Citroen merkkinen auto?

      • Aivoilla ajatteleva

        Ei kai kellään täysjärkisellä voi olla Citroen merkkistä autoa.

        Eihän ?


      • s,,ooo
        Aivoilla ajatteleva kirjoitti:

        Ei kai kellään täysjärkisellä voi olla Citroen merkkistä autoa.

        Eihän ?

        Kuinka vajaassa käytössä "aivoilla ajattelevan" päänuppi mahtaa olla, kun aivan turhaan on huolissaa Citroenilla ajavista autoilijoista. Ongelma realisoituu sinun kohdalla, vasta sitten kun joku tulee kerjäämään rahaa sinulta oman auton korjauksiin/huoltoon, ennen sitä kannattaa pitää pienempää ääntä. Toisaalta jos haluat nolata itsesi niin, sönkötä toki päivät pitkät, useamman automerkin tiimoilta itse keksimiäsi lapsellisia juttuja.


    • Mut tänne

      pitää silti kirjoitella.

    • ???????

      Joko tätä pystyy korjaamaan normaaleilla työkaluilla vai tarvitaanko omituisia kaluja.

    • On pystynyt

      huoltamaan ihan samoilla työkaluilla kuin muitakin merkkejä.
      Ennen vanhaan sanottiin, että Saab asentajalla pitää olla ylimääräisiä niveliä sormissaan.
      Citroen C5 ajovalopolttimo jää minulta vaihtamatta kun sormet ei vaan yletä.
      Vika on siis minun ominaisuuksissa, ei citikan.

      • C5III

        Ei tarvitse viimeisimmässä C5:ssa. Lamput pääsee vaihtamaan helposti reilun kokoisista aukoista, jotka on älyttiin laittaa lamppujen yläpinnalle. Pieni, mutta merkittävä keksintö.


    • Koreasta laatua

      Aliarvostetuimmat automerkit (eikä syyttä) ovat ranskalaisia, italialaisia ja amerikkalaisia. Niihin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan jos haluaa huoletonta autoilua mahdollisimman vähillä murheilla korjaamokäynneistä.

      Laatuautot tulevat nykyään Saksasta, Japanista ja Etelä-Koreasta. Varsinkin Hyundai/KIA ovat kovasti nousevia merkkejä ja erittäin laadukkaita jo nyt. Hinta-laatusuhde ehkäpä parhain juuri korealaisissa merkeissä.

    • kerta riitti

      Kalliiksi tulee Citikan pitäminen takuuajan jälkeen. Siitä omat lompakkoa keventävät kokemuseet aikoinaan. Lie samanlainen vikapesä vielläkin, kuin 5 vuotta sitten.
      Motto: ei ikinä enää Citikkaa.

    • Laatu kaukana

      Tuo pitää täysin paikkansa !

    • Kerrankin aloitus

      otsikko pitää niin paikkaansa kuin olla voi.
      Todellakin VÄHÄN faktaa. Loput liirum laarumia.

    • keväthimpula

      Toyota on jeesus ja v.a.g. taivasten valtakunta. Uskollaan tulee jokainen onnelliseksi. Huomenna tilaan Citikan

      • "Hard as stone"

        Siinähän tilaat "himpulan" Tuo HIMPULA olisi toki osuva nimi ranskalaiselle "laatuautolle"

        Mistä tuo nimi Citroen on lähtöisin.Onko se ehkä väännetty "sitruuna" sanasta ?

        Mikäli on niin onhan niillä sitrushedelmälle tyypillisenä yhtäläisyytenä ainakin "pehmeä kuori"


    • Seppo Sepon Seppo

      Vähä-älyiset taas kinastelevat automerkeistä.Eikö ole parempaa tekemistä? Kyllä olette lapsellista porukkaa.Voi verrata kiihkouskovaisiin.

    • jätkä

      kuulkaapa pojat sekä tytöt.nykyään 2018 luvulla volvoissa on renunkone sekä mersuissa on renunkone.ONKO renu hyvä moottorinen auto.Huom! renu on ranskalainen.Ei renullakaan ole hyvä maine.Turha täällä on meidän keskenään tapella ja haukkua toisiamme,jokainen ajaa millä haluaa.Kumma tapa suomalaisilla puhua autoista,ruotsalaiset sentään puhuu asunnoista.

      • Kfkfkgkgkggk

        Autopalstalle eivät asuntojutut kuulu.

        Renun koneet ilmeisesti ihan jees. Pellitkin. Mutta vikakohteita riittää silti.

        Mitään ”2018 lukua” ei ole olemassakaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe