ihana ihminen on mielessäni kun silmäni mä auki saan. Turha toivohan se olisi
että vierelläni näkisin. Näillä eväillä taas kohti viikonloppua, kohti elämänloppua.
Asiat, rakennukset ja koko ympäristö huolehtii joka päivä etten unohda sinua
koskaan. Tämä ei ole eroa vaan tikkuja sormissani omaa päätäni raapineena
miksen silloin toiminut toisin.
Ei aamua tänäänkään
4
111
Vastaukset
- M.... Mies
Jos tahdot sen ihanan ihmisen siihen vierellesi kun menet nukkumaan ja heräät aamusin on sinun toimittava. Ei ne ihanat ihmiset tule kotonta sinua etsimään tai täältä keskustelupalstalta löydä ikävä kyllä.
Sinun on alettava uskaltamaan, otettava ihmisee/ihmisiin yhteyttä niin keskustelemalla ja kirjoittamalla suoraan. Hymyily ja hyväntuulisuus auttava samoin kuin kohteliaisuus ja auttavaisuus.
Voit tehdä muutoksen jo tänään jos tahdot.
Tsemppiä sinne :)- vaalea karkulainen
Helpommin sanottu kuin tehty.
Aina ei ole keinoja ottaa yhteyttä.
Jos ei toista löydy vaikka kaikkensa on tehnyt, niin sitten ei auta muu kun kärvistellä hetki ja jatkaa eteenpäin.
Aloittajalle en osaa neuvoja antaa. Tai ehkä sen sanon, jos teillä on mahdollisuus kommunikoida aiheesta, niin tee se. Kerran se kirpaisee.
Saat ainakin selvyyden ja pääset jatkamaan elämääsi, tavalla tai toisella.
- tää o iha
Aunuksesta koko palsta täällä kun syntyy harhoja ja kuvitelmia et irl ei olisi
niin kova ja kylmä kuin todellisuudessa on. Todellisuudessahan ihmiset ovat
täysin välinpitämättömiä. Tykkäävät, kun halanneet eivät saaneetkaan toisensa.
Ja sen eteen tekivät kaikkensa.
Kenen etu paitsi mainostajien täällä olo on`?
Emmekö irl tule kuulluksi tai eikö ole luottoystävää (ei todellakaan!) tai omaa
munalukollista päiväkirjaa vai onko valkotakkisten aihetta luoksesi tulla kun tänne tuiki
tuntemattomille kirjoitat minä mukaan lukien. Ugh. Olen puhunut. - setelimenipiiloon
Löysin setelirahan lattialtani, tuokin "henkilö" oli yrittänyt piiloutua minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679