Mitähän tänä päivänä tekisi,no aamun voi aloittaa onneksi syömällä äiteen keittämää kaurapuuroo.Seuraavaksi äitee voisi keittää aamukahveet ilman sokeria tietysti,että pysyy työmarkkinoilla mukana.
Katoppas siellä on tullu luntakin viime yönä,no pitää pyytää naapurin joutilasta kolaamaan tää pankin omistama tontti.Ja taas on olisi kahvee kupposen aika.Tarina jatkuu jännittävänä,kun olen heränny rupeen taas nukkumaan toviksi vaikka näkisi laguuna hiukkasista unta!!
Joutilaan blogi
64
561
Vastaukset
- rasvapurkki.
Muista myös vetästä käteen :)
- Vänä
mie meinaan makkoilla koko päevän ja syljeksiä kattoon.
eukko tekkee lumihommat valamiiks, mie vaan käyn tarkistamassa työn jäljen.
ruokahommiin mie en sotkeuvvu muutaku syömällä vaan mahani täyteen.
kohta tullee kesä ja kärpäset, nii ja ne hiton itikat. - joutilaan blogi
No niin sitä on taas herätty tähän ankeaan yhteiskuntaan.Kello olis 10 onneksi äitee on taas keittännä kahveet joutilaalle,ei muuta kuin kahvia juomaan.
Jaahas mitähän sitä tekisi seuraavaksi näppäilisikö ällypyhelinta vai lukisiko vanhaa laguuna sanomia.Perhana ällypuhelin soi kuka perhana uskaltaa joutilasta häiritä!!!En vastaa voi joutua vielä töihin ei perhana semmonen peli vetele.
Mutta palataan köyhät juttuun kunhan tässä heräilee kunnolla.- 1+10=11
Mää laitoin kännykän kii jottei juopot pyyvä käymään pitkäripasessa kun oon kumminkin sielä käymässä iltapäivällä. Katon telekkarista SM hiihtoo.
- Kaappi-kommari
Hienoa, että Sinä tulit ulos kaapista rohkeasti , Pyhäjärven kaupunginhallituksen ja- valtuuston työskentelyn aikaansaama tulos ja tuote.
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle. - joutilaan blogi
Se olisi taas siesta-aika joutilaalla hakisikohan naapuri minun postin sillä aikaa,kun vietän siestaa...
- kaappi-kommari
Hienoa, että Sinä tulit ulos kaapista rohkeasti , Pyhäjärven kaupunginhallituksen ja- valtuuston työskentelyn aikaansaama tulos ja tuote.
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - paras ploki
Tää on paras Pyhäjärvinen ploki. Parkkinen jää kakkoseksi vaikka hauska on sekin!
- joutilaan blogi
No niin joutilas heräsi taas mitähän sitä tekisi olisiko vaan äiteen ilona.Lumen paskaa näyttää satavan onneksi naapurin vötkylä kolasi minunkin pihamaan mukava vötkylä.Pitäs sen verran konkoilla ylös,että kävisi alkossa hakee laguuna-pullon.
Voisi pyytää tuota naapurin vötkylää ryypylle,jos se kerkee töiltään.
Mutta ei auta kusenpolttama tuulipuku päälle ja alkoon äitee lupasi keittää kahveet silä välin. - Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - joutilaan blogi
No niin alkossa käyty ja kahveet juotu sitten vaan lepopäivän ratoksi kuuntelemaan on hyvä ohjelma.Eipä ollu laguuna-keskusta muuttunu,sitten viime kerran samat siellä hiihti naama irveessä ja räkäposkella oi niitä aikoja..Jahas ovikello pärähti taitaa naapurin vötkylä hiihtää ryypylle no pitäähän se tarjota korkillinen laguuna-juomaa!!
Naapuri lupasi hakea saunapuutkin valmiiksi oli niin hyvällä,kuulemma hiihtää uraputkessa parasta aikaa.. - Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - aivan turhaan
Tää on hyvä tämä "Joutilaan Blogi"! Antaa vähän ajattelemisen aihetta, ja vertauspohjaa muihin blogeihin!
- joutilaan blogi
No niin saunottu on lämmintä riitti jukolauta.Perjantai iltahan se olisi joutilaan ainut vapaapäivä huomenna äitee käski auttaa huushollin siivouksessa pitää auttaa niin saa kaurapuuron myös jatkossa nauttia.Lupasi lauantaille aurinkoista keliä lähtisköhän tuo naapurin vötkylä käpymehtaan kaveriksi olisi meinaan juttukaveri mukava olla.
Kukahan nyt lähetti viestin ällypuhelimeen kehtaavat häiritä joutilasta,jaa näytti olevan joku mainos viesti vaan..... - Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - Plokkii tuloss
Voi hitsi jos löytyis 12 immeistä, ihan vaikka lähimmäisistä, siis murto-osa pelkistä sukulaisista äänestämään mua, niin kirjoittaisin joka helevetin lehteen kaiken maailman pittää sanno ja runoilla palstoille, kaikenlaista paskaa ilman minkäänlaista todenperää. Siinä muuttuis kattorakenteista lähtien kaikki tosiasiat! Millään tosiasialla ei olis enää yhtään mitään merkitystä. Siinä kusetettas kaikkia lukijoita. Kaikki uskos mua kun oon saanut 12 ääntä plus tietenniin oman äänen! Olis se juhulaa! Ei tarttes etes osata kirjottaa eikä varsinkaan laskee. Ja iliman muuta laittasin jonku some vai mikä se on ploki palstan pystyyn että kaikki pääsee nauttiin mun, just mun ajatuksista
- Kaappi-kommari
Hienoa, että SinäKIN tulit ulos kaapista rohkeasti , Pyhäjärven kaupunginhallituksen ja- valtuuston työskentelyn aikaansaama tulos ja tuote.
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - huomenna 5
Eihän proolaisia ole kuin 6 kpl.
- n.5000
Höpistä,olet apukoululainen, anteeksi. Laskutaitosi ei ole yliopistoatasoa.
- n. 5
Kerrotko mitä tarkoitat? Nimimerkki n. 5000? Eihän tuo ainakaan Pro Pyhäjärven äänenkannattajia voi tarkoittaa! No ehkä jossain blogissa, muuta ei tosielämässä. Eihän Pyhäjärvellä ole äänestäjiäkään noin paljon! Minä tiedän yhteensä 5 jotka on Pro Pyhäjärven kannattajia tai yleensä itkijöitä!
- joutilaan blogi
Ei kait se auta,kun lähtee joutilaan yöpuulle taas kerran.Huomenna rankka päivä edessä on kahveen juontia munien raapimista ja ällypuhelimen räpläämistä.Palataan köyhät huomenna juttuun taas nauttikaahan luppopäivistä jatkossakin..Äitee lupas munkero kahveet keittää aamusta..
- Oikea ploki
Elä saa tana sitten lopeta tähän! Tää on legendaa.
- joutilaan blogi
Piti nousta vielä työtöntä ravistelemaan perhana,eihän sitä joutilas uneen pääse,jos rakko on täynnä.Sitten takasin yläkerran lämpimään äitee oli lämmintännä porinmattia päivällä niin ei joutilasta palella.
- katkeria aina.
Ne 5 pitää melkoista älämölöä,niillä joutilailla kun on aikaa kun ne ei ole töissä.
- joutilaan blogi
Jopas nukutti hyvin joutilasta näin vain painajaista,että joutu töihin piruvie.Kaikkee sitä näkeekin ajattelin käydä lääkärissä sen takia,ettei vain patoutumia tulisi.Naapurin vötkylä näyttää jo imevän sätkää posket lommolla on sekin asukas.Mutta nyt munkeroa ka kahveeta naamariin,niin lähtee joutilas käyntiin.
- tosmies phj
Itse tulin näppäimistölle heti aamusta. Akka piru vie jo niin kulahtanu ettei sitä pane pirukaan. Ja on vielä niin pöhölö että tekee töitä ja minut elättää!ZUP
- joutilaan fani
No nyt on sellaista blokia että kehtaa lukea.Jatka ihmeessä.
- Jatka jatka
joutilaan fani kirjoitti:
No nyt on sellaista blokia että kehtaa lukea.Jatka ihmeessä.
Tää on loistava! Eikä tartte tuntea sitä myötähäpeää!
- Gulahtanut Blogi
tosmies phj kirjoitti:
Itse tulin näppäimistölle heti aamusta. Akka piru vie jo niin kulahtanu ettei sitä pane pirukaan. Ja on vielä niin pöhölö että tekee töitä ja minut elättää!ZUP
Voi olla, että se Piru panikin sitä akkaasi, siksi se kulahti niin nopeasti!
Tai sitten se Hiidenkylällä "avustamassa" bloginkirjoittamisessa!
- Kaappi-kommari
Hienoa, että Sinä tulit ulos kaapista rohkeasti , olet prototyyppi Pyhäjärven kaupunginhallituksen ja- valtuuston työskentelyn aikaansaama tuloksena ja tuotteena. Kirjoitustesi tyyli on verrannollinen pulusakin tekemisiin ja enimmäkseen tekemättömiin.
Kehut itse itseäsi, ja olet niin hyvä ja erinomainen. Kuten pulut yleensä.
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle. - joutilaan blogi
Jopas paistaa vanha-aurinko kirkkaasti ihan häikäisee joutilasta.Nyt on kyllä virtaa mitähän sitä tekisi näin lauantai aamusta.Roskapussin voisi tieten viedä lauantain kunniaksi ja samalla käydä vötkylällä kylässä.Eipä vötkylä avannu ovea varmaankin sairastaa kunnon koistista luulisin.
- Kaappi-kommari
Hienoa, että Sinä tulit ulos kaapista rohkeasti , olet prototyyppi Pyhäjärven kaupunginhallituksen ja- valtuuston työskentelyn aikaansaama tuloksena ja tuotteena. Kirjoitustesi tyyli on verrannollinen pulusakin tekemisiin ja enimmäkseen tekemättömiin.
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle- tavan kommari
Laitatko Kaappi-kommari vaikka 100 kertaa pötköön tuon saman viestin niin et sotke parasta ketjua mitä S24:ssa on pitkään aikaan ollut!
- joutilaan blogi
Puolentunnin nokkaunet otettu teki eetvarttia jälleen.Äitee pyysi siivousapua no pitäähän sitä sen verran munia nostaa sängystä ja auttaa.Selasin siinä aamulla,kun munkero kahvia heittelin ääntä kohden tätä selänne lehtee eipä ollu siinäkään mitään uutta.
Jaahas ällypuhelin pärähti kuka juuttaan apina kehtaa soitella tähän aikaan.Naapurihan se soitteli,ja pyysi tuomaan buranaa on kuulemma kauhee koistinen päällä ja oli puhunu vielä norjaa yöllä.Jospa se lääke auttaa,niin vötkyläkin pääsee ulos tämän vuorokauden aikana.No niin mökkikin on siivottu,no eihän siinä mene kauan,jos akka peittää hammeellaan koko mökin. - Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - hyvin vanhaa.
Proolaisten ajatusmaailma on jostain 60 luvulta.
- Tfvhggtggtfd
Niin on, 1860!
- Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle - päivän paras.
hahhaaa v.1860,,,hahhaaa on niin hyvä etteisanotuksisaa,,,
- Noitavaino
Tuolloin oli noitavainot! Ei hirveen kaukana tätä Tikamäki-vainoa jota Proolaiset harrastaa...
Kaikki mtä Tikanmäki puoltaa vastutetaan, ja kaikkea mitä Tikanmäki vastustaa puolletaan! Ja kiihkolla! - kannatus vain kasvaa
Noitavaino kirjoitti:
Tuolloin oli noitavainot! Ei hirveen kaukana tätä Tikamäki-vainoa jota Proolaiset harrastaa...
Kaikki mtä Tikanmäki puoltaa vastutetaan, ja kaikkea mitä Tikanmäki vastustaa puolletaan! Ja kiihkolla!Totta, lapsikin tuon ymmärtää,proolaisten elämän tehtävä on panostaa kaikki konstit Jukan päänmenoksi.
- joutilaan blogi
Jahas joutilas olisi taas työmaallaan tulipahan taas nukuttu.Se olisi sunnuntai eli lepopäivä taas kerran.Ällypuhelinkin oli soinu yöllä rippikoulu kaveri näköjään soitellu.Tänään voisi jotain tehdänkin pankin omistamall tontilla jahsa äitee siellä huutelee joutilasta kahveelle.
Ohta meinaa olla vähä kipeä laguuna olut oli aika vahvaa naapurin vötkylän kanaa muutama heitettiin ääntä kohen.Huomenna olisi työkkärissä käynti voi että minä pelkään sitä paikkaa suunnattomasti pelkkä sana tekee mulle patoutumia.Pakkohan siellä on köyhän käydä tuulipuvussaan,onneksi äitee on pessy tuulipuvun. - Kaappi-kommari
Arvostan Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle- öaslkdghj
Jokos on päälärissä puolukoita?
- pääläri-erkki
öaslkdghj kirjoitti:
Jokos on päälärissä puolukoita?
ei pääse vielä puolukkaan
- joutilaan blogi
Outo valoilmiö herätti joutilaan hetki sitten.On se niin väärin konkoilla tähän aikaan jo ylös.Äitee sano illalla,että tänään pitäis jo sinkoilla ulos pihatöihin.Meillä kun on toi äiteen yrttitarha takapihalla ja se on henki ja elämä äiteelle.
Voisihan sitä vähän käydä raapimassa äiteen iloksi kunhan ei vaun hiki tule silloin on joutilas pahalla päällä.Vötkyläkin näytti aamupostia hakevan alkkareissaan ja vielä teltta pystyssä on se hurja jäbä.Mutta ei auta kahveeta munkeron kera naamariin ja ulos ylös ja lenkille. - Kaappi-kommari
Arvostin Sinua, että tulit antamaan "kasvot" harjoitetulle politiikalle, arvotuksesi on jo pahassa alakierteessä. - joutilaan blogi
No niin yrttitarha on nyt iskussaan vötkylä tosin auttoi hieman.Johan tuo on tullu kahveen eestä rehkittyä onneksi ei kuitenkaan hiki tullu kiitos vötkylän.Ällypuhelinkin ollu hiljaa vajaa vuorokauden no ei se haittaa.
Parin tunnin päästä sinne perhanan työkkäriin lähettävä menee päivä pilalle perhana.
Töihin en kyllä lähe,niin sano äiteekin,että keksi jotain niin saat kuljailla jatkossakin kotona ja yläkerrassa vielä.Tuulipuku olisi pestynä kelepaa kait sitä mennnä sinne köyhäintalolle. - joutilaan blogi
No niin reissu tehty luppopäivät ei kun jatkuu hamaan tulevaisuuteen.Soitin ällypuhelimella äiteelle,ja kerroin hyvät uutiset oli hyvillään joutilaasta.Nyt voi hyvillä mielin rojahtaa vintin sohvalla ja ottaa päiväunet oli sen verran kova urakka käyhä työkkärissä.
- Pörröturkki
Terveiset Oulusta blogin kirjoittajalle. ;)
- kaikki velpojat on
Joko nuorimmainen on päässy kortistoon.?
- joutilaan blogi
No niin,nyt on vötkylän kanssa vötkyilty muutama päivä,Äiteekin jo jo konahti lopettaa tuon kuljaillun ja painua vaikka ulos välill.Hyväähän se äitee varmaan tarkoittaa,mutta kun ei kehtaa tehdä mitään.Sen verran olen lukenu internetin ihmeellisestä maailmasta,että JYKÄ KATAINEN on tehny jälleen hyviä päätöksiä.
Aivan oikein,että penikkalisiä leikataan ja kansanedustajan palkkioita koretaan hyvä jykä!!Kaikki lomatkin pitäisi leikata olen sitä mieltä emmoottomasti jahas kuka perhana uskaltaa ällypuhelinta häiritä... - joutilaan blogi
Lähettiin tuohimehtään vötkylän kanssa eväät ja laguunajuomat mukana.Ällypuhelin unohtui vintille jospa siihen ei kukaan soittaisi.Äitee siivoo sillä aikaa joutilan vintin on se reipas!!
- juutax
Onx sulla läppäri matkas, ku sieltä kirjottelet? Ällärihän jäi sulta kotiin..
- kk:n kingi
Onko joutilas nukkunu pommiin, kun ei päivitä blokiaan. Kiitos lisää tosielämästä.
- joutilaan blogi
Ei ole joutilas nukkunu onnensa ohi olen lukenut simona kaikkee mahdollista.Hetki sitten nostin munat vasta pystyasentoon,kun äitee tuli herättämään kahveelle.Pitäsi kysyä vötkylän mielide,koska tuo naapurin hepsankeikka on iskennä silmät joutilaaseen.
Lauantai saunomis päivä eli paras päivä rankan viikon jälkeen.Saunan jälkeen äitee lupasi ottaa pari konkarlimsaa ei enempää,etei koistinen tule.Vötkylä pyysi hetki sitten lenkille voisi kait sitä mennä parantamaan maailmaa. - joutilaan blogi
Tekipä hyvvee munille,kun käytiin kävelemässä vötkykän kanssa.Nyt ei kerkee enempää höpöttää jatkan kirjan lukemista on hyvä tämä lokki romaani,ei muuta kuin vintille mars ja hetekkaan pötkölle ja lokkia lukemaan..
- hitokseen, mie romah
Joutilas taitaa olla alasta kiinnostunut mies. Tervetuloa joukkoon.
- kutsu käy
Tiijän tarkkaan , kuka on joutilas blogi ja vötkylä. Sama hemmo. sutkauttaa sattumia ihan joka lähtöön.
Kannatan, mene kesätetatteriin., oot mies paikallaan. - joutilaan blogi
Lepopäivän ratoksi jälleen on kahveet juotu puurot syöty,eli kupu täynnä.Naapurin hepsankeikka oli lähettännä savumerkin ällypuhelimeen pyysi reffeille mitähän sekin meinaa olisko syömistä?Äitee nauro makiasti,kun kuuli savumerkistä minä olis taas kuin sika paskalla.
- St. Lake city
Missä joutilas luuraa, jäikö hän naapurin hepsankeikan hoitoon. Jos on niin, jaksamme kyllä odottaa blogin päivitystä.
- joutilaan blogi
Joutilas jäi hepsankeikan lumoihin muutamaksi päiväkäksi kävi ihan työnteosta perhana.Oli kyllä mukava tulla omaan vinttiin ja nauttia äiteen keittämät kahvet munkeron kera.Äitee oli kyllä vähän nokka syrjällään,kun joutilas oli monta päivää pois.Ällypuhelimen purussa meni kyllä tovi oli siihen muutama onneton soitellu ja lähetelly savumerkkejä.
Lupasin tehdä kunnolla kotitöitä siivota ja halonhakkuuta ja kahvinjuontia eiköhän siinä ole urakkaa jo tarpeeksi.Vötkyläkin siinä pistäyty vintissä,oli ollu muka huolissaan joutilaasta!!En tiedä mitä tämän hepsankeikan kanssa tekisi jatkossa siinäpä pulmaa kerrakseen.Mutta ei se auta minä rupeem parantaa maailmaa,eli lukemaan vaihteeksi lokki on luvettu seuraavaksi aattelin papillonin lukea on meinaa rippikoulukaveri tämä papi.- Miust tuntuu että
Olit sitte vissiinki huluhovan jälillä?
- OOOKOOO
Missä joutilas luuraa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709