Yritän saada yhteyttä maahanmuuttajiin Hämeenlinnassa (kaveritarkoituksella). Kumppanini on juuri muuttanut tänne ja olisi mukava tutustua muihin maahanmuuttajiin tältä alueelta. En sitten tarvitse mitään rasistisia ja tuomitsevia kommentteja asiasta kiitos.
Afrikkalaisia maahanmuuttajia Hämeenlinnassa
56
580
Vastaukset
- mie vaan
Koulutuskeskus Tawastiassa on pari maahanmuuttajien luokkaa joissa on paljon afrikkalaisia oppilaita. Opettaja on mukava,eikä varmaan pahastu, jos menette tutustumaan.
Mistä maasta kumppanisi on? - Zeitgeist
Hän on Senegalista
- mie vaan
Tawastialla kai pääasiassa kongo-ja somalialaisia, mutta muitakin kansallisuuksia löytyy. Menkää vaan rohkeasti katsomaan ja hakekaa vaikka kouluunkin.
- Zeitgeist
Tarkoitus onkin että hän hakee kouluun , ensin oppiakseen suomenkieltä ja myöhemmin ehkä uuden ammatinkin. Koitan ottaa yhteyttä kouluun. Kiitos neuvoista!
- mie vaan
Hyvä juttu! Monet tuttuni ovat täällä ensin opiskelleet ja suorittaneet peruskoulu. Sen jälkeen aloittaneet opiskelun esim. ammattikoulussa. Valmistavalla luokalla opiskellaan suomea. Ikäjakauma on 17 alkaen yli 40-vuotiaisiin. Hyvää jatkoa teille! :)
- yybergeist
Mistä päin kävit muuten hakemassa, tai tilasitko ihan internetin kautta? Itse olen katsellut thaimaasta/filippiineiltä puolisoa, netissä on hyvä tarjonta. Se hyvä vielä, että puolison voi kouluttaa suomalaiseksi yhteiskunnan piikkiin, nams.
- Et saa suomalaista
Unohda koko juttu ihan puolison takia vaikka Hämeenlinnan sivistyksen taso uuden maahanmuuttajan ansiosta varmasti nousisi.
- yybergeist
Et saa suomalaista kirjoitti:
Unohda koko juttu ihan puolison takia vaikka Hämeenlinnan sivistyksen taso uuden maahanmuuttajan ansiosta varmasti nousisi.
Hmm, nykyään voi ottaa puolison mistä tahansa. Miksi harmistut asiasta, tilaa itsellesi oma ja lakkaa kadehtimasta muita. Kiinassakin on erittäin hyvä tarjonta miehille, afrikassa varmaan naisille. Aasialaiset naiset haluavat palvella miestään, mikä kiinnostaa monia.
- Hmm ja hmm
yybergeist kirjoitti:
Hmm, nykyään voi ottaa puolison mistä tahansa. Miksi harmistut asiasta, tilaa itsellesi oma ja lakkaa kadehtimasta muita. Kiinassakin on erittäin hyvä tarjonta miehille, afrikassa varmaan naisille. Aasialaiset naiset haluavat palvella miestään, mikä kiinnostaa monia.
Hmm, mutta älä kuvittele itsestäsi liikoja. Mutta ota puoliso muualta niin kaupungin taso nousee ja ihan ilman kateutta.
- NainenHML
yybergeist todistaa, että joku pääsee koulun läpi oppimatta mitään.
- yybergeist
Heh, yritä jokinorsu käsittää että nykyään markkinat ovat laajemmat :D
- Takasi kouluu
yybergeist kirjoitti:
Heh, yritä jokinorsu käsittää että nykyään markkinat ovat laajemmat :D
Heh, käsitän, mutta ei se muuta sitä muuksi ettet oppinut koulussa mitään.
- yybergeist
Takasi kouluu kirjoitti:
Heh, käsitän, mutta ei se muuta sitä muuksi ettet oppinut koulussa mitään.
Hehee, jokinorsua harmittaa. Mutta tilaan toki puolison ulkomailta, kunhan olen ensin nauttinut tarpeeksi paikallisista.
- Kffhzgcc
yybergeist kirjoitti:
Hehee, jokinorsua harmittaa. Mutta tilaan toki puolison ulkomailta, kunhan olen ensin nauttinut tarpeeksi paikallisista.
Hehee ei harmita yhtään mutta läheisesi osa naurattaa. Itse on valinneet joten hehee eipäs auta kun kestää. Oppiminen on aina mahdollista mutta tässä tapauksessa todella pieni kun ponnistus lähtee niin syvältä.
- Ainainen kesä
Ottaisikohan senegal minutkin samanlaiseen täysihoitoon ja kustantaisi kaiken elämäni vessapaperista tietokoneisiin ja uuteen autoon.
- Maanantaina taas
Ei tuollaiselle kukaan kustanna mitään paitsi sossunluukku.
- Miten tapasitte?
Miten Suomalainen ja Senegalilainen tapaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn?
- No alkohan
se asian vierestä keskustelukin!
Ihmeellisesti asialinjalla ketjun alku.
Hyvä! - 23623
No alkohan kirjoitti:
se asian vierestä keskustelukin!
Ihmeellisesti asialinjalla ketjun alku.
Hyvä!Näin kävi ja saattoi odottaa. Onneksi vain muutamalla rasistilla on tarve kertoa hölmöydestään.
- ajahsggaag
23623 kirjoitti:
Näin kävi ja saattoi odottaa. Onneksi vain muutamalla rasistilla on tarve kertoa hölmöydestään.
Heti haukutaan rasistiksi jos joku muukin haluaa hakea Senegalista tyttöystävän.
- Sanasi kateissa
ajahsggaag kirjoitti:
Heti haukutaan rasistiksi jos joku muukin haluaa hakea Senegalista tyttöystävän.
Luetun ymmärtäminen ei ole sinulla edes peruskoulutaso. Opiskele ja vasta sitten tänne aikuisten foorumille !!!
- Marjatta:)
Minä tapasin mieheni työmatkalla Gambiassa.
- Viihtymässä Gambiass
Oliko yhteiskunnan maksama kunnallinen/valtion työmatkaretkue vai oman firmasi matka?
- Yritäsinäkinviihtyy
Viihtymässä Gambiass kirjoitti:
Oliko yhteiskunnan maksama kunnallinen/valtion työmatkaretkue vai oman firmasi matka?
Se ei kuulut sitten yhtään sinulle jokipossu miten ihmiset matkustaa. Kateellinen tunnut olevan kun joku pääsee matkustamaan ja sinä matkustelet vaan luukulle. Ihan saat mitä olet tilannut.
- Zeitgeist
Hahaa, juuri tämän takia en yleensä viitsi vaivautua laittamaan mitään viestejä tällaiselle palstalle, asiattomuuksiin menee aina. Sossu ei kustanna penniäkään minun puolisoni täälläolosta eikä tule kustantamaan tulevaisuudessakaan koska mínun tulot riittää vallan mainiosti, ja mitä teen omilla rahoillani on aivan mun oma asia. Hänen pitää nyt käydä koulua ja hankkia toinen ammatti koska hänen koulutus ei kelpaa täällä suomessa.
Puolison voi tavata vaikkapa matkustamalla ja olemalla ennakkoluuloton, kunhan pitää järki päässä ja jalat maassa.
Mulle oli itsestään selvää jo heti että en tule huolimaan Suomalaista puolisoa, ensinnäkin en tykkää tasa-arvotavoitteluista vaan haluan että nainen pysyy naisena ja hoitaa naisen työt ja mies huolehtii miehen tehtävistä.- Sua käytetään hyväks
" haluan että nainen pysyy naisena ja hoitaa naisen työt ja mies huolehtii miehen tehtävistä. "
Naisen tehtävä onkin elättää miestä? Yritä nyt ajatella järjellä vähän.
- Kili Kili Kili
Onks se ukko lammaspaimen kun täällä ei duunit natsaa?
- xcbjopfghn
Voisiko teitä olla nyt täällä kaksi noin harvinaisen työntekijää.
- et ole ensimmäinen
Ukkoa ei näy, kun saa kansallisuuden.
- mie vaan
zeitgeist, älä välitä noista ahdasmielisistä p...an puhujista! Tärkeintä on,että olette onnellisia ja olette rakkauden löytäneet. itsekkin joskus afrikkalaisen kanssa seurustelleena ja lapsen saaneena, tiedän, ettei se aina ole niin helppoa. Helppoa ei myöskään ole näiden suomalaisten lökäpöksyjen kanssa,jotka ovat huonon itsetunnon vuoksi rasismiin taipuvaisia. onnea teille ja toivottavasti löydätte niitä oikeita ystäviä!
- yybergeist
Joo, suomalaisia lökäpöksy-naisia harmittaa kun joku on tilannut muualta naisen itselleen. Ihan kuin se olisi niiltä pois jotenkin.
- tiedoksi
yybergeist kirjoitti:
Joo, suomalaisia lökäpöksy-naisia harmittaa kun joku on tilannut muualta naisen itselleen. Ihan kuin se olisi niiltä pois jotenkin.
yybergeist:
Suomalaisnaista ei tilata naiseksi/vaimoksi!
Keneltäkään ei ole pois, jos kohtelet naistasi kunnioittavasti.
Jos et,on asia toisin.
- kade23
onks ne niitä moniosaajia
- edes sitä
Turha vastata kun olet yksiosajaa.
- toistaitoinen
edes sitä kirjoitti:
Turha vastata kun olet yksiosajaa.
jos kaveri lyö tiskiin afrikkalaisen todistuksen kahdellakymmenellä leimalla, tekis mieli mennä savimajaan piiloon.
- Majaan vaan
toistaitoinen kirjoitti:
jos kaveri lyö tiskiin afrikkalaisen todistuksen kahdellakymmenellä leimalla, tekis mieli mennä savimajaan piiloon.
Mee ihmeessä kun sinne kuulut.
- Zeitgeist
Mua ei paljon rasistiset ja ahdasmieliset kommentit hetkauta, olen päätökseni tehnyt ja onnellinen siitä. Ainakin on mies joka osaa käytöstapoja ja joka osaa tehdä muutakin kun litkiä kaljaa sohvannurkassa. Huomaavainen ja rakastava jne.
- Nähty on
Sä jäät sen sekasikiön kanssa kahdestaan, kun ukko saa kansallisuuden. Älä nyt oikeesti luule, että se sua rakastaa.
- Aidsi
Onko HIV testi tehty?
- Kfffdzx
Sinun tulisi tietää onko sinut testattu.
- Zeitgeist
Kfffdzx kirjoitti:
Sinun tulisi tietää onko sinut testattu.
On molemmat testattu
- Zeitgeist
No aika näyttää mitä tapahtuu sen jälkeen kun ollaan menty naimisiin.
- Parturin
Turengin Paturista ainakin löytyy afrikkalaisia. Vähän kaukanahan tuo on, mutta lähempänä kuin Senegal.
- Pahaveli
Aloittajan motiiveista tietämättä. Tässä nyt loistaa meidän sarvikuononeiden maassa asuneidan asenteet.
Cheers.- yybergeist
Kyllä, naiset varsinkin suhtautuvat rasistisesti jos miehellä on Aasiasta hankittu naisellinen tyttöystävä. Joka osaa kunnioittaa miestään ja palvella häntä. Meikataan muutenkin kuin ravintolaan ja seksiä on joka päivä.
- Zeitgeist
yybergeist kirjoitti:
Kyllä, naiset varsinkin suhtautuvat rasistisesti jos miehellä on Aasiasta hankittu naisellinen tyttöystävä. Joka osaa kunnioittaa miestään ja palvella häntä. Meikataan muutenkin kuin ravintolaan ja seksiä on joka päivä.
Varmaan sekä naiset että miehet suhtautuu rasistisesti. Minä en ymmärrä mikä merkitys on sillä mistä se puoliso on kotoisin. Henkilökohtaisesti minä haluan että sukupuolierot näkyy suhteessa eli en ole kiinnostunut tasa-arvoisesta suhteesta missä mies on nössö. Minä haluan miehekkään miehen joka osaa kohdella naista oikein. Kyllä tämä tietenkin tarkoittaa sitä että minä siivoan ja teen ruokaa ja kunnioitan miestäni. Tiedän oman asemani perheessä jne
- Zeitgeist
Ihan vaan tiedoksi mun ex oli saamaton ääliö joka kittasi kaljaa sohvan nurkassa käymättä päivääkään töissä. pimeitä hommia ja rosvokeikkoja kylläkin riitti niin että niistä saisi romaanin kirjoitettua. Hylkäsin hänet ja lapset jäi käytännön syistä hänen luokse asumaan. Mua ei tän enempää kiinnosta kommentoida julkisesti mun yksityiselämää. Onneksi löysin kunnon miehen itselleni.
- Sekasikiö
No mikäkähän luuseri itse sitten olet, jos lapset jäivät tällä työtävieroksuvalle alkoholistille? Elikkä itsekkin olet sossupummi ja tuot vielä lisää pummeja Suomeen.
Mee vielä tekemään se kersa sen kanssa, niin äijä saa kansalaisuuden ja sinä jäät sen kersan kanssa kaksin yh:si.
Löysit kunnon miehen itsellesi? Eiköhän se ole löytänyt kunnon idiootin höynäytettäväksi!- Olet avoimena
Luuseri tuntee parhaiten luuserin elämän. Vielä sekasikiö?
- mie vaan
Eiköhän se ole jokaisen oma asia, mistä onneaan etsii. Kateelliset olkoon ihan hiljaa omassa parisuhde-helvetissään...
- Ilmaston Muutoks
Ilmeisesti on ilmastonmuutos tai jokin, koska Hämeenlinna ja Afrikka ovat ilmiselvästi alkaneet muistuttaa toisiaan päivä päivältä yhä enemmän. Niinhän sitä sanottiin, että vieraslajit valtaavat alaa kuuman ilman painaessa niitä kohti pohjoista.
- Ikäväää
Ilmeisesti ilmastomuutos on vaikuttanut eniten silmiisi ja järkeen.
- niggah
Ikäväää kirjoitti:
Ilmeisesti ilmastomuutos on vaikuttanut eniten silmiisi ja järkeen.
Yön timot !
- pakastin
No miten on mennyt?
- Marjatta :)
Kivalta näyttää, kun kaupungilla kulkee auringonpaisteessa iloisia afrikkalaisia kuin Banjulissa konsanaan.
- Outoja kummajaisia
Yhdellä oli varvastossut ihan lintassa, varmaan otti kantapäät sepeliin, mutta ei se nauroi vaan, eikä välittänyt yhtään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1032088- 571251
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861023Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975- 94969
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962