että sorrut kirjoittamaan noin epätoivoisia, lapsellisia kirjoituksia..Et olekaan sellainen ollenkaan, johon joskus ihastuin..ihastus hiipunut aikas vähiin.
eipä susta olisi uskonut. . . .
24
333
Vastaukset
- vegetatiivinen tila
Susta taas olisi uskonut, että seurailet tällaisia palstoja ja päättelet ihan omasta tarpeestasi lähtien, kuka mitäkin kirjoittaa. Vai vetääkö kaveritäti sua harhaan kuin uistinta vedessä, no senkin susta olisi uskonut.
Tämä kieli poskessa, en tunnista enkä onneksi edes tunne. - häh
Seurailua hei, mist sä tiijät kirjoitteleeko hän tänne?
- rakastunut onneton
Mitä ihmettä. Mistä tiedät, että sinun hän varmasti tänne kirjoittaa. Ja sitä paitsi, eikös tänne saa purkaa mieltä, tämähän on keskustelupalsta? Ja onko rakastuminen lapsellista? Kyllä silloin muuttuu vähän.. no höntiksi.. myönnän.
- satuttaako
seuraile rauhassa. en mä voi sulle äidiksi ruveta. Kukahan se oli epätoivoinen ja lapsellinen.
- Huomannut:-P
Täällä kyl kirjoitetaan toistenkinpuolest:( tääl ei kannat ottaa mitään todest
Vain irl;) - onneksi olkoon
Eikö ole hyvä, että tajuat täällä mikä on ihmisiään, ei tartte sitten lainkaan tutustua irl.
- 4+13
Ihan sama. Tee pari kärrynpyörää ja pieraise.
- saapikos kysyy
mistä mahdat tunnistaa kuka mitäkin kirjoittaa ? et mistään.
- Miksi ja ketä
seurailet?
Oletko varma että se seuraamasi ihminen on niiden kaikkien kirjoitusten takana mitä epäilet hänen kirjoittamikseen?
Kirjoitteleeko hän ollenkaan tänne?
Onko se kaikki sinun luomaasi illuusiota, oletusta siitä että olet löytänyt hänen tänne tekemiään tekstejä?
Jos niin on, että hän on tänne jotain kirjoitellut, niin jätä rauhaan, anna hänen elää omaa elämäänsä ja nauttia elämästään ilman sinua. - ei minulle vastaan
silti. Kirjoitan epätoivoisia, lapsellisia ja kaikkea siltä väliltä. Tiedätkö miksi ? Koska olen epätoivoisen lapsellisesti ihastunut !!!!
Jos hän ei pitäisi kirjoituksistani, en voisi asialle mitään. Uskon kuitenkin, että hänellä on niin suuri sydän, että hän ymmärtäisi tunteeni ja kirjoitukseni motiivit, kun keskustelisimme asiasta. En katsos ole mikään pelaaja.- heips :)
Mua ei haittaa, vaikka mitä kuka täällä kirjoittaa. Lääkäri totesi mut sairaaksi, meen kotiin nukkumaan.
Poistun muualle piereskelemään, anteeks vaan kaikki :) - ed.
heips :) kirjoitti:
Mua ei haittaa, vaikka mitä kuka täällä kirjoittaa. Lääkäri totesi mut sairaaksi, meen kotiin nukkumaan.
Poistun muualle piereskelemään, anteeks vaan kaikki :)paranemisia sinulle. On täällä tilaa piereskellä, anna tulla vaan, jos helpottaa.
- ootte te hölmöjä
aloittaja on sangen oikeassa---->vastaukset puhui puolestaan:DDDDD
- Noihan se menee
että jokainen tänne kirjoittva on omasta mielestään pirun oikeassa, ja kaikki ne jotka ei tunne samoin, on niitä pahanilman lintuja jotka ei osaa arvostaa toisen mielipidettä.
- oikeasaa
Noihan se menee kirjoitti:
että jokainen tänne kirjoittva on omasta mielestään pirun oikeassa, ja kaikki ne jotka ei tunne samoin, on niitä pahanilman lintuja jotka ei osaa arvostaa toisen mielipidettä.
Sinäkin ?
- Noihan se menee
oikeasaa kirjoitti:
Sinäkin ?
Kenties olen, kenties en ole. Sen päätelköön jokainen mielessään.
- aivan..
Noihan se menee kirjoitti:
Kenties olen, kenties en ole. Sen päätelköön jokainen mielessään.
Niinpä :)
- ootsä hölömö
jos on niin tyhmä, että tunnistaa aina mielestään kirjoittajan oikein ja pysyy kehäpäätelmänsä kapealla radalla - minä olen oikeassa, kaikki vastaukset puhuvat aina sen puolesta, että minä olen taas oikeassa - niin todellakin kannattaa antaa tosielämän ihastustensa hyytyä, jos netissä jotain lukee :)
ihastuksenne kun ansaitsevat vähän fiksumpaa.
- kuin minäkin
yksipuolisesti ihastunut on turhautunut, epätoivoinen ja yksinäineen orpopiru.
Tämän sivun kirjoitusten mukaan ei kannata uskoa mitään xD
ihmiset piruilevat toisilleen ja sinä raukka uskot heitä. Ei täällä sinun kaipaamasi ihminen ole... vain halpoja kopioita, ketkä yrittävät tuhota sinun ajatusmaailmaasi.- raukka varmaan
Sinäkin olet täällä. Mutta sinä et ole raukka.
- nyt taas naurattaa
heh, "ihmiset piruilevat toisilleen"...SINÄKIN raukka uskoit,,jiihaaaa
- hassuja juttuja
Jos aloittaja on noin varma asiastaan, että uskoo tunnistaneensa, niin laittakoon nyt sitten itsestään jotain tietoa, m vai n ja nimeä, ikää tms. Ja kohteesta myös, niin katsotaan osuuko vaiko ei. Jotenkin luulen ettei ihan taida kehenkään osua.
- Who me
I never write anything here
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218