Mikähän minun kämmenessä kun kutiaa että itku on tulla. Olen käynyt terv.keskuslääkärillä, yksityisellä yleislääkärillä, yksityisellä erik.yleislääkärillä viimeksi. Mitään ihotestejä ei kukaan lääkäri ole tehnyt. Kaikki antaneet vahvaa kortisonivoidetta joka auttaa vain vähän aikaa kutinaan, kutina häviää kun iho paksuuntuu, se halkeilee ja ja irtoaa parissa viikossa pois, sen jälkeen alkaa taas samallatavalla kutista ja ihottuma-alue on muutaman millin laajempi, vesirakkuloita ei ole tullut. Muualla ei ihottumaa ole kuin toisessa kämmenessä. Ihotautilääkärissä en ole käynyt. Olisko kenellä ollut vastaavaa ongelmaa. Olen katsellut käsi-ihottumista kuvia mutta eivät ole vastaavia kuin itselläni on.
Mistä saan avun vai saanko mistään...
pois ihottuma
1
117
Vastaukset
- kraaaps
Minulle tulee joskus ruoka-allergian yhteydessä kämmenten ja jalkapohjien kutinaa. Kutina on tosin paljon lievempää kuin sinulla. Kutisevien kämmenten ohella minulla on muitakin ruoka-allergian oireita, siis ei pelkkää kutinaa.
Olen allerginen melkein kaikille ruuille. Lisäksi ruuassa voi olla muitakin allergisoivia aineita kuin se mikä paketissa lukee, vaikkapa hometta tai torakoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745