Hartwall Jaffa vihreä mandariini

Jaffafani97

Onko kukaan muu tykästynyt Hartwall Jaffan uuteen makuun? Mun täytyy ostaa sitä joka päivä (:

19

9740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      Juu onhan tuo hyvää jaffaa :)

    • Jaffis26

      Maku on hyvä ja raikas. Siinä pullossa on kyllä aika monta kilokaloria.

    • _eienääjanoinen_

      Olen itsekin monta kertaa ostanut ja hyvää on ollut!

    • Ihek

      Pirteä ja raikas maku. Sopii hyvin kesä juomaksi

      • Jaffis26

        Niinpä maistuupi kesälle :)


      • Höööööö

        Kesäjuoma


    • äipädi

      Minusta sokeripitoisia juomia energiajuomia käytetään aivan liikaa. Sopivat juhliin tms. Etkö voi juoda vettä sokerijuoman sijaan? Mitähän hampaat tykkäävät päivittäisestä sokeripommista?

    • tätsy

      Enpä juuri juo limsaa, mutta nimen perusteella kuulostaa raikkaalta. Täytyypä maistaa... Eiks kaikki hyvä maistu vieläkin paremmalta, jos sitä ei saa ihan joka päivä?

      • -------

        Yllättävän hyvää juomaa.


      • Jaffafani97

        Kannattaa maistaa ja no joo kyllä maistuu kaikki hyvät tuotteet pitkänkin ajan jälkeen (:


    • rituli21

      Ihan ok ......kohtuudella juotuna. Tänään ostetaan saunalimpaksi. Väri viettelevän keväinen... Maiskis!

      • mummeli73

        Ei ole tullut kokeitua.


      • Jaffafani97

        Kannattaa ostaa ja kokeilla jos et ole vielä kerennyt itse olen ainakin tykästynyt tähän uuteen jaffaan.


      • Jaffasta tykkäävä
        Jaffafani97 kirjoitti:

        Kannattaa ostaa ja kokeilla jos et ole vielä kerennyt itse olen ainakin tykästynyt tähän uuteen jaffaan.

        Kyllähän ne Hartwallin tuotteet ovat kesään kuuluvia. Pitäisi niidenkin nauttimisessa muistaa se kohtuus. Keltainen on hyvää.Kuumeessakin se on mainiota.


      • puutarhapiipertäjä
        Jaffasta tykkäävä kirjoitti:

        Kyllähän ne Hartwallin tuotteet ovat kesään kuuluvia. Pitäisi niidenkin nauttimisessa muistaa se kohtuus. Keltainen on hyvää.Kuumeessakin se on mainiota.

        On se ihmeellistä kun sairastaa ja juo limpparia yleensä keltaista jaffaa niin heti tulee parempi olo ja mieli :) Nyt voi tietysti kokeilla myös tämän vihreän mandariinin vaikutusta kipeenä. - toivottavasti nyt ei tule kipeeksi-


      • vihreä tee
        Jaffafani97 kirjoitti:

        Kannattaa ostaa ja kokeilla jos et ole vielä kerennyt itse olen ainakin tykästynyt tähän uuteen jaffaan.

        Onkos siitä tulllut sulle niiku tapa? Kuten toisilla on kahvin juonti?


      • härkä26

        Joo, kevättyypille kaikki kevääseen liitettävät värisävyt eri tuotteissa näyttää uppoavan. Myös tässä vihreä mandariini limonaadissa.


      • Hööööööööö
        Jaffasta tykkäävä kirjoitti:

        Kyllähän ne Hartwallin tuotteet ovat kesään kuuluvia. Pitäisi niidenkin nauttimisessa muistaa se kohtuus. Keltainen on hyvää.Kuumeessakin se on mainiota.

        Pisteen jälkeen välilyönti!


    • JJaffa

      Ei ole tullut vielä kokeiltua, muut jaffat kyllä uponneet hyvin, joten eiköhän tuotakin tule kokeiltua. Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta juomalta, pitää maistaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe