Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pohjola,vakuutuslautakunta ja heidän lääkäri

ei turvaa suomessa

Vammauduin 07 ja nyt olen siis tapellut rahatta siitä lähtien,käynyt tarktrografia kuvissa jossa oli tyypillisissä vammapaikoissa löydökset jotka edelleen kiistetään
onnettomuudesta tulleiksi tai virheellisiksi löydöiksi.Lääkäri sanoo et kyseessä voi hyvin olla vaikea vammakin mutta en kiellä,enkä puolla sitä,näin ollen vakuutuslautakunta päätyi taas vakutusyhtiön puolelle,kyseinen lääkäri itse suosittelee kyseistä kuvantamista aivovammojen jälkitiloihin,mitäpä tässä on enää tehtävissä jos mitkään todistelut eivät riitä mihinkään,ei täällä kukaan rahatta pärjää ja ahdistettuna,se tuntuu olevan nautinto kaikille et ihminen kun vammautuu sitä on kiva potkia päähän jos en olisi perheellinen olisin lopettanut elämisen jo kauan sitten.olen valittanut kaikesta kaikkiin mahdollisiin valitusportaisiin,eduskuntaa ja siellä työskenteleville mutta ketään ei kiinnosta,muuta kuin sen verran että voi voi,olettepa vaikeassa tilanteessa!

3

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LÄHITAPIOLAKIN

      Minulla tappelu alkanut vastikään.

      Ideoita olisi miten asiat järjestyy...

      Meitä ns väärin kohdeltuja on paljon, voimat yhdistämällä ainoastaan saa oikeutta.
      politiikkoihin ei voi luottaa, kun istuvat yhtiöiden hallituksissa :(

    • työkyvytön

      Itse valitin myös päätöksestä, mutta ei apua. Kuulin jälkeenpäin, että valituslautakunnassa henkilöt ovat eri vakuutusyhtiöiden edustajia! Eli ei korppi toisen korpin silmää noki.

      Seuraava vaihe olisi siviilioikeus ja jos varaton niin oikeuasputston kautta. Luin jostain, että vakuutusyhtiäöolisi muuttanut kantaansa kuulleessaan henkilön vievän asiaa eteenpäin. Tosin itsellä täytyy olla varma tieto siitä, että voi voittaa jutun.

    • vieläkin jomottaa..

      Olin aikoinaan vakavassa onnettomuudessa ja 14 kuukauden sairasloman jälkeen olin vakuutusyhtiön mukaan terve. En asiaa näin niellyt vaan lisätutkimusten ja asian uudelleen käsittelyn jälkeen olinkin 40% invalidi. Paljon löytyisi muutakin valittamista vakuutusyhtiöitten toimista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe