olen järjestämässä perhejuhlaa aikuisille jossakin ravintolassa. pitäisi olla hyvä ruoka.
mitä suositteklette.
olemme vasta manseen muuttaneita, joten en tunne oikein paikkoja.
meitä tulee n. 10 henkilösä. lihan ja kalan syöjiä olemme, ei erikoisruokavalioita.
paras ravintola
15
164
Vastaukset
- tietty
Suleima.
- jautsi
Tiiliholvi on ainakin mukava paikka.
- Käy tutustumassa
Natalie Hallituskadulla on paikoista paras:)
- muutama hyvä
Salud, Näsinneula, Ilves siinä laadukkaita missä ei reiskat räi päälle eikä hönöläiset kuolaa pummaamassa tupakkaa.
- Neula kallis
"missä ei reiskat räi päälle eikä hönöläiset kuolaa pummaamassa tupakkaa. "
Enpä ole ikinä sellaisessa ravintolassa käynyt. Edellinen kirjoittaja ehkä sekoittaa nyt lähiön kaljabaarit ja ravintolat keskenään.... - Näsinneula HAH
Sellainen tulitikkuaskin kokoinen kalapala EI ole ruoka-annos vaan maistiainen.
KÖKKÖÄ sanon minä.
- vakikävijätär
Mac Donald's Keskustorilla on suloisen ihana paikka perheelle. Tosi suosittu.
- Makkaraperunaoksu
Jos ei halua roskasakkia katsella niin Hubert, Como, Frankly, Coussikka ovat hyviä.
- entä Näsinneula??
Olisiko tuolla Näsinneulassa hyvä ruoka. hinnat vaikuttavat kovilta, mutta maksan, jos saan hyvää ruokaa ja juomaa.
C on nyt testattu, oli kelvollinen. Samoin Salud oli jokseenkin hyvä.- mieti vähän...
Ei sulla varaa noihin ole. Ullan krillille vaan mättöä naamaan, niin nälkä lähtee.
Se on ruualla leikkimistä tuo näsinneulailu, ja nälkä jää varmasti!!!!! - Totta Mooses
mieti vähän... kirjoitti:
Ei sulla varaa noihin ole. Ullan krillille vaan mättöä naamaan, niin nälkä lähtee.
Se on ruualla leikkimistä tuo näsinneulailu, ja nälkä jää varmasti!!!!!Pelleilyä ja pahimman luokan sievistelevää homostelua ovat Näsinneulan "annokset"
- Jkkkllk
Totta Mooses kirjoitti:
Pelleilyä ja pahimman luokan sievistelevää homostelua ovat Näsinneulan "annokset"
Kunhan ette vaan restamaxin paikkoihin mene, niissä surkea ruoka ja huonompi palvelu.
- TreRokRok
Jkkkllk kirjoitti:
Kunhan ette vaan restamaxin paikkoihin mene, niissä surkea ruoka ja huonompi palvelu.
Esim Roosterissa ihan ok pöperöt, ei toki gourmet paikka mutta kumminkin ja palvelukin loistavaa.
Muutenkin osassa max:in paikoissa ihan ok tai jopa hyvä henkilökunta.
- Loistava paikka
Jos haluatte syödä hyvin ja nauttia erittäin ystävällisestä palvelusta niin suosittelen Ravintola Coussicaan pöytävarausta. Käykääpä testaamassa etukäteen olen melko varma, että ette pety !
- minä aina siinä
Assan edessä se tunnettu Lankarullaravintola. Ei ole parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478