Vesipaastoon mukaan! Tsempataan toinen toisiamme ja jaetaan neuvoja. Itse olen vanha tekijä, joten kyselkää vaan jos jokin kaivertaa. Olen 17-vuotias, 157/48 ja tavoitepaino ois 35kg. En tietenkään luultavasti pääse siihen tavoitteeseen paastoamalla, mutta ainakin saa hyvät lähtökohdat laihtumiseen. Itellä ois tarkoituksena olla 2-3 vko juoden päivittäin 2l vettä. Vaikka kahvi/tee ei kuulukaan vesipaastoon, aion sallia itselleni yhen kupin päivässä.
Tällä hetkellä on menossa 3. paastopäivä ja oishan tätä mukava tehä jos jonku kaa tekis tätä.
Kaikki vesipaastoon!
8
233
Vastaukset
- hohhoijjaa
no vi*tu jee vettä!!
- ei hele mikä pelle
no vi*tu hohhoijjaa itelles
- hohhoijjaa
ei hele mikä pelle kirjoitti:
no vi*tu hohhoijjaa itelles
hah sä oot sairas, että ihan vaan yritän auttaa :DD
- pelle olet
hohhoijjaa kirjoitti:
hah sä oot sairas, että ihan vaan yritän auttaa :DD
tää oon palsta syömishäiriötä SAIRASTAVILLE :D sulla on vissiin hiekkaa myös silmissä, pillus lisäksi.
mees muualle auttelemaan ja tuntemaan ittes tärkeäksi. täällä sun neuvojas ei kukaan tuu ottaan tosissaan että hohhoijjaa vaan mihin sitä jotku jaksaa tuhlata energiaansa :DDDDDDDDDDDDD - hohhoijjaa
pelle olet kirjoitti:
tää oon palsta syömishäiriötä SAIRASTAVILLE :D sulla on vissiin hiekkaa myös silmissä, pillus lisäksi.
mees muualle auttelemaan ja tuntemaan ittes tärkeäksi. täällä sun neuvojas ei kukaan tuu ottaan tosissaan että hohhoijjaa vaan mihin sitä jotku jaksaa tuhlata energiaansa :DDDDDDDDDDDDDvoi kun otit itseesi.. tais aikalailla pistää miettiin omaa sairasta mieltäs :))
- pakkolaihtua
Hei itekki oon miettiny tätä jo kauan mutta ei itsekuri varmaan kestä..:(
- miss_skellington1
Ekat päivät tuntuu vaikeelta ja nälkä kaivertaa. Ite oon oppinu yksinkertaisesti sivuuttamaan sen ja olla ajattelematta ruokaa. Oikeasti se auttaa eikä kannata unelmoida ruuasta ja herkuista joita joko pääsee tai ei pääse paaston jälkeen nauttimaan. Kannattaa vaan unohtaa koko ruoan olemassaolo jolloin samalla syömättömyydestä tulee rutiini. Ja vettä kannattaa juoda ihan hitosti vaikka siitä seuraa raivostuttavaa vessassa ravaamista mut sitä oikeesti oppii rakastamaan. Vihree tee antaa myös energiaa ihmeesti. Kuiteskin olo voi tuntuu ihan paskalta 3-4 pv jälkeen mut se on sen arvosta. Sen jälkeen tulee semmone "paastoeuforia". Olo on aivan elinvoimainen, energinen ja positiivinen ja tuntuu siltä että paastoa vois jatkaa ikuisuuden. Ruoka ei kiinnosta shittiäkään ja huomaa kuinka helppoa ilman sitä on olla.
- miss_skellington2
Ekat päivät tuntuu vaikeelta ja nälkä kaivertaa. Ite oon oppinu yksinkertaisesti sivuuttamaan sen ja olla ajattelematta ruokaa. Oikeasti se auttaa eikä kannata unelmoida ruuasta ja herkuista joita joko pääsee tai ei pääse paaston jälkeen nauttimaan. Kannattaa vaan unohtaa koko ruoan olemassaolo jolloin samalla syömättömyydestä tulee rutiini. Ja vettä kannattaa juoda ihan hitosti vaikka siitä seuraa raivostuttavaa vessassa ravaamista mut sitä oikeesti oppii rakastamaan. Vihree tee antaa myös energiaa ihmeesti. Kuiteskin olo voi tuntuu ihan paskalta 3-4 pv jälkeen mut se on sen arvosta. Sen jälkeen tulee semmone "paastoeuforia". Olo on aivan elinvoimainen, energinen ja positiivinen ja tuntuu siltä että paastoa vois jatkaa ikuisuuden. Ruoka ei kiinnosta shittiäkään ja huomaa kuinka helppoa ilman sitä on olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267