Häiriköt, töihin mars!

Hallitukselle tavoite

Työttömyys on usein kerrostalohäiriköinnin taustalla. Eristyneisyys herättää vallan halun.

11

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaisuus kunniaan

En usko, että se on vallanhalua, vaan silkkaa ikävystyneisyyttä. Mutta töihin menosta olen samaa mieltä. On normaalia käydä töissä ja jos joutuu työttömäksi, niin hakea uusi työpaikka. Ei siihen mitään viranomaisia tarvita.

Sitä ihmettelen, mitä nautintoa on pitää asunnossa mahdollisimman paljon mölyä. Esimerkiksi jumputtavaa musiikkia tuvan täydeltä. Täyttääkö ihminen sillä oman tyhjän pään? Vaiko elämän, jossa ei ole muutoin sisältöä?

• Älämölö kunniaan

Musiikki on rytmitajuiselle ja luovalle ihmiselle tärkeä, kaikki ei ymmärrä luovuudesta.
        Kerrostalossa jos ei osaa elää vaan hissuttelee villasukat jalassa, voisi olla parempi muuttaa metsän keskelle omaan rauhaan hissuttelemaan.

Työpaikkoja ei ole, potkuja jaellaan ja valitetaan että ei ole työntekijöitä ja silti ei anneta töitä, missä vika?

• hämärä
        Älämölö kunniaan kirjoitti:

Musiikki on rytmitajuiselle ja luovalle ihmiselle tärkeä, kaikki ei ymmärrä luovuudesta.
        Kerrostalossa jos ei osaa elää vaan hissuttelee villasukat jalassa, voisi olla parempi muuttaa metsän keskelle omaan rauhaan hissuttelemaan.

Työpaikkoja ei ole, potkuja jaellaan ja valitetaan että ei ole työntekijöitä ja silti ei anneta töitä, missä vika?

Ja pah, naapurista jylisevä mokä on inhottava luovuudentappaja :( Melusaaste, joka pilaa ilmapiirin ja tunkkauttaa.

Kuulokkeet on keksitty. Kaiken lisäksi työväline oikeasti musiikkia tekevälle ja arvostavalle. En ymmärrä logiikkaasi (tai sen puutetta). Melua tarvitsevat hankkikoot työtilan sitä varten, koti on rauhaa varten!

• ontto pääsi soi

Onneksi edeltävä pösilö ei vielä päätä ihmisten harrastuksista.

• Olen aloittajan kanssa samaa mieltä,työttömyys voi sekoittaa pään. Se retardinaapurini, joka haluaa kommentoida joka ikistä rasahdusta tai lapseni itkua vesihanan jyskyttelyllä ja turhaan veden laskemisella on ilmkselvästi työtön, tai no voi se olla työttömyyseläkkeelläkin mutta ns aina himassa. En tietenkään ole sillä tavalla seurannnut mutta aina kum olen lomalla tai saikulla niin sama meno jatkuu päivisin kun iltaisinkin.Eikö se vittu voisi välillä vaikka lähteä reissuun tai edes ulos että hermot säästyy? Ja siis tohon aloitukseen vielä, että kai se on joku henkisen asian täyttämistä omassa päässä kun voi ns hallita äänillä muita,voiko ihminen olla noin sekaisin?

• ap.

Sinä olet nyt hänen 'maailmansa ja hyvä vainoamisen kohde. Tuskin naapurisi sieltä asunnosta mihinkään poistuu, vahtii valtakuntaansa. Kotioven ulkopuolella oleva maailma on vaikeammin hallittavissa.

Harkitse muuttoa.

• Pröööt!

Voisitteko kertoa mitä kotonaan saa ylipäätään tehdä? Pitääkö teiltä hakea lupa hengittämiseen? Kuuluvasta piereskelystä tulette jo varmaan oven läpi pahat mielessänne.

• Että näin

Sitten nämä häiriköt riehuvat samaan malliin siellä työpaikalla. Itse olen työtön ja en todellakaan kyttää ja muutenkaan terrorisoi naapureitani. Työttömyydestäni huolimatta vietän tavallista elämää. Töihin en kelpaa, koska niihin otetaan nykyään helpostikin elämänsä hukanneita tapauksia, peräti kaupan kassaan.

• 60++++++

Minusta turhan äänen tuottamista turhempaa asiaa ei maailmassa ole. Ihminen ei ole muka mitään, ellei hänestä lähde melua.

Ainoa mitä kaipaan vuosikymmenten taka on hiljaisempi maailma.

Ja työtä kyllä löytyy tekevälle. Jopa iäkkäämmälle. Ei sitä työtä kukaan tarjoamaan tule eikä ne työpaikat mistään mollista löydy. Kun jää työttömäksi, pitää miettiä, mitä kaikkea mahdollisesti vielä pystyisi oppimaan.

Mutta kuten joku taisi sanoa jo aiemmin, niin jollain se täytyy täyttää se tyhjä pää.

• olet joutilas

Kuten noilla loputtomilla ja päättömillä valituksillasi.

• 60+++++
        olet joutilas kirjoitti:

Kuten noilla loputtomilla ja päättömillä valituksillasi.

En tiedä, mistä "loputtomista" valituksista puhut, todennäköisesti sotket minut johonkuhun toiseen.

Ja olen kyllä ihan normaalisti työelämässä edelleen ja aion pysytelläkin. Vanhuuseläkeikä on 68 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe