Unohtumaton ilta

Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levyltä ja muita kuolemattomia ikivihreitä sävelmiä. Vaikuttaa lupaavalta !

13

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uraliin

      Sinä et ole ihan terve. Et todellakaan.

      • Suomi24 palvelun käyttäjien on noudatettava sääntöjä, tässä linkki


        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/


        Täällä on ehdottomasti kiellettyä mm.

        -Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä

        -Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä

        -Esittää perättömiä väitteitä
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia

        -Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä


      • Uralinille:
        uralin kirjoitti:

        Suomi24 palvelun käyttäjien on noudatettava sääntöjä, tässä linkki


        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/


        Täällä on ehdottomasti kiellettyä mm.

        -Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä

        -Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä

        -Esittää perättömiä väitteitä
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia

        -Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä

        Kysynys Uralin. Vastaa rehellisesti. Miksi olet piilottanut profiilisi? Ei kai sinulla ole mitään piilotettavaa? Ennen kuin pystyt tähän asiallisesti ja rehellisesti vastaamaan niin älä vastaa.
        Minäkin voisin tehdä sinusta valituksen. Sananvapaus kunniaan.

        Jos tämä viesti poistetaan niin teen valituksen suomi24-palstan ylläpitäjille. Ja pyydän poistamaan sananvapauden nimissä, uralinin.


      • samat säännöt
        uralin kirjoitti:

        Suomi24 palvelun käyttäjien on noudatettava sääntöjä, tässä linkki


        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/


        Täällä on ehdottomasti kiellettyä mm.

        -Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä

        -Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä

        -Esittää perättömiä väitteitä
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia

        -Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä

        Luetko lainkaan Justiinaxin viestejä vai eikö säännöt koske sitä ollenkaan?


      • samat säännöt
        samat säännöt kirjoitti:

        Luetko lainkaan Justiinaxin viestejä vai eikö säännöt koske sitä ollenkaan?

        Ja uralin, tuossa edellisessä viestissä ei ole mitään miksi se pitäisi poistaa joten jos poistat niin se on mielivaltaa ja et sovi luotsiksi kuten et tosin sovi muutenkaan...


      • Uralinille: kirjoitti:

        Kysynys Uralin. Vastaa rehellisesti. Miksi olet piilottanut profiilisi? Ei kai sinulla ole mitään piilotettavaa? Ennen kuin pystyt tähän asiallisesti ja rehellisesti vastaamaan niin älä vastaa.
        Minäkin voisin tehdä sinusta valituksen. Sananvapaus kunniaan.

        Jos tämä viesti poistetaan niin teen valituksen suomi24-palstan ylläpitäjille. Ja pyydän poistamaan sananvapauden nimissä, uralinin.

        Luotsien profiileissa on ollut teknisiä vikoja, ylläpito tietää siitä. Siellä on näkyneet kaikille käyttäjille kaikki luotsien väliset keskustelut. Luotsit keskustelee omalla palstalla, viestien ei pitäisi näkyä muille kuin Luotseille, mutta on näkynyt. Kaikki Luotsit on piilottaneet profiilinsa korjauksen ajaksi.

        Suomi24 uudistuu, ja tänne keskusteluihin on tulossa uudistuksia, en tiedä milloin, mutta uudistukset koskee viestin poistoja. Poistetun viestin kohdalla näkyisi onko ylläpito poistanut viestin vai Luotsi.

        Jos haluatte laittaa palautetta ylläpitoon, niin tässä palaute sivulle linkki

        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake

        Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!


      • Lukekaa tarkkaan:
        uralin kirjoitti:

        Luotsien profiileissa on ollut teknisiä vikoja, ylläpito tietää siitä. Siellä on näkyneet kaikille käyttäjille kaikki luotsien väliset keskustelut. Luotsit keskustelee omalla palstalla, viestien ei pitäisi näkyä muille kuin Luotseille, mutta on näkynyt. Kaikki Luotsit on piilottaneet profiilinsa korjauksen ajaksi.

        Suomi24 uudistuu, ja tänne keskusteluihin on tulossa uudistuksia, en tiedä milloin, mutta uudistukset koskee viestin poistoja. Poistetun viestin kohdalla näkyisi onko ylläpito poistanut viestin vai Luotsi.

        Jos haluatte laittaa palautetta ylläpitoon, niin tässä palaute sivulle linkki

        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake

        Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

        Lämmin Kiitos uralin vastauksestasi. Minulla, häiriköllä = provolla, on kaksi kysymystä:
        1. Mikä ero on luotsilla ja palstan sheriffillä?
        2.KIELLETTYÄ keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä: mitä tämä tarkoittaa? Kiellettyä arvostella? Kuulostaa todella hämärältä, Putlerilta. Putlerit siis saavat poistaa toisten lähettämiä viestejä joutumatta vastaamaan teoistaan??? Sananvapautta parhaimmillaan.


      • Lukekaa tarkkaan: kirjoitti:

        Lämmin Kiitos uralin vastauksestasi. Minulla, häiriköllä = provolla, on kaksi kysymystä:
        1. Mikä ero on luotsilla ja palstan sheriffillä?
        2.KIELLETTYÄ keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä: mitä tämä tarkoittaa? Kiellettyä arvostella? Kuulostaa todella hämärältä, Putlerilta. Putlerit siis saavat poistaa toisten lähettämiä viestejä joutumatta vastaamaan teoistaan??? Sananvapautta parhaimmillaan.

        Ylläpito muutti Sheriffit Luotseiksi. Ei ole eroa, nimi vaan muuttui. Ylläpidossa on moderaattoreita, jotka valvovat kaikkia palstoja ympäri vuorokauden, niitäkin palstoja joissa on Luotsi. Nykyisin ylläpitoon menee kaikki poistopyynnöt, meille Luotseille ei enää ohjata poistopyyntöjä.

        Meillä Luotseilla on tarkat ohjeet, ei me saada poistaa viestejä noin vain.

        Se ettei saa keskustella Luotseista tarkoittaa sitä että, kun esimerkkinä tämä Tapani Kansa -palsta, niin täällä keskustelun aihe on Tapani Kansa.

        Tuolla ylläpidon omalla keskustelupalstalla saa keskustella Luotsien ja ylläpidon toiminnasta.

        Tässä linkki sinne;
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6055


    • Kakkaa kakkapalstall

      Tapsukan laulut:
      - Lehtolapsi
      - Särkyneen dildon kolo
      - Häpyhuuli Esplansin puistossa
      - Kosteat pimpit
      - Naidaan, naidaan, naidaan
      - Kielisuudelma
      - Unohtumaton gay-yö
      - Homounelma
      - Kakkosreikä
      - Pera
      - Uudelleen jos laukeaisin peraasi.
      - Yksi dildo on kasvanut perassa
      jne....

      Oikein hyvää viikonloppua Uralin ja muut poistajat. Saatte ainakin tekemistä tyhjiin elimiinne kun minä käyn täällä trollaamassa. Muutenhan umpioelämänne on tyhjää täynnä.

      • Annu.

        Jes, hyvä valikoima biisejä :D


    • ihmettelen vaan

      Minkähän takia Tapsan vastustajilla tuntuu liikuvan nuo ajatukset kaikenaikaa vaan tuolla alapää-osastolla. Jostain puutteesta taitaa kertoa. Siitä puhe mistä puute nimittäin.

      • Annu.

        Hahhaa Justiinaxia kiinnostaa epänormaalin innokkaasti mitä Mäkeläisen Mikolla on kiltin alla niin että äläppäs viitsi.


      • Annu. kirjoitti:

        Hahhaa Justiinaxia kiinnostaa epänormaalin innokkaasti mitä Mäkeläisen Mikolla on kiltin alla niin että äläppäs viitsi.

        No ei kuule ole sen kiltin alla mitään mikä mua kiinnostais. Sen verran munatonta touhua sillä on. Jollain suurennuslasilla jos katsois, niin vois joku katkarapu sieltä kiltin alta pilkistää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe