Mitä kauheampaa tarinaa narsisti kertoo jostain toisesta ihmisestä, sitä helpommin se uskotaan. Sairasta mutta totta.
Narsistin juttujen uskottavuus
7
202
Vastaukset
- siitä mitä toisella
Mikä tuossa kaikessa on taustalla? Kateus. Jostakin sellaisesta mitä toisella on ja itseltä puuttuu. Narsisti kadehtii toisen ihmisen ruokakuppia ja olisi ottamassa siitä osansa, vaikkei kyseessä olekaan oma ruokakuppinsa.
- häähää>:'D
Itse kuitenkin kaataa oman kuppinsa ja haksahtaa joskus, väärän uhrin valittuaan. Tällöin uhri vihaisena heittää kuppinsa vittuun ja ei koskaan kerro mistä osti uuden. Kaikki on onnellista, kunnes kusipää on poissa nurkilta.
- vastuuseen...
Noilla narskuilla yleisesti lienee sellainen yleispiirre, että tykkäävät puhua paljon palturia ihmisten yksityiselämästä ja ihmisistä, joita eivät tunne millään tavalla, mutta rikas mielikuvitus ja verbaalinen ulosanti lähtevät laukkaamaan ja herkemmät uskovatkin näihin väritettyihin tarinoihin.
Onneksi kuitenkin jokainen itse tietää mitä on, tuntee läheisensä ja oma lähipiirihän on se tärkein, joka kannattaa pitää lähellä, koska he tietävät miten asiat ovat. Muut ovat irrelevantteja.
Narsistit haluavat tunkeutua yksityiselämääsi, vääntää asioista ja ihmisistä ihan mitä haluavat, mutta omaa yksityisyyttä täytyy suojella tuollaisia vastaan.
Työpaikoilla ja muualla siviilielämässä jokainen ihminen itse päättää mitä haluaa puhua omista asioistaan, on vain toisten ongelma jos eivät kunnioita tätä päätöstä.
Narsisti itse hakee sitä draamaa näillä toisia ihmisiä pahentavilla tarinoillaan ja vahvaa luulottelua on mukana. Jos kateutta on edes hitusenkin mukana pelissä, niin se on hyvä inspiraation lähde tämän kaltaiselle persoonalle.
Jokaisen ihmisen täytyy vain itse luottaa omaan arvostelykykyynsä milloin pahat puheet menevät liian pitkälle, useinhan ne ovat laitettu liikenteeseen mustamaalausmielessä.
Tältäkin palstalta on saanut lukea reilun vuoden takaista sontaa, jonka tunnistan erään narsistin kirjoittamaksi, olen oppinut jo kirjoitustyylin ja sisältö paljastaa. Olen vain pyöritellyt mielessäni päätäni, että kuinka sekaisin tuo ihminen voikaan olla. Itse en lähde keksimään tarinoita kenestäkään ihmisestä, jota en tunne ja levittele tälläisiä juttuja ympäriinsä "totuutena".
Näille narsisteille voisi tehdä hyvää pysyä pois facebookista, koska touhu näyttää menevän hovin keräämiseksi, puskaradion paukutteluksi ja suoranaiseksi paskan jauhamiseksi, joka lähtee vyörymään asianomaisten henkilöiden asioista tietämättä ja omaa kantaansa asioihin tuomatta. Raukkamaista käytöstä suorastaan narsistilta ja hoviltaan.
Asiat eivät aina ole niin kuin ne ovat keksitty ja esitetty. Kuitenkin ihmisen itsekunnioitus estää lähtemästä selvittelemään näitä asioita tahojen kanssa, joille toisten yksityiselämä ei millään muotoa kuulukaan - sehän on sitä ruokkimista juuri, mitä taas päästään levittelemään ja vääntämään ja kääntämään irvikuvakseen.
Narsistinkin on hyvä muistaa, että sotkemalla sivullisia ihmisiä paskan puhumiseensa, hän aiheuttaa lopulta vain itselleen ja muille ongelmia.
Luulottelujen kohteena olevat henkilöt eivät ole vain yksi, vaan niitä on kaksi - ja kaksi helvetin vihaista vastusta ovatkin, jos paskan puhuminen ei lopu.- kysyin kuitenkin
Onhan se aivan kauhea joutua narsistin panettelun kohteksi. Kysyn kuitenkin miten tunnistat tietyn narsistin täältä?
- antinarsu
Hyvä kirjoitus! Ongelmallista on,jos ihminen on täysin erakoitunut ja joutuu narsistin herjakampanjan kohteeksi.Saa vain arvailla mitä juttuja nyt on liikenteessä.
- näkee tämän
narsisteilla on tunnetusti vilkas mielikuvitus ja huono itsetunto! ketä haukutaan,pidetään uhkana ja kateellisen kohde jota kohtaa tuntee kaunaa ja sairasta vihaa.höppänät ja sinisilmäset heikkonäköalaisethan menevät aina mukaan ja uskoo narsuja,narskut ovat aina kovaan ääneen haukkumassa jotakuta.ja se että heillä ei ole koskaan normaaleja kavereita,työssäkäyviä ,tasapainosia ihmisiä -vaan heikkoja mieleltään!yksinäisiä reppanoita joilla ei ole tietoa ihmisluonteista!
- lepposesti vain
No johan on paatosta täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708