Itel varmaan kaheksalt eri firmalt joku about 16 000e yhteensä.
Omat näkymät omast tulevaisuudest on kuitenkin ihan jeba. Meen päivä kerrallaan, ei fygest kande ottaa stressii. Elämä on laiffii, vai mitä jäbät on mieltä?
Paljon jäbil on vipsanderia?
10
254
Vastaukset
- jäbäsnen
oot alkuvuoden tyhmin, sitä ollaan mieltä.
- Jäbä?
Mitä jäbä raivoo netissä? Voiks jäbä tarkentaa jäbän argumenttii?
- jäbä20v
meikä jäbäl 10 tonni... pikkuvikoi elämäs eteepäi positiivisi asentei se o vaa fyssee komppaan alottaja jäbäää kuha o pimppa mitä nusnuttaa nii kaikki o hyvi
- 30 donaa...
Jooo-oh... Tuletpa huomaamaan että mielesi muuttuu vielä ton asian suhteen... Itellähän oli ihan sama asenne aikanaan... Ja onnistuin rakentaan melkein 30 tonnia maksettavaa noilla paskavipeillä... Hauskaa oli... Helvetin hauskaa.... Vielä olis kuitenkin 13 tonnii maksettavaa.. kaks vuotta siihen menee, ja sitten oon kuivilla...
- Jäbänder
Hei jäbälle!
Jäbä lähestyy tätä negaation kautta. Mut arvostan silti jäbän neuvoa!
Muista kuitenkin, että jäbän pitää välillä chillaa, ei elämästä selviä kukaan hengissä. Muista tää jäbä!
- 20000
eskoo...
- EskoValle
30 tonttuu, ylikin jos oiken rupee laskee korot päälle.
- 18+7
"ei fygest kande ottaa stressii."
Monet ottavat stressiä vasta sitten kun lainahanat sulkeutuvat. Siis kysymys oli paljonko on vipsanteria?
No täydet nolla...- Hyvät on hermot
Kovahermoinen jätkä. Minulla olisi kyllä stressi päällä 16000 euron lyhyiden velkojen kanssa. Ja tulee se vielä sinullekin, kun maksupäiviä alkaa olla tiheämmin kuin tilipäiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372