siis tunnetteko te KETÄÄN joka ei tykkää suklaasta?? NAM!!!
kaveri ei tykkää suklaasta!?
10
325
Vastaukset
Joo, tunnen, muutaman.
Mä en tykkää tummasta suklaasta, eikä maitosuklaakaan ole mikään ykkösherkku. Suklaa lihottaa ja siitä tulee kauhea jano eikä se ole mun suuhun niin kauhean hyvääkään. Riisisuklaasta ja pähkinäsuklaasta tosin tykkään mutta kyllä niistä silti jano ja läski tulee. Maailma on herkkuja täynnä, ei se suklaa ole niin iso asia.
Mun all time favourite herkut on ufo-karkit (ne karheat soikionmutoiset, ei ne candykingin oudot), kartanon tilli & kermaviili -sipsit ja päärynäjäätelö. Niistä saa läskiä ihan tarpeeksi, ei siihen suklaata tarvita :P
Tosin tumma suklaa olisi terveellistä jos päivittäin pari konvehtia ottaisi. Mutta kun en tykkää niin en tykkää.- Thlr
Tulee kauhea jano?
Suklaa on hyvää!
p.s. http://www.superfoodit.com/kaakao.html
p.p.s. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10&t=4839Tunnen kaks immeistä jotka ei pahemmi tykkää suklaasta.
- HeKeKeKe
Siis mi-TÄ? Kaverisi ei pidä suklaasta?!? No jo on!! Tyyppi on varmaan täysi SEKOPÄÄ!
Huomaa sarkasmi - asdfghjkllllllllllöö
Jag har tyvärr inte choklad.
- suklaareiän ritari
itse tykkään suklaasta mutta vasta kun se on tullut toisesta reiästä ulos
- perperjonsson
EI JUMALAUTA MÄ MIETIN TÄRKEITÄ ASIOITA VITTU SUKLAA JEE PIKKULAPSIEN KERÄÄMÄ HERKKU SAATANA, OON NIIN HYVÄ IHMINEN RAKASTAN KAIKKIA OIKEESTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071153
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621103Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61840Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146836- 66723
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel106630Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 54568
- 78561
- 39528