Hei, olen 28 v vanha pelinarkomaani. Olen Miljoona kertaa kokeillut lopettaa, mutta on aina pakko päästä pellaamaan. Löytyiskö jotain tapaa lopettaa, ilman että vaihtaa päihteen päihteeseen? Ja toi RAYn oma peluuri on täyttä paskaa. Niin rikosyhtiö kuin olla voi. Toimimat nuo koneet satunnaisuudella? Ja paskan marjat. Ainoa satunnaisuus on pelaaja rayn tiedoitustilaisuudessa. Ja ne rahat menee hallituksen saunailtoihin ja muuhun paskaan. Mulla menee viikossa 20-100 viikossa ja ehkä kerran 2 kuukaudessa voittaa kusisen 20 joka menee sukkana takasin
Ongelma AUTTAKII
Helvetin16
1
193
Vastaukset
- ville5
Tutkimuksissa on havaittu häiriöitä peliriippuvaisten aivojen palkitsemisjärjestelmissä. Syy peliongelmaan saattaa aiheutua aivojen palkitsemisjärjestelmän liian nopeasta ja voimakkaasta aktivoitumisesta.
Peliriippuvuuksiin erikoistuneita psykoterapeutteja löydät täältä:
https://www.vastaamo.fi/psykoterapia/peliriippuvuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985