käpertyä sun viereen nukkumaan. Mitenköhän siihen vaiheeseen nyt päästäis? "Kulta"??
Oispa muuten kiva
9
143
Vastaukset
- No helposti
hieman mielikuvitusta niin eikö se siitä, ja sitten kun näet seuraavan kerran niin jatkat siitä sitten.
- hyvääkin yötä
vaikea sanoa koska täällä ei voi ehdottaa normaaleja lähestymistapoja, ne saavat porukan pillastumaan. Kokeile joitan telepaattista viestiä tms.
- teletapiaa
oletko vastaan ottavaisella tuulella, jos otan teletaappisesti yhteyttä,,,
- Mää ainakin
teletapiaa kirjoitti:
oletko vastaan ottavaisella tuulella, jos otan teletaappisesti yhteyttä,,,
olen, ei muuta kun nukkumaan vaan .... paitsi ei mua väsytä vielä, voitaisko kuherrella hiukan eka?
- Hyvääkin yötä
Mää ainakin kirjoitti:
olen, ei muuta kun nukkumaan vaan .... paitsi ei mua väsytä vielä, voitaisko kuherrella hiukan eka?
Mulla on antennit asennettu oikeaan asentoon eli olen valmis viesteihin.:)
- ap.
Toi telepatia on meidän välillä jo niin nähty! Haluais jotain konkreettista välillä... Hän* on tosin niin ihana, että, että, että --- en sanokaan mitään
- jookoo
Kaikki aikanaan, näin sen itse ajattelen.
Välillä vaan tahtoo käydä kärsimättömäksi. - ap.
jookoo kirjoitti:
Kaikki aikanaan, näin sen itse ajattelen.
Välillä vaan tahtoo käydä kärsimättömäksi.Näinhän se on :) Minä vaan en ajatellut enää odotella - sori vaan kauheesti ;) Tähän on pakko saada selvyys ja tietenkin jokaisen rajoja kunnioittaen. En vaan henkkoht enää kohta kestä tätä joten pakko ottaa selvää. Kauniita unia kaikille viimein ja jo (kohta kun maltan)
- Kivat tavat
XO:ta ja lempeäs.
Oven taa on jätettävä tuo pelottava pötkylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762