Toinen nainen

Mun sinkut

Jos otetaan järki käteen ja ajatellaan ns. pettämistä - siis jos toinen ei tiedä -niin onko
siinä mitään pahaa?
Ainoastaan ulkoa päin moraalikäsitys.
Elämässä sattuu ihania sinkkunaisia - katse hymy pikku flirtti, sitten päädytään jonnekin
sänkyyn.
Kaikkea ei vaimon tule tietää . Taas joskus uusi stoori.

20

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kun touhuat

Kyllä ne pettämiset tulee jossain vaiheessa ilmi. Joku sun ihanista sinkkunaisista saattaa tykästyä suhun oikeasti ja kun sä jätät hänet, niin kostonhimossaan ottaa sun vaimoos yhteyttä. Joku vaimos tuttavista saattaa nähdä sut sinkkunaises kanssa kuljeksimassa yhdessä ja kertoo siitä sun vaimolle. Voipi käydä niinkin ettei se sinkkunainen olekaan sinkku ja hän kärähtää ja hänen miehensä ottaa sun vaimoos yhteyttä ja kertoo totuuden sun touhuista. Kyllä se pettäminen näkyy sun omassa käyttäytymisessäkin, vaimos saattaa jo tietää tai vaistota että sä touhuat toisten naisten kanssa. Sun pitää keksiä joka kerta parempia selityksiä sille missä aikaasi kulutat, olla tarkka mitä kerrot ettet sotkeudu valheisiisi. Voihan tietenkin olla niinkin että sun vaimos pettää myös sua, mutta sä olet liian sokea sitä nähdäksesi.

• Mun sinkut

Ei niistä tule kuin 10 prosenttia ilmi jos sitäkään.
        Sitten voi esittää katuvaa jonkin aikaa jos alahuuli alkaa kovin paljon väpäjämään.
        Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

• Railxko

Sopii toisille ja toisille ei - kaikkeuden truismi.

Muuten sinkut: miten koette 'lähemmän suhteen' "varattuun", jonka oma "suhde" "kuollut"?

• Mun sinkut

Aaah sinkku nuoli hyvin vaimoni jäljeltä aa-aah vaimoni nuoli sinkun jäljeltä
        ooo-ooh

• Siitä vaan

Niin, eihän se haittaa, kunnes kalahtaa omaan nilkkaan ja joudut käymään läpi ne petetyn tuskat.

• ............

Toivottavasti aloituksen kirjoittajalla ei ole lapsia. Lapset kärsii eniten, kun toinen vanhemmista kärähtää pettämisestä. Vanhemmat huutaa keskenään, kukaan ei kerro lapsille miks huudetaan ja monesti he luulevat, että he ovat tehneet jotain väärää. Jos pettäminen johtaa eroon, niin siitä se riemu vasta alkaa, kun lapsia riepotellaan eroavien vanhempien välissä, käytetään välikappaleena jne....

• Mun sinkut

Totta mutta kun ei ole huollettavia lapsia
        On vain tää elämä joka jotenkin pitää saada mielekkääksi
        Vaimo ja sinkut mikäs sen parempaa

• Etsivä löytää
        Mun sinkut kirjoitti:

Totta mutta kun ei ole huollettavia lapsia
        On vain tää elämä joka jotenkin pitää saada mielekkääksi
        Vaimo ja sinkut mikäs sen parempaa

Niin - sinkut ,.miten koette suhteen varattuun jonka oma "suhde" "kuollut" ?
        Voiko antaa "piparia"?

• Mun sinkut
        Etsivä löytää kirjoitti:

Niin - sinkut ,.miten koette suhteen varattuun jonka oma "suhde" "kuollut" ?
        Voiko antaa "piparia"?

Miinuksia ropisee vaikka olen nais sinkuille antanut kaikkeni. Kumma juttu.

• öööööööööööö
        Mun sinkut kirjoitti:

Miinuksia ropisee vaikka olen nais sinkuille antanut kaikkeni. Kumma juttu.

No kyllähän se sun vaimokin saattaa pitää samaa peliä sun selän takana.
        Miltäs sit tuntuu, kun huomaat hänen pettävän :D

• Khgjhfjyfj

Jos otetaan järki käteen, niin pettäminen on väärin. Siksi sitä kutsutaan pettämiseksi. Se, että toinen ei tiedä ei tee sitä yhtään vähemmän vääräksi. Toki ihmiselle, jolla on psykopaattisia taipumuksia, se ei ole väärin... Siis niinkauan kun itse ei tule petetyksi.

Mutta ihmiset harvoin haluavat olla oikeasti järkeviä, varsinkin jos joutuu tinkimään omasta mukavuudesta.

• Mun sinkut

Minusta pettämin on kova perustelematon sana. Lähinnä tulee mieleen petos
        joita käsitellään oikeudessa.
        Tässähän ei ole siitä kyse jos kaksi halukasta kohtaa .Tietysti voi olla että ilmi tullessaan mennään mukavuusalueen ulkopuolelle hetkeksi mutta elämähän on
        elämää ja taas siitäkin on hyvä jatkaa pienistä takaiskuista huolimatta.
        Voihan olla että vaimo osan tietääkin , mutta jos on rakastunut niin onko
        silläkään niin suurta merkitystä

• Se vaimo
        Mun sinkut kirjoitti:

Minusta pettämin on kova perustelematon sana. Lähinnä tulee mieleen petos
        joita käsitellään oikeudessa.
        Tässähän ei ole siitä kyse jos kaksi halukasta kohtaa .Tietysti voi olla että ilmi tullessaan mennään mukavuusalueen ulkopuolelle hetkeksi mutta elämähän on
        elämää ja taas siitäkin on hyvä jatkaa pienistä takaiskuista huolimatta.
        Voihan olla että vaimo osan tietääkin , mutta jos on rakastunut niin onko
        silläkään niin suurta merkitystä

Kyllä olet yksinkertainen jopa mieheksi. Turha tuollaiselle ameeballe on edes rautalangasta vääntää.

• Ajatusmaailmasi laps

Luulet vaan että vaimo ei tule tietämään sun touhujasi. Totuus voi tulla vaimosi silmille koska tahansa elämäsi aikana. Turhaa sun on kuvitella että voit salassa tehdä mitä tahansa. Paha saa aina palkkansa! Salassa tekijöillekin on silmä joka AINA tietää!

• Mun sinkut

Tarkoitus on ollut vain tehdä hyvää - oikeesti

• PROSENTTI
        Mun sinkut kirjoitti:

Tarkoitus on ollut vain tehdä hyvää - oikeesti

Alle 10 prosenttia tulee jotenkin ilmi, ei siis vaimon kannalta paha eihän?

• envaantajua

Miksi tämä aloittajaan ei hae avointa suhdetta? Kyllä se jotain kertoo omasta itsetunnosta, jos ei uskalla sellaiseen ryhtyä vaan pettää salaa. Kun tuo on sallittua, ei ole toiselta mitään salaisuuksia tai kieroilua, mutta kaikkea ei tuputeta toiselle ellei halua kuulla. ei sitä samaa jännitystä pitemmän päälle ole mahdollista saada suhteessa, joten miksi kieltäisin toiselta tai itseltä tuollaisen harmittoman puuhailun. Niin kauan siis, kunhan myös kolmas osapuoli tietää miissä mennään ettei tätäkään loukata, ja ei jäädä soittelemaan perään jne. Toisaalta, kun saa tehdä halutessaan mitä tahtoo, niin ehkä siitä on sinänsä tippunut se jännitysmomentti ja molemmilla lienee aika paljon aikaa siitä, kun viimeksi on jotain säpinää ollut. Tosin pakkohan ihan käytännön syistä tuollaista on vähentää kun perhe perustetaan, mutta siihen asti nautimme sekä suhteesta että kahlitsemattomuudesta. :) Rehellisyys ja kunnioitus on se avainsana, ja mielestäni kunnioitettavaa on luvata rakastaa toista seikkailuineen ja olla rehellinen mieluummin kuin luvata sitoutuvansa ja sitten pettää.

• Jeesustelija

Miksi sä olet tollaisessa teeskentelysuhteessa ylipäätään?

• Mun sinkut

Ehei ole teeskentelyä kun on luvattu rakastaa ylä ja alamäessä.
        Ihan pienets aisan yli hyppimiset kuuluu asiaan ja nehän kuuluu antaa anteeksi
        puolin ja toisin.Kun ajatellaan laajalla sydämellä niin ei tule omistushalun tukahduttavaa tunnetta

• Mun sinkut
        Mun sinkut kirjoitti:

Ehei ole teeskentelyä kun on luvattu rakastaa ylä ja alamäessä.
        Ihan pienets aisan yli hyppimiset kuuluu asiaan ja nehän kuuluu antaa anteeksi
        puolin ja toisin.Kun ajatellaan laajalla sydämellä niin ei tule omistushalun tukahduttavaa tunnetta

Aina on kuitenkin jännittävää jääkö kiinni vai ei?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4949
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4669
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4143
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3074
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2808
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2747
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2722
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2713
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2554
    Aihe