Hurríi rakastu Fennoon

Fennuli

Meillä on kivempaa

30

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camilla B.

Ah! Fenno mies on niin ihana.

• Pannaan menemään!

Kyllähän noita fennofriiduja on tullut pantua kyllästymiseen saakka. Mutta ei niistä ole kuin panemiseen! Tosi "helppoja" kyllä ovat.

• Eivät osaa sitäkään!
        Pannaan menemään! kirjoitti:

Kyllähän noita fennofriiduja on tullut pantua kyllästymiseen saakka. Mutta ei niistä ole kuin panemiseen! Tosi "helppoja" kyllä ovat.

Tosin eivät osaa ottaa kunnolla suihin, eivätkä osaa mitään muutakaan, raa'an panemisen ohella. Raakalaisia!!

• Juntti on juntti
        Eivät osaa sitäkään! kirjoitti:

Tosin eivät osaa ottaa kunnolla suihin, eivätkä osaa mitään muutakaan, raa'an panemisen ohella. Raakalaisia!!

Yhdyn edellisen kommentteihin. Samat kokemukset. Raakoja panokoneita ovat, nämä savolais"emännät", niin kuin sielläpäin kutsutaan. Rakastelusta ja hieman vivahderikkaasta kanssakäymisestä eivät tiedä mitään. Juntteja siis, myös tämän alueen naiset.

• Kauhavan mies.
        Juntti on juntti kirjoitti:

Yhdyn edellisen kommentteihin. Samat kokemukset. Raakoja panokoneita ovat, nämä savolais"emännät", niin kuin sielläpäin kutsutaan. Rakastelusta ja hieman vivahderikkaasta kanssakäymisestä eivät tiedä mitään. Juntteja siis, myös tämän alueen naiset.

Hyi helvettiä! Pari, kolme kertaa olen kokeillut, mutta ei koskaan enää!

• Kurikan poika
        Kauhavan mies. kirjoitti:

Hyi helvettiä! Pari, kolme kertaa olen kokeillut, mutta ei koskaan enää!

No, panin minä kerran Imatralla yhtä paikallista mimmiä. Valtionhotellista iskin. Melko kokematon oli, mutta kokeilunhaluinen silti, 19-vuotias. Nykyään varmasti naimisissa jonkun paikallisen kanssa. Kesti perjantaista sunnuntai-iltaan ja pari kortonkipakettia siinä meni. Saipa mimmi siinä muutaman opetuksen. Sen jälkeen lähdin kotiin Pohjanmaalle.

• he heh e
        Kurikan poika kirjoitti:

No, panin minä kerran Imatralla yhtä paikallista mimmiä. Valtionhotellista iskin. Melko kokematon oli, mutta kokeilunhaluinen silti, 19-vuotias. Nykyään varmasti naimisissa jonkun paikallisen kanssa. Kesti perjantaista sunnuntai-iltaan ja pari kortonkipakettia siinä meni. Saipa mimmi siinä muutaman opetuksen. Sen jälkeen lähdin kotiin Pohjanmaalle.

Pohjalainen sian nussija taas ottanut liikaa kiljua. Mee tukijussi nukkuu pääsi selväksi.

• Aito suomalainen
        Kurikan poika kirjoitti:

Tää on peräkammarin poikia. Hehrhehee.

• kerros hampaaton
        Aito suomalainen kirjoitti:

Paljonko sait tukijussi tässä kuussa tukea. Kymmenentonnia per hehtaari, vai mites se nyt oli. Ihmekkös tuo jos sulla on aikaa yöt ja päivät netissä paskaa puhua. Helvetin loinen!

• Kurikan poika
        Kurikan poika kirjoitti:

Olikohan ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun Itä-Suomen, Imatran, emäntä sai kunnon kyytiä. Ja taisi oppia melko paljon samalla. Nuo Itä-Suomen jyystäjät kun eivät mitään näytä osaavan, sen kun rynkyttävät eivätkä emännät saa mitään! Imatran mimmi muistanee ikuisesti ja toivottavasti on soveltanut oppejaan myös käytännössä. Mutta siitähän minä en tiedä.

• Ulkomaalainen.

Ei missään saa niin hyvää seksiä kuin itä-Suomessa.

• Ulkomaalainen.

Ei missään saa niin hyvää seksiä kuin itä-Suomessa.

• He he.
        Kurikan poika kirjoitti:

Olikohan ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun Itä-Suomen, Imatran, emäntä sai kunnon kyytiä. Ja taisi oppia melko paljon samalla. Nuo Itä-Suomen jyystäjät kun eivät mitään näytä osaavan, sen kun rynkyttävät eivätkä emännät saa mitään! Imatran mimmi muistanee ikuisesti ja toivottavasti on soveltanut oppejaan myös käytännössä. Mutta siitähän minä en tiedä.

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut länsi suomalaista miestä. Itse kehu haisee.

• öljgtgf
        He he. kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut länsi suomalaista miestä. Itse kehu haisee.

Ison talon Antti ei ollut mikään naisten mies

Pikemminkin naiset pelkäsi ja juoksi karkuun. Niin siellä länsi Suomessa kohdellaan naisia.

• kgugfe
        öljgtgf kirjoitti:

Ison talon Antti ei ollut mikään naisten mies

Pikemminkin naiset pelkäsi ja juoksi karkuun. Niin siellä länsi Suomessa kohdellaan naisia.

Pohjanmaalla miehet eli Häjyt vain juopottelee ja tappelee. Hellyydestä ja naisista ne ei ymmärrä mitään.

• Kurikan poika
        He he. kirjoitti:

Fenno ei osaa yhtään mitään. Ensin otetaan häpyhuulet kielen ja ylähuulten väliin, leikitellään. Ja sitten soitetaan klittaa kielenkärjellä. Oikea soolo, niin kuin itse Clapton. Siitähän se emäntä kiimastuu. Ja jatkoa seuraa..Mutta siitähän fennosurkimus ei tiedä yhtään mitään.. Itäsuomalainen ei osaa "soittaa" naista. Se asia on nähty moneen kertaan. Taannoin piti antaa kyydit Kiteeläiselle naiselle Hämeenlinnalaishotellissa. Tiesihän tuon jo etukäteen, että naisparka ei ollut saanut pitkään aikaan, jos koskaan, muuta kuin pitkästyttävää, pitkästyttävää rynkytystä.... Mutta nyt sai, ikimuistoiseksi ajaksi.....!

• Tukipelle
        kerros hampaaton kirjoitti:

Paljonko sait tukijussi tässä kuussa tukea. Kymmenentonnia per hehtaari, vai mites se nyt oli. Ihmekkös tuo jos sulla on aikaa yöt ja päivät netissä paskaa puhua. Helvetin loinen!

Ei tuo kymppitonni riitä mihinkään. Miten paljon sinä sait ja mihin toimintaan? Arvaan kyllä.....

• kato siipiveikko
        Tukipelle kirjoitti:

Ei tuo kymppitonni riitä mihinkään. Miten paljon sinä sait ja mihin toimintaan? Arvaan kyllä.....

Minä kun en paskaisen sukusi tavoin keräile valtiolta tukia ja elä toisten kustannuksella.

• ei se
        kgugfe kirjoitti:

Pohjanmaalla miehet eli Häjyt vain juopottelee ja tappelee. Hellyydestä ja naisista ne ei ymmärrä mitään.

Nää kato keräilee tukia ja sitten pyöritää ruotsinkielisten tukipellejen kanssa netissä. Milloin minä saan satatonnia ilmoittamalla paskaisen maatilan tappioista valtiolle tai varustamon kannattamattomuudesta.

• he heh e
        Kurikan poika kirjoitti:

Fenno ei osaa yhtään mitään. Ensin otetaan häpyhuulet kielen ja ylähuulten väliin, leikitellään. Ja sitten soitetaan klittaa kielenkärjellä. Oikea soolo, niin kuin itse Clapton. Siitähän se emäntä kiimastuu. Ja jatkoa seuraa..Mutta siitähän fennosurkimus ei tiedä yhtään mitään.. Itäsuomalainen ei osaa "soittaa" naista. Se asia on nähty moneen kertaan. Taannoin piti antaa kyydit Kiteeläiselle naiselle Hämeenlinnalaishotellissa. Tiesihän tuon jo etukäteen, että naisparka ei ollut saanut pitkään aikaan, jos koskaan, muuta kuin pitkästyttävää, pitkästyttävää rynkytystä.... Mutta nyt sai, ikimuistoiseksi ajaksi.....!

Olet tukijussi todellakin juonnut ja oikein Pohojanmaan kautta.

• svensk flickan

Unga finska män är stiligare än finlandssvenska killar och finska männen är ofta högre, kraftigare och manligare än finlandsvenska männen. Äldre finska män blir ofta överviktiga.

• Vad nytt??

Jo, finska män är ofta överviktiga och knullar urdåligt!

• Hyvin jaksan
        Vad nytt?? kirjoitti:

Jo, finska män är ofta överviktiga och knullar urdåligt!

Minä turkkilainen ja minä paljon naida Lappeenrantassa. Naiset seisoa jonossa. Ja minulla seisoo hyvin. Turkin mies.

• ettet nyt
        Hyvin jaksan kirjoitti:

Minä turkkilainen ja minä paljon naida Lappeenrantassa. Naiset seisoa jonossa. Ja minulla seisoo hyvin. Turkin mies.

Linda Lampeniukseen sotke. Se ei ole Lappeenrannasta. Nooh erehdyksiä sattuu.

• Ei mene hyvin
        ettet nyt kirjoitti:

Linda Lampeniukseen sotke. Se ei ole Lappeenrannasta. Nooh erehdyksiä sattuu.

Enpä tiedeä tuosta. Mutta tiedän, että Lappeenrannassa ryssät panevat ahkerasti fennoemäntiä. Syyn voin vain arvailla. Fennoista ei ole siihenkään, mutta vain avaus. Mutta ryssillä hyvät apajat. Ja fennoraukkimukset sivustakatsojina!!??

• SWäälittävää porukka
        Ei mene hyvin kirjoitti:

Enpä tiedeä tuosta. Mutta tiedän, että Lappeenrannassa ryssät panevat ahkerasti fennoemäntiä. Syyn voin vain arvailla. Fennoista ei ole siihenkään, mutta vain avaus. Mutta ryssillä hyvät apajat. Ja fennoraukkimukset sivustakatsojina!!??

Olipa säälittäviä viestejä fennoilta. Viestit todistavat lopullisesti fennojen surkeudesta ja naisten kaltoin kohtelusta. Eihän fenno osaa edes naida!!

• muistuttaja
        Ei mene hyvin kirjoitti:

Sotket nyt Lappeenrannan "emännät" siihen isoäitiisi joka sai Igorilta namua 1918.

• Issam

Mine Lieksasomali. Naida paljon Suominaista.

• 14+12

Svekoilla "sen" seisomisesta tulee epävarmaa jo kolmikymppisenä. Mitäs aloitatte röökinpolton (2-3 askia päivässä) ja nuuskaamisen 14-vuotiaina. Siitä se testokin laskee naisten tasolle.

• Yäkyäkyäk

Seisoiskos itselläsi, kun vetäisit pas-kalle haisevan kullisi Hålgerin per-seestä,
        pas-kakokkaret lenssin takana häh ? Seisoisko ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe