Minulla on sopusuhtainen, suht lihaksikas vartalo, urheilen, kuntoilen ja minun ei tarvitse todistaa mitään, toisille.
Uskallan olla ystävällinen, avulias, kohtelias ja hyvin pukeutunut.
En juo, en polta, en kiroile.
Ja uskallan sanoa, että olen meidän kylän miesten keskellä , kovin mies.
Terv.
Ulla-Kaarina ( taiteilija nimi )
Lieksa
Olen Lieksan
14
210
Vastaukset
- Hyvä Ulla
Jos katsot nytkin tämän saisit otsakkeita niin huomaat, että Lieksan nuorilla miehillä on taipumus toisiinsa, ovat maahanmuuttaja vihaajia ja muutenkin hivenen outoja.
Onneksi Lieksassa on oikeitakin miehiä, mutta tällä saitilla ei monta
meidän on otettava ja korvattava Lieksalainen mies monessa asiassa.
T. Liisa- Tumma-Ullako?
Ulla (nimimerkki mies) unohti kertoa vartalonsa värin?
- ulla valakonen
Tumma-Ullako? kirjoitti:
Ulla (nimimerkki mies) unohti kertoa vartalonsa värin?
vartao valakonen
- äijä!!!
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQVMfcYc2syK2aVl2oOzQcxXQmZohsO5aYyVKeEVM5FXIgPQYS
Minä olen kaikkein kovin ja meitä on monta pois alta - ei eletä enää pellos
Hyvä tytöt, opettakaa pojat tavoille.
- Mauri 20 v Lieksa
Hei vaan tytöt, on hienoo , että te nostatte tämän mies kysymyksen esiin.
On totta, että Lieksasta ei tahdo löytää kunnon miestä, paljon on yrittäjiä, mutta, mutta Mauri valitsee.
No nyt tulee kesä ja uikkariaika ja päästään uimaan. Rannalla tavataan.
terv.
Mauri 20 v / ei hetero
Lieksa
melkein Perussuomalainen- Ehkä nähdään kesällä
Hei vaan mauri, olen tällainen 69 herrasmies joka tykkää käyskellä rannoilla, siis kesäisin, läpinäkyvissä uikkareissa. Puoluekantani on nolla ja koskaan minua ei ole haukuttu heteroksi. Ottaisin sen loukkauksena.
- kioski
Oletko se Sinä joka haluaa kuvansa joka lehteen..
- Ei sitä voi olla
kun kateellinen ja katkera, eivät voi ees mieheks sannoo.
Olin pikkupoika kun viimeksi näytin naapurin Raijalle, että oon mies, otin tarhassa peiton pois ja sanoin " kato raija mie oon mies miulla on siniset sukat" ja Raija kikatti.
No sen jäläkkeen en oo uskaltanut näyttee kenelekkään.
Voin kun ois rohkeutta niin menisin uuvelleen Raijan luo ja näyttäsin,mutta kun en uskalla sillä on niin isokokonen ukko, voi kun oon katteellinen.
Voi halavattu kun menisin politiikkaan mukkaan mutta kun en uskalla, ai miks mie menisin on minullahhi saman verran järkee kun näillä meijän politikoilla, mutta kun en uskalla, on väljä yläprottesi ja tahtoo puhhuissa puota
voi halavattu kun joku sanos mieheks niin se rohkasis
nuapurin Veikkoo sano pankinjohtaja "hyväks mieheks", pyys lainnoo niin johtaja sano jotta elä kehtoo " hyvä mies"
voi halavattu kun k panno vihaseks, kattelliseks jakatkeraks kun kukkaan ei sano mieheks
voi- yksinpuhelua
Puolet saman tyypin kirjoittamia eri nikeillä ja myös aloittaja.
Olisiko aika tehdä jotain muutakin kun purkaa pahoinvointiaan Lieksan palstalla? - nyrkin iskuin
yksinpuhelua kirjoitti:
Olisiko aika tehdä jotain muutakin kun purkaa pahoinvointiaan Lieksan palstalla?Paha maa, paha maa. Bahama
- neitokaunoinen1
yksinpuhelua kirjoitti:
Olisiko aika tehdä jotain muutakin kun purkaa pahoinvointiaan Lieksan palstalla?Nyt Lieksan pojat vaatteet pesukoneeseen ja käyttäytymään nätisti naisille. Ei haukuta enää ryhävalaaksi ikinä...
- tuo sama kaveri
yksinpuhelua kirjoitti:
Olisiko aika tehdä jotain muutakin kun purkaa pahoinvointiaan Lieksan palstalla?on tuolla perussuomalaisten, kepun ja oulu palstoilla kirjottanna ja mie tunnen tyypin
no suoroohan tuo on vittui..uu suamattomille poijille vuan mikä lie motivaatio
- koviskokkare
Minäpä juon ja poltan sätkää, eukon mukaan minä olen maaliman kovapäisin kakka kokkare.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752