olen kirjoitellut jo jonkin aikaa yhden skorppioonin kanssa mutta en ole saanut sitä treffeille.
Kertokaa miten saa skorpparin? Mistä asioista hän tykkää ja onko härällä mahkuja? Mitä härkämäisiä piirteitäni pitäis korostaa?
olen ollut ihan oma itseni tähän asti hiukan hiljainen romantikko ja ehjä hiukan ujo
Pistäkää muutama vinkki
miten saan skorpionin
36
27036
Vastaukset
- RedScorpion
Vanhaa fraasia lainatakseni; olemalla oma itsesi.
Tuskin on mitään yhtä ja ainoaa lähestymistapaa.
Pidän itse hyvin erillaisista persoonista.
Minuun vetoaa kuitenkin ehkä aina vaan enemmän tietynlainen älykkyys, viisaus ihmisessä (miehessä) maalaisjärjenkäyttö, fiksuus, asiallisuus vaikka kovasti pidän mm. harmittomasta huumoristakin. Mutta esim. silmiinpistävä teennäisyys, vilpillisyys ja moukkamainen käytös loitontaa.Skorpionihan katsoo samaan aikaan sinun sisintäsi kun ulkoisenkin puolen. Kuka viehättää skorpionin taiteellista silmää ja se ei tarkoita että sinun tarvitsi olla miesmalli suoraan jostain katalogista.
Kyllä sen heti alkutaipaleella huomaa toimiiko kemiat vai ei. Ja muistettakoon että se ensivaikutelma minkä itsestään tahtoo antaa vaikuttaa myös siihen miten tästä eteenpäin.
Hiljaa hyvä tulee.
Onnea taipaleellési =)- Eee
Kannattaa kunnioittaa itseäsi ja skorpionia.Pukeudu siististi ja mukavasti ja keskustele mahdollisimman paljon,mutta järkevistä asioista.Skorpioni vaatii paljon joten jos haluat hänet oikeasti niin jaksat panostaa.Älä yritä hurmata millään tekohauskoilla jutuilla.
- Taikakone
jos skorppioni nainen ei katso silmiisi niin
unohda koko juttu...vaan muutoin sinun pitää
olla vakaa , tasapainoinen ,tavoitteellinen herrasmies.Siinä hyvin lyhyesti.
- joku tähti
Skorppioni tykkää romantiikasta. Skorpioni tykkää hauskoista jutuista ja vitseistä ja siitä, että on hauskaa.
Skorpåpioni tykkää kaikesta. Hän haluaa loistaa kaikessa ja on myös tyytyväinen vähästä. Skorpparit ei vaadi liikoja. Joten mie ainakin tykkään sellasest kaverist, joka on luótettava ja luottava, välittävä, vastuuntuntoinen, vähän erikoinen, jolla on hyvä huumorintaju, joka on ihan mukavan näköinen ja jota saa välillä hoivata.
Sellainen kaveri mulla on - ainakin tähän asti vielä ollut. - Härän vaimo
vietellään hyvällä käytöksellä, huumorilla, kohteliaisuuksilla jne.
Itse kiinnitin huomiota aikanaan härkämieheni komeaan ulkonäköön ja kohteliaaseen käytökseen. Hän pyysi kohteliaasti tanssimaan, tarjosi juomaa, röökiä jne.
ei ollut liian päälle käyvä :) heti alkuun joten herätti mielenkiinnon minussa!!??? Eikä menty heti sänkyyn...härnättiin toisiamme juuri tanssimalla jne.
Meillä alkoi suhde ikään kuin salassa...joten siinä oli jännitystä, kiihkoa mukana...
Myöskin yllättävät vierailut minun luokseni tekivät minuun vaikutuksen eli hän vain saapui ja soitti ovikelloa ja kertoi haluavansa nähdä minut.- härkä mies
olen kanssa yrittänyt olla kohtelias tai se taitaa olla luonnollista minulle. ja nyt on ilmassa hiukan viitteitä että tämä skorppiooni taitaa olla kiinnostunut minusta vai tuntuuko se vain?
kuuluuko skorppioonin luonteeseen pienet "silmäniskut" juttujen välissä vai tarkottaako hän tosiaan sitä?
Toi vierailu taitais olla paikallaan kun vain saisi kerättyä rohkeutta!! - RedScorpion
härkä mies kirjoitti:
olen kanssa yrittänyt olla kohtelias tai se taitaa olla luonnollista minulle. ja nyt on ilmassa hiukan viitteitä että tämä skorppiooni taitaa olla kiinnostunut minusta vai tuntuuko se vain?
kuuluuko skorppioonin luonteeseen pienet "silmäniskut" juttujen välissä vai tarkottaako hän tosiaan sitä?
Toi vierailu taitais olla paikallaan kun vain saisi kerättyä rohkeutta!!Minussa on luontaista ja tiedostamatonta flirttiä, kuulemma. Itse en siihen ole kiinnittänyt ihmeemmin huomiota, mutta kommenteista päätellen kyllä minussa asuu pieni flirttailija.
Uskoisin, että kyseisen skorpparin flirtti kertoo jotain viihtyvyydestä seurassasi tms. - Härän vaimo
härkä mies kirjoitti:
Toi vierailu taitais olla paikallaan kun vain saisi kerättyä rohkeutta!!Juu, kyllä scorppari naiset taitavat flirttailun taidon ja he osaavat olla hyvinkin vietteleviä ;) halutessaan, mutta luulen nais-scorpparisi osoittavaan kiinnostustaan sinua kohtaan.
Yllätä naisesi niin teet varmasti vaikutuksen.
Kaikki tuntemani härkä miehet ovat kyllä kohteliaita luonnostaan...taitaa kuulua siihen teidän luonteeseen :) se on hieno asia-tänä päivänä kaikkia "moukkia" pyörii ilman minkäänlaisia käytös tapoja ihan liikaa.
Kerro ihmeessä jos pääset "astetta pidemmälle". - härkä mies
Härän vaimo kirjoitti:
Juu, kyllä scorppari naiset taitavat flirttailun taidon ja he osaavat olla hyvinkin vietteleviä ;) halutessaan, mutta luulen nais-scorpparisi osoittavaan kiinnostustaan sinua kohtaan.
Kaikki tuntemani härkä miehet ovat kyllä kohteliaita luonnostaan...taitaa kuulua siihen teidän luonteeseen :) se on hieno asia-tänä päivänä kaikkia "moukkia" pyörii ilman minkäänlaisia käytös tapoja ihan liikaa.
Kerro ihmeessä jos pääset "astetta pidemmälle".juu kyllä olen huomannut että hän osaa flirttailun.
mutta kun yritän ehdottaa kahvilla käymistä niin aina on jokin syy ettei se sovi ja saan saman lauseen (eihän valmiissa maailmassa ole kiire) toisaaltaan näinhän se on, mutta HALUAIS nähdä kyseisen skorpparin ja tutustua paremmin. - suvi
härkä mies kirjoitti:
juu kyllä olen huomannut että hän osaa flirttailun.
mutta kun yritän ehdottaa kahvilla käymistä niin aina on jokin syy ettei se sovi ja saan saman lauseen (eihän valmiissa maailmassa ole kiire) toisaaltaan näinhän se on, mutta HALUAIS nähdä kyseisen skorpparin ja tutustua paremmin.Alkumetrien sanotaan olevan vaikeita... lopussa kiitos seisoo... taisi oma härkänikin tuon huomata ja taatusti vieläkin. Kannattaa jatkaa samaan malliin, skorppioonin sisällä taistelee kaksi puolta ja mitä tehdä ja mitä jättää väliin. Toivottavasti saat hänet kahville, siitä voi olla ihan millaiset seuraukset tahansa. Pitkän taivuttelun jälkeen minutkin saatiin mukaan ja siitä se on lähtenyt rullaamaan kivasti. Siis, pinnistele kohti tavoitetta....
- Flirtti
härkä mies kirjoitti:
Toi vierailu taitais olla paikallaan kun vain saisi kerättyä rohkeutta!!Silloin ze on kiinnogtunut.
- Kohteliaita
Härän vaimo kirjoitti:
Juu, kyllä scorppari naiset taitavat flirttailun taidon ja he osaavat olla hyvinkin vietteleviä ;) halutessaan, mutta luulen nais-scorpparisi osoittavaan kiinnostustaan sinua kohtaan.
Kerro ihmeessä jos pääset "astetta pidemmälle".Skorppari on Partyanimal!
- Sinner
Härkämies on mutkin joskus hurmannut.. Kohteliaita ovat kyllä varmasti luonnostaan, mitä oon niihin törmänny. Itteeni ainakin tehoo just kohteliaisuus ja suoraan puhuminen, rehellisyys.. Eli uskallanpa suositella suoraan sanomista ett kiinnostusta ois ;)
- skorppari vm 81
En halua aiheuttaa pettymystá, mutta sanotaan, että skorpioni- härkä- yhdistelmä on erittäin räjähdysaltis... Itse seurustelin kerran härän kanssa, ja huomasin todeksi tuon räjähdysalttiuden. Härkä kun haluaa pitää oman páänsä, samoin kuin skorpionikin. Kaksi jääräpäätä yhdessä...
Toiseksi hárkä/ muu merkki kuin vesimerkki(vesimerkkejä ovat skorpioni, kalat ja rapu ) ei voi yleensä sietää skorpionin mustasukkaisuutta, eikä ymmärtää tämän syviä pohdintoja elämän, kuoleman, ja kaiken mystisen tiimoilta. Vain muut vesimerkit ( rapu, kalat) voivat ymmärtää skorpionin syviä pohdintoja ja mustasukkaisuutta, sekä tämän äkkinäisiä mielenliikkeitä (ailahteluja tunne-elámässä).
Jos kuitenkin haluat saada Skorpionin haaviisi, lähesty häntä varoen: keskustele kaikesta häntä kiinnostavista aiheista, eli osoita että sinulla ei ole estoja eikä kiellettyjä puheenaiheita. Skorpionit ovat alkuun váhän arkoja, koska luulevat pohtivansa asioita joita kukaan muu ei edes uskalla miettiä (joka onkin totta). Ole salaperäinen skorpionin kanssa, (älä paljasta kaikkea itsestäsi heti) sillä heitä kiehtoo kaikki kielletty, ja salaperäinen ja haluavat ottaa itse salaisuuksista selvää.- skopunainen
no en minä ainakaan mitään mystistä mieti, jos pohdin onko mies sopiva minulle ja tultaisko toimeen jne. normaalia pohdintaa ja skopunainen haluaa tietenkin olla VARMA ja edelleen varma, sillä minä en ainakaan halua tuhlata aikaani suhteeseen, jos siitä ei tule mitään. Luulen, että kyse on tästä. Skopu ei ryntää suinpäin suhteeseen vaan haluaa olla mahdollisimman varma ennenkuin lähtee esittelemään mahdollista uutta rakastaan. Jonkinlainen vakuuttaminen olisi paikallaan..onnea matkaan.
- mutta varoen
Skorpiooninainen haluaa kaiken, sinulla ei yksinkertaisesti voi olla mitään muuta - ainakaan sen jälkeen, kun hän sinusta kiinnostuu. Kaikki elämässäsi kulminoituu tämän naisen hyvänoloon ja palvontaan. Tosin!!! tohvelisankari ei tässä lajissa pärjää lainkaan. Miehellä pitää olla tahtoa, sen vain pitää olla oikeanlaista. Kiltti, palvova, mutta oman tiensä kulkija, keskusteleva, suojeleva ja etenkin se, että verbaalisesti osaa kertoa tunteistaan (skorpiooni ei itse osaa)... ehkä se tärkein elementti älykkyyden jälkeen on huolehtiminen
- juuh
kyllä voin ainakin itestä osanoo et näin on
nyt taitaa mulla olla skorppari
- eräs, jolla on härkämies ku...
Hei! itse skorpparina voin kertoa, että sinnikäs sinun tulee olla. Lisäksi pane peliin oma vakaa olemuksesi ja pidä ennen kaikkea oma tahtosi! Kodin lämpö ja turvallisuus merkitsevät paljon. Sitten tärkeimpänä...nyt istu tukevasti ja ota rento ilme...sillä tulee seksiasiata. Voipi nimittäin olla, että skorppioninainen tarvitsee seksiä enemmän kuin mitä härkämies hoksaa tai haluaa antaa. Mutta kun seksiä on, se on yleensä upeaa!
- härkä mies
tuskin seksi on se asia johon tämä kaatuisi ei ainakaan sen puutteeseen jos skorppari seksistä pitää niin sitten ei ole mitään hätää sillä saralla. moni juttu on kaatunu siihen että tarvin sitä enemmän kuin moni on valmis antaan. Tarkoitan "laatuseksiä" ei mitään pikapanoja.
Sinnikäs yritän olla vaikkakin emme näe kovinkaan usein olen kuitenkin ilmaissut ajatukseni häntä kohtaan ja hän ei ole ainakaan vielä tyrmännyt minua.
- skorpari kimma!!!
skorpioni ja härkä ei ole hyvä yhdistelmä ! itse olen skorpioni ja seurustelin yhden härkä kundinkanssa eikä siitä tullut mitään!! tuli koko ajan vaan jotain riitoja jne. härät on yleensä liian itsepäisiä eikä skorpionit tykkää sellasista! skorpionit tykkää sellasista romantikoista ja ne myös tykkää hellyydestä!!! t:skorppari kimma! jos haluut kysyy lisää niin mailaa mulle!
- Nimetön
nämä kuvaa minua paremmin kuin itsepäinen vaikka olen kylläkin sitäkin "myönnän"
meillä ei ole ollut ainakaan vielä mitään riitoja.
tuntuu että ollaan samaa mieltä liikaakin. pidetään samoista asioista niin seksin kuin arjen asioista ehkä se onkin siinä että näemme tosi harvoin. ei tätä oikein seurusteluksi voi kutsua, mutta viihdytään yhdessä aikas hyvin silloin kuin näemme.
T: härkä mies - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
nämä kuvaa minua paremmin kuin itsepäinen vaikka olen kylläkin sitäkin "myönnän"
meillä ei ole ollut ainakaan vielä mitään riitoja.
tuntuu että ollaan samaa mieltä liikaakin. pidetään samoista asioista niin seksin kuin arjen asioista ehkä se onkin siinä että näemme tosi harvoin. ei tätä oikein seurusteluksi voi kutsua, mutta viihdytään yhdessä aikas hyvin silloin kuin näemme.
T: härkä miesmikähän sinun mailiosoitteesi on?
voisin vaikka jotain kirjoittaa
- jenny/dj
heippa kuka oot jos haluat kirjoitella niiin kirjoita e-mailiin [email protected]
- Useein
Taytyy juhlii jsein ja olla estoton seka ymmartaa darra ua dille kun on tosi hieno elaa ua bailaa... ja paiskii toita y.m-
- jacta
Olen skorpioni;sitä parhaimmistoa..ole lojaaali valitullesi,salaperäinen.mutta anna hänen ymmärtää että olet kusessa vain saksikkaaseen.älä anna aihetta mustasukkaisuudelle.olemme omistushaluisia,ustasukkaisia,sekä huippuja rakastettuina.älä riskeeraa sitä jos todella tahdot skorpionin rinnallesi...
- nti_skorppari
Skorppioni tykkää että hänet valloitetaan, muttei ns.kuristeta siihen, skorppioni haluaa pitää suhteissaan vallan...niin kuin härkäkin. Molemmat hyvin mustasukkaisia toisistaan mutta suhteen toimiessa siihen ei ole muille asiaa.
Suosittelenkin tiukkaa väsytystä, kyllä skorppioni kertoo suoraan jos ei kiinnostu härästä. Tässäkin huomataan kuinka helposti skorppari saa pidettyä tahtipuikot itsellään. TSEMPPIÄ!!!!- Rva Skorppari
Ehdottomasti vältät teennäisyyttä ja mahtailua! Niistä tulee välittömästi paskanmaku suuhun.
- drg
Rva Skorppari kirjoitti:
Ehdottomasti vältät teennäisyyttä ja mahtailua! Niistä tulee välittömästi paskanmaku suuhun.
Miten kaksosnaisen ja skorpparimiehen yhteiselo?
- marraskuun lapsi
minä en ainakaan tykkää jos mies alkaa puhua liian helliä ja kehua liikaa vaikka ei edes kunnolla tunne, Myös seksistä puhuminen tai siihen koko ajan liian innokkaasti viittaminen vie kiinnostuksen vaikka seksi kiinnostaakin kovasti!
Itsensä kehuminen ja ylimielisyys tökkää heti!
Hiljaa hyvä tulee! - Amalia
Itse olen härkänainen ja olen yhdessä skorpioniuroksen kanssa. Olen löytänyt täydellisen kumppanin itselleni! Rakastuminen oli molemminpuolista ja tunteet voimakkaita alusta alkaen. Olemme olleet nyt puoli vuotta kihloissa ja asumme yhdessä. Häitä suunnitellaan ensi kesälle.
Skorpionimies on rakastuessaan kaikkensa antava ja upea rakastaja... Alussa skorppari on hieman ujo, mutta ajan myötä hän palkitsee saamansa rakkauden ja kunnioituksen ruhtinaallisesti. En ole osannut haaveillakaan skorpparin kaltaisesta puolisosta! - Ei koskaan enää
Skorppioonimies tykkää naisellisista naisista. Hyvin pukeutuvista ja käyttäytyvistä. Mutta ovat erittäin mustasukkaisia naisestaan, joten mietippä vielä kerran kannattaako siihen liemeen hypätä! Olen itse härkänainen ja ollut avoliitossa 15v. ja seurustellut 9kk skorpparin kanssa.Nyt alan vihdoin uskoa, ettei todellakaan kannata!
- skorpparinainen
Voi helkkari... mustasukkaisuudesta koko ajan puhutaan, kun on kyse skorpionista? Kysehän on luottamuksesta ja siitä, että luottaa itseensä ja toiseen. Itse skorpparinaisena minä en ole hevillä mustasukkainen, olen sanonut, että jos mies on pettääkseen niin on, sitä ei estetä turhilla mustasukkaisuuskohtauksilla, päinvastoin....tilaa pitää antaa ja sitä myös on, kun luottamus pelaa puolin ja toisin.
- scorpion^^
EI MAHKUJA...ET SAAA,EI KÄY :) häräl ja skorpionilla ei synkkaa,kokemus puhuu.
- Skorppioninainen
Härkä on Skorppioonin vastamerkki. Nämä merkit vetävät puoleensa toisiaan seksuaalisesti. Skorppionit ovat yleensä sellaisia että tarvitsevat huomiota, eleitä että heidän kanssaan ollaan tosissaan. Skorpparit ovat syvällisiä ja kaipaavat vahvaa kumppania vierelleen. Skorpparit yleensä pohtivat tätä maailmanmenoa todella syvälle, joten keskustelutaitoja vaaditaan. Rohkea ja itsevarma, mutta luja ja luotettava kallio on se mistä skorpparit yleensä pitävät. Jokainen meistä kuitenkin omanlaisensa. Onnea metsätykseen!
- Nimetön
Hei,
älä ainakaan näytä "heikolta", herkkä yms. ei ole paha. Eikä myöskään kannata olla "helppo" tapaus, kunnon skorppiooni kyllästyy tunnissa sellaisesta.
Reippaasti vaan kyselemään, ei mitään anteeksi pyynnellen vaan että lähde kaffelle ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992