Elikkä onko kukaan joutunut peruuttamaan tai muuttamaan matkaansa ennen lähtöä? Itsellä on e-bookersilta ostettu matka (lennot hotelli) miesystäväni kanssa parin kuukauden päähän.. nyt kuitenkin olemme eroamassa ja mietin miten tuon matkan käy? 2kk aikaa matkaan ja mietin millaiset muutokset ovat mahdolliset, onko kokemuksia?
onko kukaan joutunut peruuttamaan/muuttamaan matkaansa?
3
210
Vastaukset
- LaiskaJaakko99
Muutoksien mahdollisuudet riippuvat ihan ostamistasi lipuista. Jotkut liput voidaan muuttaa tai peruuttaa ihan vapaasti ja joitakin ei voi peruuttaa ollenkaan. Joitakin lippuja taas voi muuttaa, jos maksaa ylimääräistä jne. Muutosmahdollisuudet on kyllä kerrottu niissä lipuissa, jos viitsisit lukea.
Yleensä kaikkein halvimmat liput ovat niitä, joita ei voi ainakaan peruuttaa ollenkaan ja muutoksista joutuu ainkin maksamaan mitään (jos edes ovat mahdollisia). - selvitä varauksesi
Toinen ei voi tietää mitkä ovat matkasi peruutusehdot, joten ne olisi sinun itse luettava matkavahvistuksesta ja/tai kysyttävä ebookersilta.
Yrittäkää sopia, että menette yhdessä matkalle ystävinä. - kokemus1
Mikäli nimenmuutoksesta ei mene kovin paljon ylimääräistä, etsi uusi kaveri mukaan. Norwegianin halppislennoilla nimenmuutos on 45e/nuppi netin kautta tehtynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267