naisen jota kaipaan täällä ja sotket asioita väliltämme niin suksi nyt ämmä kuuseen!
sä joka tunnistat mut ja
24
256
Vastaukset
- Sori.
Ei osunut.
- Kukaan ei
tunnista sua täällä, joten ole ihan rauhassa.
- olix
tää ok- eunukilta pks- seudulta?
- S,,,
Paljastan nyt sinulle salaisuuden, -ok- kirjoittelija on nainen joka kaipaa naista, sun pitää hankkia itsellesi uusi stalkkauksen ja palvonnan kohde! Tai apua koska et ole todellakaan henkisesti terve, sinulla on mielenterveysongelmia :DD t. Yks suvi
- sori suvi
S,,, kirjoitti:
Paljastan nyt sinulle salaisuuden, -ok- kirjoittelija on nainen joka kaipaa naista, sun pitää hankkia itsellesi uusi stalkkauksen ja palvonnan kohde! Tai apua koska et ole todellakaan henkisesti terve, sinulla on mielenterveysongelmia :DD t. Yks suvi
mutta ok- eunukki on iso mies pks-seudulta, joka kaipaa pientä naista myös samaiselta seudulta. Sulla se mt- ongelma tässä näyttää olevan.
- S,,,
sori suvi kirjoitti:
mutta ok- eunukki on iso mies pks-seudulta, joka kaipaa pientä naista myös samaiselta seudulta. Sulla se mt- ongelma tässä näyttää olevan.
Haha, anna mä arvaan sä oot se pieni nainen jota sen pitäisi kaivata? Koita päästä yli torjunnasta pöpipää! :DD
- Näin ajattelen
Täällä jos sotkee niin tekee sen kyllä ihan itse, siitä ei voi eikä saa syyttää ketään muuta.
- luovuttanut
Täällä on just näitä urpoja säätämässä.
Yksi syy miksi en enää tee aloituksiakaan. Eipä silti, ei se etsimäni mies täällä ole tähänkään asti ilmoittautunut... - Nainen vastaa
Ap:lle -> ne ovat vaan katkerat ja mustasukkaiset ämmät that`s it ja heitä on paljooooon...Valitettavasti kokemusta on mut nyt olen viisampi,ei sellaisia "kavereita" enää jakamaan "neuvoja".Nyt menevät asiat hyvin.
- Suksimaan jep jep
Mehukas tavarani on esillä kun vedän piukkikset vakoon asti. Ime siitä kurttu huuli silo poski.
- Tule salaa
Noin siinä sitten käy kun kertoo ämmille tulevansa tälle palstalle kaipaamaan jotain naista.Eihän ne muuten tietäisi tulla asioita tänne sotkemaan.Ei kannattaisi koskaan kertoa.
- ämmä oon, eli M
En tunnistanut sua, mutta sukset laitoin vikkelään jalkaan, monoista viis, kuuseen päin siis :)
En tahdo häiritä, lepo!!! - mikä suakin vaivaa
ei osu ainakaan muhun tuo. Ei tarvitse olla, kun voi olla oman kanssa vierekkäin :)
ja kahden ihmisen välissä olisi varmasi tukalaa olla, puristuksissa vielä joutuisi olemaan, jos lähekkäin ovat. - mutta toisaalta
eikö jokainen kirjoita täällä oman harkintansa ja oman halunsa mukaan? miettien mitä kenellekkin kirjoittaa?
- ja niin totta
outoviesti, siis kaksi naista, toinen sekottaa pään ja toinen ex muuttunut ämmäksi, sotkee pään
päätä jo todellakin- Turha näiden
höpinöiden takia on mieltään sekottaa. Eiköhän jokainen irl:in perusteella tiedä mitä on.
- sydänkäpysi
se joka kuuseen kurkottaa, niin katajaan kapsahtaa, siinä vahingossa voi lyödä päätä kiveen.
mun täytyy tikapuitapitkin nousta kuusee tain jäädä kuusenalle sydänkäpyseks - jos vain luulet
Miten hän sotkee kuvioitanne ?
- ap.
puhuu että oon ihastunu häneen. Kertoilee sitä sille naiselle johon olen ihastunut. Se nainen nyt luulee sit niin.
- sanosin kyllä niin
että kaikki lähtee omasta itsestä. jos on sortunut toiseen naiseen niin voiko siitä syyttää ketään muuta kuin itseään. ei ainakaan minun mielestä.
- sorry,
en tunnista sinua täältä, toivoisin kuitenkin, että loytäisin sen varatun miehen, jo ka kaipaisi minua, kuin minä häntä kaipaan,,,
- alien
Kuka tunnistaa kenet. Sanokaa nyt immeiset, oottejo kaikki tuttui keskenään. Mistä joku kirjoittaja tietää, ettei saa osallistua johonkin ketjuun.
- Jos olisin tunnistav
sanoisin hänelle että oot sä vtun vainoharhainen ksipää. jatkaisin että voisitko jättää mut jo rauhaan. pyydän, rukoilen sitä.
OLE VAIKKA KUINKA VTUN HULLU MUTTA ANNA MUN OLLA JO RAUHASSA!- hullu myös
Tuskin kukaan hullukaan sua kaipaa, ole rauhassa täällä palstalla, suojaudu irlissä panssariin, siellä se todellinen vaara piilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708