ahdistuskohtaus

arivaa

Vai mikä? Torstaina oli vatsa sekaisin ja olk vähän hermostunut olo, eikä ruokakaan oikeen maistunut... Perjantaian kun aamulla heräsin, olo oli tosi väsynyt ja levoton/hermostunut ja semmoinen ahdistava että tekisi mieli itkeä, mutten kuitenkaan pysty itkeä... ja vähän semliinen henkeä ahdistava olokin on... tänää lauantaina olo tuntuu vähän paremmalta, tosi väsynyt ja hermostunut olo on kyllä vieläkin ja vatsaa pistelee/qyököttää vieläkin kokoajan... Tämmöinen samanlainen olo oli varmaan noin kuukausi sitten viimeksi, olisikohan kestänyt 3-4päivää... kai tää jotain paniikki ahdistuskohtaustaon...

4

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaa seuraileva

Ovatko nuo ahdistuskohtausket alkaneet nykyään vai onko niitä ollut jo pitemmän aikaan. osaatko mieltää mihin niiden puhkeaminen liittyy?
      Oleko saanut apua?

• arivaa

No sepä se kum en oikeen tiiä.. On mulla joskus nuorempana ollut jotain samanlaisia tuntemuksia... Ja sekin vielä kun ei oikeen ome mitään syytä mistä tämmöinen yhtääkkinen olo johtuu... Olenhan kyllä masentunut ollut jo monta vuotta, mutta ei mulla silti tätä oloa ole kokoajan, on vaan semmonen tasanen masennus olo, mutta tää on jotain muuta.. En oikeen ole apua hakenut, kun en ees tiiä onko tää sitä vai mitä... masennuksesta olen käynyt juttelemassa ja on ehdotettu psykoterapiaa, mutta sihen menisi suunnilleen kaikki mun rahat iun se on niin kallista...

• arivaa
        arivaa kirjoitti:

No sepä se kum en oikeen tiiä.. On mulla joskus nuorempana ollut jotain samanlaisia tuntemuksia... Ja sekin vielä kun ei oikeen ome mitään syytä mistä tämmöinen yhtääkkinen olo johtuu... Olenhan kyllä masentunut ollut jo monta vuotta, mutta ei mulla silti tätä oloa ole kokoajan, on vaan semmonen tasanen masennus olo, mutta tää on jotain muuta.. En oikeen ole apua hakenut, kun en ees tiiä onko tää sitä vai mitä... masennuksesta olen käynyt juttelemassa ja on ehdotettu psykoterapiaa, mutta sihen menisi suunnilleen kaikki mun rahat iun se on niin kallista...

Niin ja jotenkin on semmonen haikea olo että tekis mieli itkeä,muttei kuitenkaan itku tule... Tänään on jo vähän parempi olo,kai tää on jo huomenna taas ohi.... En tiedä voisko tää johtua kilpirauhasen liikatoimminnasta...

• arivaa
        arivaa kirjoitti:

Niin ja jotenkin on semmonen haikea olo että tekis mieli itkeä,muttei kuitenkaan itku tule... Tänään on jo vähän parempi olo,kai tää on jo huomenna taas ohi.... En tiedä voisko tää johtua kilpirauhasen liikatoimminnasta...

Nyt alkaa olla olo jo aika normaali, vähän väsymystä vaan, mutta ruoka alkanu maistuu ja vatsakin toimii ihan hyvin... En oikeen tiedä voisko tää olla jitain kilpirauhasen liikatoiminta juttuja... Kun eikai nyt mikän ahdistus kohtaus voi kestä noin montaa päivää,kun ei ole edes mitään syytä olla ahdistunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe