perhanan vaikeaa vastata miten asiat menee todellisuudessa. ei kun roikotetaan epätietoisuudessa! se onkin viisasta! kertokaa ihmiset toiselle jos ette halua olla yhteyksissä, älkääkä elätelkö turhaa toivoa! tää raastaa ihan helvetin paljon! VITTUUUUU!!!!!!
kyllä voi olla
31
359
Vastaukset
- jo hajalla 2
oletko kysynyt vai odotatko vain toisen siirtoa
- ap.
odotan toisen siirtoa ja kyse on VAAN kaveri suhteesta. Että voi hajottaa perkele!
- lisäys
ap. kirjoitti:
odotan toisen siirtoa ja kyse on VAAN kaveri suhteesta. Että voi hajottaa perkele!
en ymmärrä miksi ei voi sanoa suoraan asiaa miten hän tuntee. laittas ees viestin. mut tää epätietoisuus ja epätoivo on ihan hirveetä! en vaan tajua! mitä hän pelkää?! en ymmärrä!
Laitanko minä välit poikki niin saan mielenrauhan vai miten minä toimin?? - Hänelle.
lisäys kirjoitti:
en ymmärrä miksi ei voi sanoa suoraan asiaa miten hän tuntee. laittas ees viestin. mut tää epätietoisuus ja epätoivo on ihan hirveetä! en vaan tajua! mitä hän pelkää?! en ymmärrä!
Laitanko minä välit poikki niin saan mielenrauhan vai miten minä toimin??Älä laita välejä poikki. Kärsivällisyyttä. Anna hänelle tilaa. Ja kun hän on valmis, hän palaa kyllä luoksesi. ( en tietysti tarkoita itseäni)
- ap.
Hänelle. kirjoitti:
Älä laita välejä poikki. Kärsivällisyyttä. Anna hänelle tilaa. Ja kun hän on valmis, hän palaa kyllä luoksesi. ( en tietysti tarkoita itseäni)
kärsivällisyys ei ole mun sanavalikkoon kuuluva asia... sitä ei luoja ole mulle luonu tippaakaan ja kuukauden olen YRITTÄNYT antaa hänelle tilaa. en onnistu siinäkään koska se vastaus puuttuu...
- jos on
Olisiko parempi suomentaa,että ymmärtäisi hänkin mikä on tilanne.
- halkipoikkijapinoon
Todellisuudessa asiat menee seuraavasti: Jos hän ei ole elämässäsi niin hän ei halua olla.
- ap.
mikä helvetti meni ohi?!! se saatanan suora vastaus uupuu!! tässä on nyt ollut toiveiden elättelyä ihan hänen viestien takia mutta en ymmärrä mikä on tämä välimaasto missä nyt ollaan!!!
- Samoin kävi
Ymmärrän täysin!
Olin samassa tllanteessa kauan aikaa. Häneltä ei saanut pitkään aikaan mitään vastausta vaikka itse tein tunteeni selväksi. Vaikeaa siinä on olla tunteidensa kanssa yksin kun ei tiedä eikö toista vain kiinnosta, onko jotain tapahtunut, haluaako miettimisaikaa vai eikö vain osaa pukea tunteitaan sanoiksi.
Sellaisesta ei vain tule yhtään mitään ja onneksi sen ymmärsin ja yritän päästää irti.
Haasteellista on, ei mikään napista painamalla muutu. - mikä se on sit
Mikä siinä hiertää, ollaan koko ajan jotain ! Kaveri on koko ajan mukana..
- Ystävyydellä.
Toivottavasti saat yhteyden häneen, keneltä sitä toivot. Hänet sinä kuitenkin valitsit ja toivon teille pelkkää hyvää. Oli miten oli. Kävi miten kävi. Mukava silti nähdä sut löysässä hirressä. Tiedän, miltä se tuntuu...
Yritä enemmän, hän on sen arvoinen. Et sinä muuten olisi häntä valinnut.- ap.
hän on minulle tärkeä ja miksi on mukava nähdä mut löysässä hirressä...? enkä menis sanomaan et tää kovin löysä enää on kun kaikki muutkin asiat kusee hänen takiaan! en pysty keskittymään kunnolla mihinkään
- ed.
ap. kirjoitti:
hän on minulle tärkeä ja miksi on mukava nähdä mut löysässä hirressä...? enkä menis sanomaan et tää kovin löysä enää on kun kaikki muutkin asiat kusee hänen takiaan! en pysty keskittymään kunnolla mihinkään
Jos hän ei tiedä, mikä on tilanteesi.
Selvitä asiat hänen kanssaan irl. Ja saatte ne selväksi kyllä.
Vahingonilo ei tässä tapauksessa tuo minulle iloa. Olin kauan tuossa samassa tilanteessa. En tosin kaverisuhteessa. Roikuin, odotin, roikuin, odotin...toivoin, eikä ne toiveet koskaan toteutuneet. Toivottavasti sinun käy paremmin. - ap.
ed. kirjoitti:
Jos hän ei tiedä, mikä on tilanteesi.
Selvitä asiat hänen kanssaan irl. Ja saatte ne selväksi kyllä.
Vahingonilo ei tässä tapauksessa tuo minulle iloa. Olin kauan tuossa samassa tilanteessa. En tosin kaverisuhteessa. Roikuin, odotin, roikuin, odotin...toivoin, eikä ne toiveet koskaan toteutuneet. Toivottavasti sinun käy paremmin.tietää hän. tää on kaikki niin perhanan epäselvää ja pelkkiä kysymysmerkkejä täynnä!! AAARRRGGHHHH!!!!
- ed.
ap. kirjoitti:
tietää hän. tää on kaikki niin perhanan epäselvää ja pelkkiä kysymysmerkkejä täynnä!! AAARRRGGHHHH!!!!
Jaa. Sitten sinun varmaan täytyy selvittää asiat hänen kAnssaan.
- Miksi susta on
mukavaa nähdä joku toinen löysässä hirressä vain siksi, että itse olet niin kokenut? Varsinkaan kun et yhtään tiedä kuka kirjoittaja on. Vai ajattelitko, että hän on se sun roikottaja? Saa maistaa omaa lääkettään? Aika inhottava ajattelutapa.
- Ketjusta.
Miksi susta on kirjoitti:
mukavaa nähdä joku toinen löysässä hirressä vain siksi, että itse olet niin kokenut? Varsinkaan kun et yhtään tiedä kuka kirjoittaja on. Vai ajattelitko, että hän on se sun roikottaja? Saa maistaa omaa lääkettään? Aika inhottava ajattelutapa.
No. Ei se nyt niin mukavaa ole. Mä uskon, että elämä asettaa meidät tilanteeseen, jossa ymmärrämme miltä toisesta on tuntunut, kun on itse toiminut niinkuin on toiminut. Minut se on ainakin asettanut. Kun näkee hetken maailman ja tilanteen toisen silmin, se voi olla opettavainen ja avartava kokemus. Tuskin ap. On hän. Täällähän jokainen vastaa niinkuin olisi.
- ap.
tekisi mieli toivottaa hänelle hyvää loppuelämää mut itteeni siinäkin vaan loukkaan enemmän! jospa tuota vetäsis vitun päähän ja pakenis vuorille... ei saatana että mä en jaksa tätä touhua enää! en vaan voi sitä hänelle sanoa koska en halua loukata enkä satuttaa häntä!
- .....anna
Jos kyse on vain kaverisuhteesta niin miksette voi puhua? Jos suhteeseen liittyisi muitakin ulottuvuuksia, ymmärtäis miksi vaikeaa, mut jos kaverit? Kuinka hyviä kavereita oletten sitten tän miehen kanssa?
- alien
Kaikki elää mielikuvituksessaan täällä, ei kai kukaan silloin voi ketään roikuttaa. Ei pidä ottaa niin ittelleen kaikkea.
- ......
Ota häneen yhteyttä, kysy suoraan! Oikeestiiii!!
- joten helppoa
Kyllä meillä on molemmat osapuolet tehteet selväksi ettei saa olla yhteydessä. Joten nyt on helppoa. Tämä on annettu ymmärtää sanoin, viestein ja elekielin.
- Taisin tajuta
Käsitin, että aloittaja on jo kysynytkin.Mutta ei ole saanut siltikään selvää vastausta.
Tyyppi roikottaa häntä epätietoisuudessa, joko tahallaan, tai tahtomattaan.
Tiedän tälläisiä ihmisiä.Jotka kuin kiusallaan pitää toisia ihmisiä epätietoisuudessa.
Lukitsevat ihmisen itseensä omituisella, ahdistavalla tavalla.
Antaa vuoroin ymmärtää, että pitää toisesta ja haluaa olla yhteydessä, mutta sitten taas välillä antaakin ymmärtää jotain ihan päin vastaista.
Esim."olet aina sydämessäni" Mutta. Ei tule ikävä, en kaipaa sinua"
Tälläista säätämistä joillakin.Motiivia tälläiseen en koskaan ymmärrä.- ap.
kiitos! ensimmäinen joka tajusi!
- Taisin tajuta
ap. kirjoitti:
kiitos! ensimmäinen joka tajusi!
:D Hymyilyttääkin.Kun olen huomannut.Kuinka vaikeaa täällä on joskus saada muita tajuamaan, mitä tarkoittaa.Suututtaa, kun asiat tajutaan ihan väärin, vaikka kuinka asiaansa selvästi selittäisi.
Tuntuu siis kivalta, jos joskus joku ymmärtää. - ap.
Taisin tajuta kirjoitti:
:D Hymyilyttääkin.Kun olen huomannut.Kuinka vaikeaa täällä on joskus saada muita tajuamaan, mitä tarkoittaa.Suututtaa, kun asiat tajutaan ihan väärin, vaikka kuinka asiaansa selvästi selittäisi.
Tuntuu siis kivalta, jos joskus joku ymmärtää.kieltämättä tuntu hyvältä :) ja jotkut tahalleen kääntää asiat päälaelleen...
- jake....
Oletko nainen?
- ap.
kyllä
- päivät nämä
Mä en voi sanoa enempää, toista ei voi pakottaa sanomaan mitään.
Sinun tilanteesi on omissa käsissä, jos ajattelet noin. - halaamalla
asiat kuntoon, joillakin vaikuttamassa useita ihmisiä tyypin jokapäiväiseen
elämään kuten uskonlahkolaisetkin voisivat olla. Syitä on monia.
Vastapuoleni on välillä "kadonnu" eikä vastaa ja taas toisinaan vastaa.
Olkaamme kärsivällisiä. En ole aina minäkään ollut puhelin taskussa ja
silloin soittanut oli hän. Herneen otti nenään jota ei ole saanut sieltä ulos eli
ei soittanna sen koommin. Itse olen hänelle soitellut josta kiitellyt on hän.
Näillä mennee se aika etiäpäitten. - ap.
No nyt mulle riitti! Osaan minäkin alkaa vaikeaksi. Se että sukulaisetkin sotketaan asiaan on jo liian pitkällä. Lapsellinen ihminen on tuo nainen! Ei tule kuulumaan enää mun elämään ja se avoinna oleva ovi meni juuri kiinni ja lopullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234