Lopullisesti olen tajunnut missä mennään, jonkinlainen rauha on tullut nyt itselleni. En ole vihainen, on vain aika päästää irti.
Päästän sinusta nyt irti
18
209
Vastaukset
- elikkä
Missä menette ?
- on kokeiltu
Se ei ole niin helppoa ,kun luulis. noin vaan!
- save our souls
Mäkin haluan päästää irti, mitä,muita keinoja on, kun vaan päätös omassa päässä
- pystyt siihen
save our souls kirjoitti:
Mäkin haluan päästää irti, mitä,muita keinoja on, kun vaan päätös omassa päässä
Järjen käyttö. Jokin syy on siihen että joudut/tahdot päästää irti. Se syy on keino, jonka sun täytyy sisäistää.
- heippa sitten mies
pystyt siihen kirjoitti:
Järjen käyttö. Jokin syy on siihen että joudut/tahdot päästää irti. Se syy on keino, jonka sun täytyy sisäistää.
SOS onnistui, kiitos sinulle hyvistä neuvoista, olen/olenko nyt irtautunut hänestä, en ehkä palaa tänne koskaan !
Sisäistän kaiken...aou,aou,aouuu, hiljaisuus laskeutuu sieluuni, olenko vapaa..aaa.aaaa, kahlista maan.
KYLLÄ..tepsii. :)
- hyvähyvä
Hienoa, oikea asenne :) Kunhan vain pysyt päätöksessäsi, ei ole helppoa ei.
- ootko sit tyytyväinen
Pysyn, pysyn. Pysyvyys olkoon seuraava mantra, hän näkee vielä, että osaan olla ns. neutraali.
- hyvähyvä
ootko sit tyytyväinen kirjoitti:
Pysyn, pysyn. Pysyvyys olkoon seuraava mantra, hän näkee vielä, että osaan olla ns. neutraali.
Hieman vaikea vastata kun en tiedä mitä olet tähän asti tehnyt/ollut.
- pyydän kauniisti
mua ahdistaa tällaiset aloitukset. voisitteko säästää meitä jotka ei halua päästää irti ja haluaa vielä pitää tovon kipinää yllä.
- Elvistä täysiä.
Jees, jees. Kyllä tiedetään. Hieno homma, hyvää jatkoa jne. jne.
Mää menen peräst.
http://m.youtube.com/watch?v=q04_ClDxRsk - ApKirjoittelija
Tämä on pitkän tarinan, vaikean sellaisen, tulos. Olen vain viimein nähnyt mitä tuhoa on saanut aikaan. Ennen ei ole ollut näin rauhaa omassa mielessä. Joskus vain se maljakin tulee täyteen.
- Täydesti.
Ymmärrän sinua täysin. Niitä raunioita olen katsellut minäkin. Se on kuin metsä avohakkuun ja maanmuokkauksen jälkeen. Ei kasva puu, ei pensas, vain rikkaruohot. Kelot huojuvat tuulessa osaamatta päättää mihin suuntaan kaatuisivat. Nyt on kevät. Aika istuttaa uusi metsä. Tehdä siitä sellainen, jossa on hyvä kasvaa.
Usko pois, minä ymmärrän täysin. Voimaton ja tahdoton olen, mutta minä ymmärrän sinua täysin.
- Entäpä jos
ajatusten siivin luoksesi hiivin?
Uskotko todella itseesi että pääset irti?- hiipivä nainen
Hiippailija saattaa olla omaa mielikuvituksen tuotetta, niinhän se aina :)
Itse pelkään hiipiväni ajatusten siivin, kun en ole täysin valppaana, yllätän itseni aina!!! Miten tässä näin kävi, mutta pyrkimys on päästää irti, olen tosissani, niin monta hiton vuotta, enkä tajuuuuuuuu - Entäpä jos
hiipivä nainen kirjoitti:
Hiippailija saattaa olla omaa mielikuvituksen tuotetta, niinhän se aina :)
Itse pelkään hiipiväni ajatusten siivin, kun en ole täysin valppaana, yllätän itseni aina!!! Miten tässä näin kävi, mutta pyrkimys on päästää irti, olen tosissani, niin monta hiton vuotta, enkä tajuuuuuuuuEmpä voi muuta kun peesata sanojasi.
Mikä siinä oikeasti on? Mikä aina palauttaa kaiken mieleen?
Jos jäi jotakin mitä ois pitänyt kokea/kokeilla, niin kaikki ois toisin, joko unohdus helpompaa, tai ikuinen rakkaus ympärillämme.
En tiedä, en osaa kun ihmetellä MIKSI? - piste sinne ja tänne.
Entäpä jos kirjoitti:
Empä voi muuta kun peesata sanojasi.
Mikä siinä oikeasti on? Mikä aina palauttaa kaiken mieleen?
Jos jäi jotakin mitä ois pitänyt kokea/kokeilla, niin kaikki ois toisin, joko unohdus helpompaa, tai ikuinen rakkaus ympärillämme.
En tiedä, en osaa kun ihmetellä MIKSI?Olisi pitänyt kokea yhdessä mitä tämä on, näin ajattelen.
- eeee5
Kai sinä alkluperäinen kirjoittaja olet kertonut tuon sille kaipaamallesi suoraan ettet vain täällä?! Varmasti tämä kaipaamasi haluaa tietää tuon että on aika päästää irti niin ei elättele turhaa toivoa mistään.
- Kaija K.
Muuttuiko maailma, kun teit päätöksen. En usko. Mutta sinun puolestasi toivon, että elämäsi muuttuu.
http://m.youtube.com/watch?v=6aVPVlKh0KA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697