Päästän sinusta nyt irti

17+19

Lopullisesti olen tajunnut missä mennään, jonkinlainen rauha on tullut nyt itselleni. En ole vihainen, on vain aika päästää irti.

18

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elikkä

Missä menette ?

• on kokeiltu

Se ei ole niin helppoa ,kun luulis. noin vaan!

• save our souls

Mäkin haluan päästää irti, mitä,muita keinoja on, kun vaan päätös omassa päässä

• pystyt siihen
        save our souls kirjoitti:

Mäkin haluan päästää irti, mitä,muita keinoja on, kun vaan päätös omassa päässä

Järjen käyttö. Jokin syy on siihen että joudut/tahdot päästää irti. Se syy on keino, jonka sun täytyy sisäistää.

• heippa sitten mies
        pystyt siihen kirjoitti:

Järjen käyttö. Jokin syy on siihen että joudut/tahdot päästää irti. Se syy on keino, jonka sun täytyy sisäistää.

SOS onnistui, kiitos sinulle hyvistä neuvoista, olen/olenko nyt irtautunut hänestä, en ehkä palaa tänne koskaan !

Sisäistän kaiken...aou,aou,aouuu, hiljaisuus laskeutuu sieluuni, olenko vapaa..aaa.aaaa, kahlista maan.
        KYLLÄ..tepsii. :)

• hyvähyvä

Hienoa, oikea asenne :) Kunhan vain pysyt päätöksessäsi, ei ole helppoa ei.

• ootko sit tyytyväinen

Pysyn, pysyn. Pysyvyys olkoon seuraava mantra, hän näkee vielä, että osaan olla ns. neutraali.

• hyvähyvä
        ootko sit tyytyväinen kirjoitti:

Pysyn, pysyn. Pysyvyys olkoon seuraava mantra, hän näkee vielä, että osaan olla ns. neutraali.

Hieman vaikea vastata kun en tiedä mitä olet tähän asti tehnyt/ollut.

• pyydän kauniisti

mua ahdistaa tällaiset aloitukset. voisitteko säästää meitä jotka ei halua päästää irti ja haluaa vielä pitää tovon kipinää yllä.

• Elvistä täysiä.
    • ApKirjoittelija

Tämä on pitkän tarinan, vaikean sellaisen, tulos. Olen vain viimein nähnyt mitä tuhoa on saanut aikaan. Ennen ei ole ollut näin rauhaa omassa mielessä. Joskus vain se maljakin tulee täyteen.

• Täydesti.

Ymmärrän sinua täysin. Niitä raunioita olen katsellut minäkin. Se on kuin metsä avohakkuun ja maanmuokkauksen jälkeen. Ei kasva puu, ei pensas, vain rikkaruohot. Kelot huojuvat tuulessa osaamatta päättää mihin suuntaan kaatuisivat. Nyt on kevät. Aika istuttaa uusi metsä. Tehdä siitä sellainen, jossa on hyvä kasvaa.

Usko pois, minä ymmärrän täysin. Voimaton ja tahdoton olen, mutta minä ymmärrän sinua täysin.

• Entäpä jos

ajatusten siivin luoksesi hiivin?
      Uskotko todella itseesi että pääset irti?

• hiipivä nainen

Hiippailija saattaa olla omaa mielikuvituksen tuotetta, niinhän se aina :)

Itse pelkään hiipiväni ajatusten siivin, kun en ole täysin valppaana, yllätän itseni aina!!! Miten tässä näin kävi, mutta pyrkimys on päästää irti, olen tosissani, niin monta hiton vuotta, enkä tajuuuuuuuu

• Entäpä jos
        hiipivä nainen kirjoitti:

Hiippailija saattaa olla omaa mielikuvituksen tuotetta, niinhän se aina :)

Itse pelkään hiipiväni ajatusten siivin, kun en ole täysin valppaana, yllätän itseni aina!!! Miten tässä näin kävi, mutta pyrkimys on päästää irti, olen tosissani, niin monta hiton vuotta, enkä tajuuuuuuuu

Empä voi muuta kun peesata sanojasi.
        Mikä siinä oikeasti on? Mikä aina palauttaa kaiken mieleen?
        Jos jäi jotakin mitä ois pitänyt kokea/kokeilla, niin kaikki ois toisin, joko unohdus helpompaa, tai ikuinen rakkaus ympärillämme.
        En tiedä, en osaa kun ihmetellä MIKSI?

• piste sinne ja tänne.
        Entäpä jos kirjoitti:

Empä voi muuta kun peesata sanojasi.
        Mikä siinä oikeasti on? Mikä aina palauttaa kaiken mieleen?
        Jos jäi jotakin mitä ois pitänyt kokea/kokeilla, niin kaikki ois toisin, joko unohdus helpompaa, tai ikuinen rakkaus ympärillämme.
        En tiedä, en osaa kun ihmetellä MIKSI?

Olisi pitänyt kokea yhdessä mitä tämä on, näin ajattelen.

• eeee5

Kai sinä alkluperäinen kirjoittaja olet kertonut tuon sille kaipaamallesi suoraan ettet vain täällä?! Varmasti tämä kaipaamasi haluaa tietää tuon että on aika päästää irti niin ei elättele turhaa toivoa mistään.

• Kaija K.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe