Aknesta parantunu lähes täysin ja vielä ihan ilmaiseksi!

adalie

Joo eli kerrompa OMAN tarinani lyhyesti. Eli olen kärsinyt lievästä aknesta jo nyli 3 vuotta, ihonalaisia finnejä kasvoissa, poskissa.. Kaiken maailman kalliit rasvat on kokeiltu ja kerran jopa olin antibioottikuurilla, mutta mikään ei ole auttanut.. Mutta, mä tajusin tossa tammikuussa alkaa juomaan ENEMMÄN VETTÄ. ja tällä tarkoitan 2-3 litraa päivässä kun aikaisemmin tuli juotua yksi lasi päivässä, jos sitäkään.. Noh nyt iho on paremmassa kunnossa kuin moneen vuoteen ja olen niin hiton tyytyväinen ja onnellinen siitä että näinkin pienellä vaivalla saa ihon kuntoon ja ihan ilmaiseksi! Vielä pitäisi nuo punaiset arvet saada pois ja sitten kaikki ois mahtavasti!

Ja huom. tämä oli minun kokemukseni ja se ei tarkoita että kaikilla hoituisi akne noin, mutta minä olin onnekas!
Suosittelen kokeilemaan, mitään et menetä ja vedenjuonti on muutenkin tärkeää! :)

5

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maito pois

Tuo vesimäärä on ihan normaali.

Tulee huono olo ja vaikka mitä ummetusta, jos ei juo riittävästi vettä.

• maito pois

"Yksi helpoimmista ja nopeimmista tavoista vähentää elimistösi kuormitusta on vaihtaa kaikki käyttämäsi kosmetiikka mahdollisimman puhtaisiin, luomulaatuisiin tuotteisiin.

Kylmäpuristettu kookosöljy ja laadukas aloe vera-geeli riittävät lähes kaikkiin mahdollisiin tarpeisiin ihonhoitoon liittyen. Samalla kuormitat vähemmän sekä omaa elimistöäsi, että luontoa. Ja säästät todennäköisesti vielä rahaakin."
      https://www.facebook.com/sundviksami

• tiiaaaaa

joo eipä auta veden juonnit mun akneen :D hormoniperäinen kun on.... oispa kiva jos sais noin halvan apu keinon :P

• Totuus palaa

Juu kyllä se oma kroppa kertoo janon muodossa veden tarpeesta.
      Viime vuonna nuori tyttö kuoli varsinais-suomessa juotuaan kohtuuttomasti vettä
      ja aivot turposivat ja tyttö menehtyi..Eli varovaisuutta neuvoihin ja jos vedestä finneihin olisi jotain apua niin kakkihan sitä käyttäisivät mutta ei se auta.

• järki päässä?

1,5-2 litraa on normaali vesimäärä

liialliseen veteen kuolee, mutta sitä täytyy juoda 7-8 litraa päivässä

kukaan täysijärkinen ei juo niin paljon, koska joutuu istumaa kusella kaiken aikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe